مشاهدة النسخة كاملة : انا مبسوطة قوى قوى قوى قوى قوى

مريم السباعى.
10-12-2012, 06:41 PM
بجد يا =جماعة ىانا حاسة انى مبسوطة قوى وطبعا متن حقكم عليا بصفتكم اخوتى انى زى مشيلو همى فى وقت مكون زعلانة لازم اشركم فرحتى بجد انا فرحانة قوى
اصل قبت صحبتى الانتيييييييييييييييييم من الثانوي:friendsxs3:ة بس هى راحت كلية وانا رحت كلية وبنكلم على الفيس بس كنا حنموت ونشوووف بعض وكل منتفق يحصل حاجة ومش نعرف نتقابل
ياااااااه على الا حساس اصلها صدقتى لوحيدة اصلنا من النوع اه لينا زمايل كتير بس اصحاب بجد نادر ويمكن انا اكتر فى الموضوع دة
اول مشفنا بعض حاسنا اننا نسينا انان افى كلية وحسنا اننا عيال صغيرة والله بجد من كتر فرحتنا حضنا بعض يجى 10 دقايق كناا مشفانش بعض بقلنا سنة
وطبعا ل الى من اسكتندرية عارف الجو انهاردة كان شكله ازاى وبالخصوص فى محطة الرمل ياربنا الهوا بيطير الواحد بس احنا ولا حاسين وفضلنا نرغى نرغى يجى ساعتين ورحنا جتلنا فكرة نضرب ايس كريم متلللللللللللج:006et4::006et4::o
برغم انن ميتين من البرد بس سكلامنا كان بيدفينا والضحكة من القلب محسستناش بالوقت ابدا فضلنا نحكى لبعض كل حاجة :d:d
وقاعدين نمشى بفرحة زى اليعال فى ليلة العيد :006et4:وكل الناس حولينا عاملة تجرى من الصعقة والهوا
بجد الصداقة دى اجمل شئ فى الوجوووووووووود
على قد مكنت حزينة قوى قوى قوى امبارح بس انهاردة بجد حاسة انى راح كل الزعل
يمكن الحظة الى زعلت فيها قوى وقتت منزلت من العربية وسبنا بعض بس اتفقنا لازم نعملها مر تانية بقدر امكانا
بليز ادعو معايا ربنا يكرم كل الى لهوش صديق بصديق وربنا يبارك فى كل الى عنده صاب او صديق يكونو دايما سوا وكويسين
لان بجد الصديق والصاحب اجمل شئ فى الدنيا
بحبكم كلكم
:):):)

To Be Is To Do
10-12-2012, 06:46 PM
تصدقى انا عارفها حاله الفرحه دى فعلا والواحد بيقلب طفل فى مينيت والله ... انا وانا فرحان بقعد اسقف واجرى فى الكليه واعلى صوتى قدام الناس وساعات الاقى نفسى بطبطب على صحابى وعلى بابا وماما ساعتها بس اعرف انى فرحان
تصدقى انا كنت امبارح حموت من الزعل وانهارده برده فى الكليه لغايه قبل ما اسيب الكليه ب ساعه حصلت حاجه خلتنى ماشى فى الشارع بتنطط وفرحان اوى اوى وفعلا علىا الرغم من ان الجو سقعه الا انى طلعت على البحر واتمشيت شويه فى عز التلج

الفرحه تصنع المعجزات ربنا يديمها إن شاء الله

مريم السباعى.
10-12-2012, 06:49 PM
تصدقى انا عارفها حاله الفرحه دى فعلا والواحد بيقلب طفل فى مينيت والله ... انا وانا فرحان بقعد اسقف واجرى فى الكليه واعلى صوتى قدام الناس وساعات الاقى نفسى بطبطب على صحابى وعلى بابا وماما ساعتها بس اعرف انى فرحان
تصدقى انا كنت امبارح حموت من الزعل وانهارده برده فى الكليه لغايه قبل ما اسيب الكليه ب ساعه حصلت حاجه خلتنى ماشى فى الشارع بتنطط وفرحان اوى اوى وفعلا علىا الرغم من ان الجو سقعه الا انى طلعت على البحر واتمشيت شويه فى عز التلج

الفرحه تصنع المعجزات ربنا يديمها إن شاء الله
فعلا لفرحة تصنع المعجزات
وبترجعنا اطفال صغيرن من كتر فرحتنا بنطلعها سبب ومن غير سبب ربنا يحرم حد منها ابد ويدومها يااااااااااااااااارب

Alyaa Dfnany
10-12-2012, 10:12 PM
الحمد لله انكو اتقابلتم مرة تانية .

وربنا يوثق الصلة بينكم اكتر و اكتر ان شاء الله .

وتقابلو بعض كل يوم ^ ^

مريم السباعى.
11-12-2012, 08:51 PM
ميرسى على دعواتكم ربنا يفرحنا جميعا يااااارب

Alyaa Dfnany
11-12-2012, 10:16 PM
اميين ياارب

نحلة المنتدى
12-12-2012, 12:33 AM
يارب الكل يكون فرحان ياااااااارب ديما
والصداقه ديه فعلا شئ جميل اوووووى

رونق الهدوء