مشاهدة النسخة كاملة : د / ابراهيم الفقى

midoxp
12-06-2008, 05:32 AM
الى من يهمه الامر
مطلوب
محاضرات ودروس
د / ابراهيم الفقى
رجاء الرد السريعه
ياجماعة لازم نهتم لان محاضرات الدكتور هى الا غيرت تفكيرى
واللى ميعرفش د / ابراهيم الفقى
هو

http://www.ibrahimelfiky.com/images/Dr.%20Elfiky%20Photos/elfiky_1_right.jpg
. إبراهيم الفقى هو مؤسس ورئيس مجلس إدارة مجموعة شركات إبراهيم الفقى العالمية التى تتألف من أقوى شركات التنمية البشرية وهى: المركز الكندى للتنمية البشرية .. المركز الكندى لقوة الطاقة البشرية .. المركز الكندى للبرمجة اللغوية العصبية .. المركز الكندى للتنويم بالإيحاء

وهو حاصل على درجة الدكتوراه فى علم الميتافيزيقا من جامعة ميتافيزيق بلوس انجليس بالولايات المتحدة الأمريكية .. ومؤلف علم ديناميكية التكيف العصبى ماركة مسجلة.. وعلم قوة الطاقة البشرية ماركة مسجلة

كما أنه مدرب معتمد فى البرمجة اللغوية العصبية من المؤسسة الأمريكية للبرمجة اللغوية العصبية، ومدرس معتمد للعلاج بالتنويم المغناطيسى من المؤسسة الأمريكية للتنويم المغناطيسى، ومدرس معتمد للعلاج بخط الزمن من المؤسسة الأمريكية للعلاج بخط الزمن ومدرس معتمد فى الذاكرة من المعهد الأمريكى للذاكرة بنيويورك ومدرب معتمد للتنمية البشرية للشركات والمؤسسات من حكومة كيبيك بكندا ومدرب ريكى معتمد من مركز ريكى الكندى ومؤسسة الريكى العالمية

وقد حصل د. الفقى على مرتبة الشرف الأولى فى الإدارة والمبيعات والتسويق من المؤسسة الأمريكية للفنادق، ومرتبة الشرف الأولى فى السلوك البشرى من المؤسسة الأمريكية للفنادق، وعلى 23 دبلوم وثلاث من أعلى التخصصات فى علم النفس والإدارة والمبيعات والتسويق والتنمية البشرية. كما أنه شغل منصب المدير العام لعدة فنادق خمسة نجوم فى مونتريال - كندا

وله عدة مؤلفات ترجمت إلى ثلاث لغات: الإنجليزية والفرنسية والعربية حققت مبيعات ملايين من النسخ فى العالم. كما درب أكثر من 700 ألف شخص فى محاضراته حول العالم .. وهو يحاضر ويدرب بثلاث لغات: الإنجليزية والفرنسية والعربية

وهو بطل مصر السابق فى تنس الطاولة لعدة سنوات، وقد إشترك فى العديد من البطولات الدولية منها بطولة العالم بألمانيا الغربية عام ألف وتسعمائة وتسعة وستون .. ويعيش حاليا فى مونتريال بكندا مع زوجته أمال وابنتيهما التوأم نانسى ونرمين

هنا الفقي
15-06-2008, 09:49 AM
هحاول اجيب المحاضرات بتاعته هنا بس بعد الامتحانات وعندي كتب ليه كمان ..كل اللي انتو عاوزينه ...بس هوو ليه مفيش تعليقات ع الموضوع ده هو محدش مهتم ولا ايه ...ده مجنونة بالدكتور ابراهيم ..حياتي ماشية بيه

mR . mOstafa Fathi
20-06-2008, 03:22 PM
والله اانا بحبه جداً
وكان عندنا فى المنوفيه فى ندوة تيع الجامعه

وكان نفسى اسجلها
منتظرينك يا هنا

وشكرا يا ميدو

midoxp
21-06-2008, 04:15 PM
شكرا ياهنا انا مش عارف والله مفيش حد مهتم بالموضوع وانا عملت موضوع فيه بعض الحلقات ومفيش اى اهتمام وربنا يوفقك فى الامتحانات

شكرا استاذ مصطفى لاهتمامك

ema_2010
12-03-2011, 12:42 AM
موضوعك جميل ودكتور ابراهيم الفقي اجمل .....دكتور ابراهيم الفقي غيرلي طريقة تفكيري انا كمان بطريقة كبيرة وباذن الله لو قدرت اساعد مش حقصر وربنا يوفقك .....وشكرا

moonmaster
12-03-2011, 06:34 PM
لأ ازاي محدش مهتم؟؟؟؟؟؟

انا بحضر لموضوع خاص بالدكتور ابراهيم الفقي فقط...

وطلبك قيد التنفيذ..(ان شاء الله اجمعهم واحطهم هنا ف القسم)

Bilal Mansour
16-03-2011, 06:07 PM
ثانكيووووووووووووووو