مشاهدة النسخة كاملة : خايف اكون هختار غلط ياريت تساعدونى

الشفق القرمذى
17-02-2013, 01:47 PM
السلام عليكم
يا جماعة انا ناوى اخش علاج طبيعى ان شاء الله
بس حاسس انى اختيارى غلط معرفش ليه؟
انا كنت مقتنع تماما انى عايزها
لحد ما كنت معدى جنب مركز علاج طبيعى و شوفت واحد على كرسى متحرك طالع منه و تعبان خالص
هو صعب علىا خالص بس فى نفس الوقت اضايقت من اختيارى حسيت انى ممكن مبقاش الشخص اللى يعالج الناس دى
مع انى صليت استخارة و ربنا هدانى ليها
مش عارف بصراحة
ياريت تفيدونى

"Roqaia"
17-02-2013, 06:36 PM
لا طبعا, بجد مادام هي دي حلمك وربنا كمان ارشدك ليها وانت نفسك عايزها بجد !! يبقي خلاص طبعا تدخلها واكييييد هتتفوق فيها مادام دي حلمكانت فهتتفوق فيها عشان انت اصلاا كنت عايزها وهتحاول تدي فيها كل جهدك وتبقي حاجه حلوه فيها ....... ربنا يوفقك ان شاء الله

Dr norhan
17-02-2013, 08:39 PM
لا طبعا متقلش كدة دى كلية ممتازة وبدام صليت استخارة هلاص وربنا هداك ليها توكل على الله وادخل برجلك اليمين الناس الى انت خايف تعالجها ومتحاولش حتى انك تعالجها بانك تضيع وتسيب حلمك مش هتتعالج اساسا توكل على الله المجال معاك انة فى حاجات مؤلمة جدا بس لا انت ربنا اختارك طبيب علاج طبيعى مفيش اى حد غيرك هتقدر تعالج الحالات دى يبقى تفتخر انك عايو تبقى كدة واطن انت قرات كتير وعارف قيمة المجال وكل حاجة فية وبالتوفيق يا دكتور المستقبل ان شاء الله

الشفق القرمذى
17-02-2013, 09:19 PM
شكرا لردودكم
سؤال تانى
هو فى قسم اسمه تغذية؟
و ايه نظامه القسم ده؟

"Roqaia"
18-02-2013, 02:09 PM
انا قرات ف المواضيع التانيه انك كنت محتاره بين اسنان وعلاج طبيعي وبجد الاتنين تحفه جدااااااااا والله فالاهم بقي انتي عايزه ايه اصلاااا وبعد كده بقي صعبه سهله الكليه مش مهم مادام انتي بتحبيها فتعرفي تدي فيها .......
وقسم التغذيه ده مش عارفه والله بس اكييد ان شاء الله في مش في دكاتره سمنه وتغذيه وعلاج طبيعي؟؟ بس اتاكدي برضه الاول ....
وربنا يوفقك ان شاء الله

basel1990
19-02-2013, 01:24 PM
بالتوفيييييييييق

Dr norhan
19-02-2013, 02:33 PM
اة فى مادة تغذية بتاخدها ودكاترة علاج بيعملوا دبلومة تغذية وبيدرسوها فى الكلية اكيد يعنى هتبقى دكتور تغذية وعلاج طبيعى بالتوفيق

هاوى إبداع
20-02-2013, 03:44 AM
السلام عليكم
يا جماعة انا ناوى اخش علاج طبيعى ان شاء الله
بس حاسس انى اختيارى غلط معرفش ليه؟
انا كنت مقتنع تماما انى عايزها
لحد ما كنت معدى جنب مركز علاج طبيعى و شوفت واحد على كرسى متحرك طالع منه و تعبان خالص
هو صعب علىا خالص بس فى نفس الوقت اضايقت من اختيارى حسيت انى ممكن مبقاش الشخص اللى يعالج الناس دى
مع انى صليت استخارة و ربنا هدانى ليها
مش عارف بصراحة
ياريت تفيدونى

لا مش فكرة انك اخترت غلط
الفكره انك اخترت استخرت ربنا وهداك للعلاج الطبيعي وشكلك حاببها

بس مش واثق ف نفسك ودي اخطر حاجه

انا شايف طالما استخرت ربنا وهداك للعلاج الطبعي

يبقي خلاص مدورش ع حاجه تانيه والاهم من كدا انك تقف ف نفسك

الشفق القرمذى
20-02-2013, 12:56 PM
شكرا ليكو على الرد