مشاهدة النسخة كاملة : الشيت الورقى مره اخرى

حاتم احمد النحراوى
26-04-2013, 05:30 PM
الساده الزملاء الافاضل هل جاء لاحدكم تعليمات بالرجوع الى الشيت الورقى وترك شيت الكمبيوتر ام ان الامر خاص بمحافظة التخلف المسماه الغربيه انا لا اعرف الى الان ما فائدة هذا الشيت الورقى غير ارهاق العاملين فى الكنترول اقسم بالله اننا نعانى ونحن نعمل على شيت الكمبيوتر بسبب كثرة عدد التلاميذ وقلة العاملين فى الكنترول لوجود عجز فى الملاحظين رغم ذلك فشيت الكمبيوتر اجمل واسهل وبه العديد من العمليات الاحصائية ويتم طباعة نسخه ارشيف للمدرسه واكثر امان فى حالة تعرض الكنترول للسرقه حيث ياخذ كل فرد من اعضاء الكنترول نسخه يوميه على الفلاشه الخاصه به لكن قيادات التخلف فى المديريه الجالسين فى التكيفات والمكاتب المريحه لايستطيعون التعامل مع الكمبيوتر فوجب الغاء هذا الجهاز اللعين من المدارس وسلملى على تكنولوجيا التعليم وتطوير التعليم اللى الوزاره هبلانه بيهم انا عن نفسى لن اعمل الاعلى شيت الكمبيوتر وكذلك زملائى وعلى المسئولين فى المديريه الخروج الى المعاش المبكر واحلال قيادات شابه مسايره للعصر مكانهم

biba200577
27-04-2013, 05:49 PM
هو حضرتك شاغل نفسك بالشيت الورقى ليه
هو أصلا د ماله بشغلك كأخصائى تطوير

حاتم احمد النحراوى
27-04-2013, 06:12 PM
انا شاغل نفسى بالموضوع لانى عضو بالكنترول واعمل هذا العمل انا واصحابى متطوعين دون مقابل وثانيا انا اتكلم عن قرارات تتنافى عن ماتعلنه الوزارة عن التطوير وتكنولوجيا التعليم فى الوقت اللى القيادات الموجوده وخاصه فى المديريات التعليميه قيادات مكانها المنزل اوعصور ماقبل الكمبيوتر

محمدسام
01-05-2013, 06:59 PM
شكررررررررررررررررررررررا

رجل التطوير
04-05-2013, 01:20 PM
اقترح عليك ان تعمل شغلك على الكمبيوتر ثم تكتبه على الورق

حاتم احمد النحراوى
04-05-2013, 09:07 PM
المشكله ياصديقى فى المبدا نفسه وايه لزمة الشيت الورقى ما دام الافضل المساير للعصر موجود اما اصدار الاوامر دون مناقشه هذا عصر وانتهى وشكرا

ashraf_math
10-05-2013, 12:31 AM
نحن أيضا بمحافظة الشرقية طلبت منا لجان المتابعة الرجوع للشيتات الورقية

صاصا ندى
11-05-2013, 08:37 PM
نحن أيضا بمحافظة الشرقية طلبت منا لجان المتابعة الرجوع للشيتات الورقية

نعم جاء الينا مسئول التعليم الاعدادى فى الكنترول وطلب الشيت الورقى ولما عرف اننا مش عاملينة اخدة كمخالفة وقال لازم تعملوة ولما اعترضنا زعل الباشا وقال هيبعت تاكيد على ضرورة عملة ( الورقة الواحدة من الشيت الورقى بخمسة جنية ) عرفت بقى لية رجع تانى شوف مصلحة مين فى طباعتة وانت تعرف رجع لية

حاتم احمد النحراوى
12-05-2013, 08:14 PM
علشان كده اطالب باتحادنا جميعا واذا صمموا على هذا التخلف نطلع من الكنترول ويجوا هما يعملوا الورقى وسلملى على الجوده وتطوير التعليم وتكنولوجيا التعليم والغريب ان هذا لم يحدث قبل الثورة فعلاشىءينرفز