مشاهدة النسخة كاملة : طلب من دكاترة طب بيطرى

نودى مصطفى
21-07-2013, 01:09 AM
السلام عليكم :

عايزة اسأل هو انا لو بخاف من الحيوانات جداااا ممكن ادخل طب بيطرى واتعود ولا الموضوع هيبقى اصعب ؟؟

شكرا...

Eco esraa feps
28-07-2013, 06:30 AM
وانا كمان نفس السؤال ده

mohsen2108
29-07-2013, 11:14 AM
السلام عليكم :

عايزة اسأل هو انا لو بخاف من الحيوانات جداااا ممكن ادخل طب بيطرى واتعود ولا الموضوع هيبقى اصعب ؟؟

شكرا...

ادخلى الموضوع سهل جدا جدا جدا

نودى مصطفى
29-07-2013, 01:31 PM
ادخلى الموضوع سهل جدا جدا جدا

انا الحمد لله جالى طب بيطرى القاهرة

كنت عايزة اسأل حضرتك انا سمعت ان خريخ طب بيطرى ممكن يفتح صيدلية يبقى 60 % منها ادوية بيطرى و40 % منها ادوية بيطرى عايزة اعرف الكلام ده صح ولا لأ ؟؟

شكرا

Dr.Mohamed Attia
03-08-2013, 03:37 PM
انا الحمد لله جالى طب بيطرى القاهرة

كنت عايزة اسأل حضرتك انا سمعت ان خريخ طب بيطرى ممكن يفتح صيدلية يبقى 60 % منها ادوية بيطرى و40 % منها ادوية بيطرى عايزة اعرف الكلام ده صح ولا لأ ؟؟

شكرا

لما تشوفى مجالات العمل هتعرفى انك مش هتحتاجى للصيدليه والجو دة خالص

نودى مصطفى
04-08-2013, 06:37 AM
لما تشوفى مجالات العمل هتعرفى انك مش هتحتاجى للصيدليه والجو دة خالص

والله انا من ساعة ماعرفت انى جالى بيطرى وانا مضايقة جداااا ومش عرفة احول ولا لأ

وكمان موضوع الخوف ده مش عرفة اعمل فيه ايه :(

Dr.Mohamed Attia
04-08-2013, 02:15 PM
والله بيطرى جميله جدا ودراستها حلوة جدا بس تقيله وعاوزة مذاكرة وكمان بتدرسى بشرى وبيطرى مع بعض و دا اللى مصعبها لكن لو خايفة من الحيوانات فانتى مش هتتعاملى معاهم تعامل مباشر خالص ايام الدراسة الا فى اوقات قليله جدا جدا فى اخر سنتين فى الكليه وبعد كدة انتى عندك مجالات كتير او تشتغلى فيها غير التعامل مع الحيوانات او انك تشتغلى طبيبه معالجة فيه مجالات كتير اوى تانية وربنا يكرمك

نودى مصطفى
04-08-2013, 03:37 PM
والله بيطرى جميله جدا ودراستها حلوة جدا بس تقيله وعاوزة مذاكرة وكمان بتدرسى بشرى وبيطرى مع بعض و دا اللى مصعبها لكن لو خايفة من الحيوانات فانتى مش هتتعاملى معاهم تعامل مباشر خالص ايام الدراسة الا فى اوقات قليله جدا جدا فى اخر سنتين فى الكليه وبعد كدة انتى عندك مجالات كتير او تشتغلى فيها غير التعامل مع الحيوانات او انك تشتغلى طبيبه معالجة فيه مجالات كتير اوى تانية وربنا يكرمك

ربنا يكرمك يا د/محمد طب بعد كده هابقى فاهمة فى الادوية البشرى بردو ؟؟

Dr.Mohamed Attia
05-08-2013, 04:15 AM
ربنا يكرمك يا د/محمد طب بعد كده هابقى فاهمة فى الادوية البشرى بردو ؟؟

ههههههههههه يابنتى انتى دا اللى معاه دبلوم ويقف فى صيدليه اسبوعين بيفهم فى الادويه يبقى انتى يا دكتوره يا اللى دارسه طب مش هتفهمى
المهم انتى جايلك جامعة ايه وانتى منين يا دكتوره

نودى مصطفى
05-08-2013, 06:43 AM
ههههههههههه يابنتى انتى دا اللى معاه دبلوم ويقف فى صيدليه اسبوعين بيفهم فى الادويه يبقى انتى يا دكتوره يا اللى دارسه طب مش هتفهمى
المهم انتى جايلك جامعة ايه وانتى منين يا دكتوره

هههههههههه ما انا معرفش بقى لسه جديدة

جالى طب بيطرى القاهرة .....عايزة اسأل اخر سؤال معلش زهقت حصرتك انا سمعت انى ينفع احول صيدلة فى سنة 3 الكلام ده صح ؟؟

Dr.Mohamed Attia
05-08-2013, 02:43 PM
لا ماينفعش تحولى اى كلية الا لما تكونى جايبه الحد الادنى بتاعها بس واى حاجة عاوزة تسألى فيها انا معاكى وتحت امرك

Ezel
06-08-2013, 03:16 PM
El mwdoo3 shl w mommt3 aweeeeeee
w mf4 t3aml m3a el 7ywnt bl sora ely x dma8km

kolya zy el foooooool :D