مشاهدة النسخة كاملة : عايزه اعرف اكتر عن كلية زراعه

مطمئنه بذكر الله
29-07-2013, 09:42 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عايزه اعرف اكتر عن الكليه يعنى انا دخلت هنا عشان اقرء واعرف ايه هيا كلية زراعه واقسامها بس ملقتش حاجه تفيدنى

يريت لو حد دخل الكليه يكتب موضوع يوضحلنا

وجزاكم الله خيرا

R0mysa2
03-09-2013, 04:59 AM
انا لسه عامله التوبيك ده و هو خاص لكلية زراعة جامعة القاهرة ،،

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=544157

و اي استفسار انا موجودة :)

مطمئنه بذكر الله
12-09-2013, 10:13 AM
ربنا يكرمك يااااارب بصرررراحه الموضوع ده افادنى لانى مكنتش اعرف حاجه عن نظااام الكليه واختيااار المواد

بس فى استفسااار صغنوون دلوقتى المرشد الاكاديمى ده هوصله ازاى ولا لما انا بسجل المواد هما بيقولولى روحى للدكتور كذا

وارووح امتى انا قدمت خلاااص وقالولى قبل الدراسه بيومين تيجى تاخدى الجدول

انا بصراحه للحد دلوقتى محتاااااره انا علمى علوم والمفروض علينا رياضه 2 اخدها الترم الاول ولا اجلها للترم التانى

انا مبحبش الرياضه اساسا

انا زراعه اسكندريه مش جامعه القاهره

مطمئنه بذكر الله
12-09-2013, 10:25 AM
ربنا يكرمك يااااارب بصرررراحه الموضوع ده افادنى لانى مكنتش اعرف حاجه عن نظااام الكليه واختيااار المواد

بس فى استفسااار صغنوون دلوقتى المرشد الاكاديمى ده هوصله ازاى ولا لما انا بسجل المواد هما بيقولولى روحى للدكتور كذا

وارووح امتى انا قدمت خلاااص وقالولى قبل الدراسه بيومين تيجى تاخدى الجدول

انا بصراحه للحد دلوقتى محتاااااره انا علمى علوم والمفروض علينا رياضه 2 اخدها الترم الاول ولا اجلها للترم التانى

انا مبحبش الرياضه اساسا

انا زراعه اسكندريه مش جامعه القاهره

R0mysa2
13-10-2013, 05:14 AM
انا بعتذر ليكي بشدة لاني مش بدخل كتير ولسه شايفة ردك حالا ،،

و ابقى طمنيني ايه اخبار الكلية معاكي :)

أحمد عري
26-01-2014, 10:06 PM
السلااام عليكم ^^

أناا أحمد طاالب في كلية الحقوق للأسف سقطت في سنة اولى واحتماال كبير أسقط السنة التانية يعني كدى يكون استنفذت مراات الرسوب فكنت عاوز أسئلكم أيهما أفضل احول كلية الزراعة ولاا معهد فني ولاا أطلع خالص واروح الجيش ؟؟
علما بأني شعبة علمي ومجموعي في التنسيق 333 يعني تقريبا 81 بس شهادات معادلة من الخارج ؟
أرجووا منكم النصيحة وهعمل الأفضل أن شااء الله .