مشاهدة النسخة كاملة : نتيجة الدبلوم الخاص طنطا

بنت الأزهـر
14-08-2013, 10:02 PM
السلام عليكم

لو سمحتم أي حد يعرف ان نتيجة دبلوم خاص طنطا ظهرت يخبرنا لان الجو لا يحتمل الذهاب للسؤال في ظل تلك الأجواء

وربنا يسلم مصر وأهلها ويحقن دماء المسلمين

صدفه المنتديات
15-08-2013, 02:56 AM
السلام عليكم

لو سمحتم أي حد يعرف ان نتيجة دبلوم خاص طنطا ظهرت يخبرنا لان الجو لا يحتمل الذهاب للسؤال في ظل تلك الأجواء

وربنا يسلم مصر وأهلها ويحقن دماء المسلمين

السلام عليكم - اهلا بنت الازهر - بصي يا جميله
العميد أعلن من يومين انها الاسبوع الجى- ومتقليش نهائي يا بنوته - انا كمان مش نازله - وكتير جدا مننا زهقوا مش نازلين يجبوها

وهما ريحونا وقصروا علينا الوقت عشان قلق البلد _ واخيرا حنوا علينا وعملونا سايد ع الفيس - هتنزل عليه النتيجه
- يعنى مش هنروح هنخش ع الفيس نجيبها من موقع الدراسات العليا - فور صدورها

وربنا يهديهم ويوفقنا ونخلص بقه من السنه الغبيه دى

بنت الأزهـر
15-08-2013, 04:20 AM
السلام عليكم - اهلا بنت الازهر - بصي يا جميله
العميد أعلن من يومين انها الاسبوع الجى- ومتقليش نهائي يا بنوته - انا كمان مش نازله - وكتير جدا مننا زهقوا مش نازلين يجبوها

وهما ريحونا وقصروا علينا الوقت عشان قلق البلد _ واخيرا حنوا علينا وعملونا سايد ع الفيس - هتنزل عليه النتيجه
- يعنى مش هنروح هنخش ع الفيس نجيبها من موقع الدراسات العليا - فور صدورها

وربنا يهديهم ويوفقنا ونخلص بقه من السنه الغبيه دى

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ازيك يا عسولة؟

ربنا يطمنا جميعا. بس ابقي قولي هنا برضه لما تظهر لان معنديش فيسبوك. وربنا يكرمك ويبارك لك.

صدفه المنتديات
15-08-2013, 05:07 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ازيك يا عسولة؟

ربنا يطمنا جميعا. بس ابقي قولي هنا برضه لما تظهر لان معنديش فيسبوك. وربنا يكرمك ويبارك لك.

ازيك ياجميل - ربنا يجيب العواقب على خير
لانهم كدا تعبونا ودمروا اعصابنا من قبل العيد ولسه كمان ع الاسبوع الجى -
اذا تحبي - هاتى اسمك وقسمك في الرسايل الخاصه
وابعتلك النتيجه ع الخاص اول ما تظهر
** وعموما فور نزولها هبعتلك على الخاص انها نزلت - انتظريها كدا من يوم الحد الجى ان شاء الله

بنت الأزهـر
15-08-2013, 02:23 PM
ربنا يكرمك ويبارك لك

هتابع معاك عالمنتدى الاسبوع الجاي بإذن الله

ربنا يرزقنا جميعا النجاح في الدنيا والاخرة

بنت الأزهـر
15-08-2013, 04:20 PM
النتيجة ظهرت على الموقع والحمد لله انه مفتوح لمن ليس لديه حساب على الفيسبوك

مشكورة اختي

صدفه المنتديات
16-08-2013, 02:35 PM
النتيجة ظهرت على الموقع والحمد لله انه مفتوح لمن ليس لديه حساب على الفيسبوك

مشكورة اختي

مبروك يا بنت الازهر :022yb4::022yb4:

بنت الأزهـر
16-08-2013, 03:14 PM
مبروك يا بنت الازهر :022yb4::022yb4:
الله يبارك فيك ومبروك لك انت كمان

ناوية تكملي ماجستير ولا ايه؟

انا محتارة بس أميل للإكمال بس مش عارفة النظام وهل لازم مباشرة بعد الدبلوم الخاص ولا اقصى فاصل بينهم ايه؟
لو عندك معلومات فيديني يا رب يكرمك؟

صدفه المنتديات
22-08-2013, 03:26 PM
الله يبارك فيك ومبروك لك انت كمان

ناوية تكملي ماجستير ولا ايه؟

انا محتارة بس أميل للإكمال بس مش عارفة النظام وهل لازم مباشرة بعد الدبلوم الخاص ولا اقصى فاصل بينهم ايه؟
لو عندك معلومات فيديني يا رب يكرمك؟

بصي يا بنت الازهر انا مش هفكر اكمل الا على السنه الجايه
ال متقيده فيه بمده محدده هوة الماجستير- يعنى لو قدمت له دلوقتى قدامى 3 سنين لو مقدرتش اخد فيه الماجستير يبقه هتتلغي ليا
لكن مابين الدبلوم الخاص والماجستير اقعدى اى وقت تحبيه - المهم لما تقدمى ورق الحصول على الماجستير ليكى حد اقصى 3 سنين تخلصي فيهم وتناقشى _ وكمان عندى مشكلتين ف التقديم للماجستير
اولا ... اللغه الانجليزيه مستوها عندى تحت الصفر ولازم عند التقديم ف الماجستير حصولك على اعلى مستويات اللغه الانجليزيه ( التويفل )
ثانيا ... من ضمن مصوغات التقديم شهاده تفيد ان معاكى سنتين خبره في مجال التدريس -
وانا لسه تعيين بقالى شهر بس ...

بنت الأزهـر
22-08-2013, 04:49 PM
بصي يا بنت الازهر انا مش هفكر اكمل الا على السنه الجايه
ال متقيده فيه بمده محدده هوة الماجستير- يعنى لو قدمت له دلوقتى قدامى 3 سنين لو مقدرتش اخد فيه الماجستير يبقه هتتلغي ليا
لكن مابين الدبلوم الخاص والماجستير اقعدى اى وقت تحبيه - المهم لما تقدمى ورق الحصول على الماجستير ليكى حد اقصى 3 سنين تخلصي فيهم وتناقشى _ وكمان عندى مشكلتين ف التقديم للماجستير
اولا ... اللغه الانجليزيه مستوها عندى تحت الصفر ولازم عند التقديم ف الماجستير حصولك على اعلى مستويات اللغه الانجليزيه ( التويفل )
ثانيا ... من ضمن مصوغات التقديم شهاده تفيد ان معاكى سنتين خبره في مجال التدريس -
وانا لسه تعيين بقالى شهر بس ...

فهمت كدا ربنا يكرمك ويبارك لك

اصل بعض الجامعات تشترط ان الخاص بعده ماجستير على طول عشان كدا قلقت

ربنا يوفقنا جميعا في حياتنا ورسالتنا