مشاهدة النسخة كاملة : مشكلتى مع النوم

dosa mohamed
16-03-2014, 01:10 PM
السلام عليكم انا هدخل فى الموضوع على طول انا فى تالتة ثانوى وعندى مشكلة انى بنام كتير اوى -_- ونفسى عدد ساعات نومى مش تزيد عن 6 ويريت حد يساعدنى ويقولى اعمل ايه :bosyht9: ...شكرا

بنت الاسلام ( رشا )
16-03-2014, 01:19 PM
لو النوم ده مش امياثر علي مذاكرتك وبتذاكري عدد كويس من الساعات يبقي تمام اوي
لكن لو بياثر علي مذاكرتك يبقي تقلليه شوية
وعلي فكرا انا للاسف برده عندي نفس المشكلة بس انا للاسف كده كده ضايعة من اول السنة ومش فاتحة كتاب وكنت بغيب كتير فانا المشكلة مشكلتين
وانتي عاملة ايه في المذاكرة ووصلتي لحد فين ؟؟

dosa mohamed
16-03-2014, 01:28 PM
تقدرى تقولى ان احنا نسخة واحد ياشهد بس انا مش يائسة زيك كده بالعكس انا أملى كبير جدا فى ربنا وواثقة فى نفسى ان هقدر ادعى السنة دى على خير انا معترفة انى كنت مهملة بس انا وانتى وغيرنا احنا اكبر من مجرد ورقة تهزمنا انا عندى يقين بنفسى باذن الله انا هدخل كلية طب الاسنان اللى بحلم بيها من وانا طفلة بثقتى فى ربنا وفى نفسى

بنت الاسلام ( رشا )
16-03-2014, 06:25 PM
تقدرى تقولى ان احنا نسخة واحد ياشهد بس انا مش يائسة زيك كده بالعكس انا أملى كبير جدا فى ربنا وواثقة فى نفسى ان هقدر ادعى السنة دى على خير انا معترفة انى كنت مهملة بس انا وانتى وغيرنا احنا اكبر من مجرد ورقة تهزمنا انا عندى يقين بنفسى باذن الله انا هدخل كلية طب الاسنان اللى بحلم بيها من وانا طفلة بثقتى فى ربنا وفى نفسى

وانا عايزة طب بس احيانا باجي وبيفقد الامل مش عارفة ليه ؟ :(

not masked
16-03-2014, 06:59 PM
انا من رأيي ان انتي لو وراكي مذاكرة أو درس الصبح هتصحي بدري فانتي حاولي تنامي الساعة ١١ كده وتصحي الساعة ٥ كده وحاولي لو ينفع تغيري ميعاد درس عندك تخليه الصبح يبقي افضل. بالتوفيق

A.Mekky
17-03-2014, 03:51 AM
خلي حد يصحيكى ويرش مية عليكى بعد كدا هتصحى لوحدك ... و من غير منبه عشان محدش يرش مية

متجربة :-d

مهاب احمد محمد
18-03-2014, 02:16 AM
حل بسيط خدي درس الصبح فهتنامي بدري علشان تعرفي تصحيله وجسمك هيصحي طبيعي لو حد صحاكي وانتي لسه ماخدتيش كفايت من النوم مش هتذاكري حاجه من التعب هتحسي انك عايزه تانمي

دّقْـــةُ قْـــلِـــبّـ
18-03-2014, 05:47 PM
بصي يا قمر انا عندي نفس مشكلتك والله بس انا اصغر منك بسنه
انا بقا بعمل ايه اللي بيعرفو يصحوني وبصحي معاهم علطول ببايا واخويا اللي اكبر مني علطول
واول لما بصحي بقا بروق الشقه اه والله ببدا بترويق الشقه حتي لو محدش صاحي بس انا بعمل كده عشان افوق شويه
وبعد كده ببدا يومي كويس تعرفي والله لما بصحي بدري بلحق اعمل حاجات كتيره اوي
وع فكره انا مش بصحي بدري اللي هو بدي انا بصحي الساعه 10 واول يوم كان النهارده :d
ربنا معاكي يا قمر ويوفقك يارب ويسعد ايامك واوقاتك

بنت الاسلام ( رشا )
18-03-2014, 08:14 PM
بصي يا قمر انا عندي نفس مشكلتك والله بس انا اصغر منك بسنه
انا بقا بعمل ايه اللي بيعرفو يصحوني وبصحي معاهم علطول ببايا واخويا اللي اكبر مني علطول
واول لما بصحي بقا بروق الشقه اه والله ببدا بترويق الشقه حتي لو محدش صاحي بس انا بعمل كده عشان افوق شويه
وبعد كده ببدا يومي كويس تعرفي والله لما بصحي بدري بلحق اعمل حاجات كتيره اوي
وع فكره انا مش بصحي بدري اللي هو بدي انا بصحي الساعه 10 واول يوم كان النهارده :d
ربنا معاكي يا قمر ويوفقك يارب ويسعد ايامك واوقاتك
ربنا يوفقنا جميعا :)