مشاهدة النسخة كاملة : كنتُ آريدُ الرحيلً....الانً اريدُ الموتً

Only Forward
29-05-2014, 05:38 AM
لا مجال للتعبير عن نفسي فتلك الكلمات كافية

أريد الهروب ... أريد الختلاء بنفسي لبقية حياتي ... أريد الابتعاد عن جميع الناس ...

أريد الموت وترك هذه الحياة إلى الابد ... فأن أخطائي كثيره ...

ولاكن من يسامح ويغفر ... فأنني مللت العيش بهذه الحياة ... فأنني كرهت أنفاسي

التي أعيش بها الدقيقه التي بعدهاا ... فأنني أريد خنق نفسي ... و*** نفسي من ظلم هذه الحياة

وحقدها الي ...

فأنني اتالم ... فاننب أتعذب ... فأنني أموت كل ليله ... ولا أحد يعلم من ورئ هذه الابتسامه المزيفه

التي ابتسم بهاا امام الجميع ... انها ابتسامة ألم تخفي الالم ... انها إبتسامه تخفي أحزاني ...

أنها كاذبه .. إنهاا مزيفه ...

آآآآآآه وآآآآآه على مرارة هذا الاحساس ... وموتي وأنا اتنفس ... فلماذا العذاب ....

والدموووع التي على وجنتي كل ليله ... فأنني أريد الراحه والحريه الابديه من التفكير بمستقبل

لا مستقبل له ....

فلماذا أحيى ... وأنا اريد الموت ... فأنني أريد لانفاسي نهايه ...

والنهايه بيدي انا ....

بقلم ينزف الم وحرقة من هذا الزماان ...

لقد اصبحا الان قلمان لا واحد

اسراء سمير00
04-06-2014, 11:41 PM
لا مجال للتعبير عن نفسي فتلك الكلمات كافية

أريد الهروب ... أريد الختلاء بنفسي لبقية حياتي ... أريد الابتعاد عن جميع الناس ...

أريد الموت وترك هذه الحياة إلى الابد ... فأن أخطائي كثيره ...

ولاكن من يسامح ويغفر ... فأنني مللت العيش بهذه الحياة ... فأنني كرهت أنفاسي

التي أعيش بها الدقيقه التي بعدهاا ... فأنني أريد خنق نفسي ... و*** نفسي من ظلم هذه الحياة

وحقدها الي ...

فأنني اتالم ... فاننب أتعذب ... فأنني أموت كل ليله ... ولا أحد يعلم من ورئ هذه الابتسامه المزيفه

التي ابتسم بهاا امام الجميع ... انها ابتسامة ألم تخفي الالم ... انها إبتسامه تخفي أحزاني ...

أنها كاذبه .. إنهاا مزيفه ...

آآآآآآه وآآآآآه على مرارة هذا الاحساس ... وموتي وأنا اتنفس ... فلماذا العذاب ....

والدموووع التي على وجنتي كل ليله ... فأنني أريد الراحه والحريه الابديه من التفكير بمستقبل

لا مستقبل له ....

فلماذا أحيى ... وأنا اريد الموت ... فأنني أريد لانفاسي نهايه ...

والنهايه بيدي انا ....

بقلم ينزف الم وحرقة من هذا الزماان ...

لقد اصبحا الان قلمان لا واحد

أولا:- هكلمك عن تعبيرك أداء جميل اوووي اوووووي في التعبير ماشاء الله عليكي :)

لكن ثانيا وده والأهم :-

ليه ده كله وعلشان أي بس ياجميل انتي أكبر من ان أي مشكلة تقف قدامك وعلشان مش قادرة تواجهيها يوصل بيكي للاحساس ده أو أي حدث يحصل في حياتك ويأثر عليكي بالسلب لاء ياجميل أنتي أكبر من كدا بس مش معني كدا انك متعبريش باللي جواكي لا طبعا فضفضي لأقرب حد ليكي يمكن يقدر يخفف عنك أِشتكي لربنا وفضفضي له من قلبك هو أحن عليكي من أي حد في الدنيا دي

ثالثا :- الزمن ده بئا بيعلمنا مش بيعلم علينا ياحبيبتي ، يعني متخليش قلبك يستسلم بسهوله لأي حد يجرحك او يجي عليكي أو أي مشكلة تقابلك في حياتك أتعلمي من المشكله دي وتجارب اللي تحصل في حياتك دي ايه الصح اللي كان المفروض أعمله وأيه الغلط اللي لازم اتجنبة صح ياجميل ولا ايه ؟؟!! :)
مش انتي بس اللي بيجي عليكي الوقت اللي تحسي انك مش عايزة تشوفي اي حد حواليكي لاء
كلنا كدا وانا عن نفسي كدا بس احنا لينا عقل بنفكر بيه ولينا رب كبير يبقي ليه نشيل الهم بئا طول ما ربنا موجود ، وقت ماتلاقي نفسك مضايقه قومي صلي وأقرأي انشاء الله لو سورة صغيرة هتحسي براحة نفسية رهيبة بجد ..

رابعا :- بتمني من ربنا انه يسعد قلبك ياجميل وقلب كل المسلمين جميعااا اللهم أمين وبلاش تشيلي هم وقولي يااااااااااارب وتوكلي عليه والحمد لله علي كل حال مهما ن كان الحال ياحبيبتي ،
وأسفه جدااا جداا علي الإطاله دي والله والرغي ده كله :o:rolleyes:

Only Forward
06-06-2014, 05:44 PM
مشكورة اختى جدا