مشاهدة النسخة كاملة : مساعده من فضلكم

انتيموا
22-06-2014, 07:10 PM
السلام عليكم ازيكم ياشباب

بعد ازنكوا انا كلية حاسبات ومعلومات سنه اولي وكنت جايب مجموع فنون جميلة عمارة المنيا
وماامتحنتش القدرات وكنت مستني السنه تخلص عشان امتحنها ممكن حد يقولي ينفع امتحنها
واخش المنيا وهل هبقي مع مواعيد الناس التانيه بتوع الثانوية يعني ولالا
اسف عالاطالة :)

bahaaeldeen
23-06-2014, 12:15 PM
السلام عليكم ازيكم ياشباب
بعد ازنكوا انا كلية حاسبات ومعلومات سنه اولي وكنت جايب مجموع فنون جميلة عمارة المنيا
وماامتحنتش القدرات وكنت مستني السنه تخلص عشان امتحنها ممكن حد يقولي ينفع امتحنها
واخش المنيا وهل هبقي مع مواعيد الناس التانيه بتوع الثانوية يعني ولالا
اسف عالاطالة :)

بص انت لازم تكلم ادارة الكلية لانها بتكون بعد امتحان الثانوية العامة وبيفتحوا الامتحان لمدة اسبوع واحد بس وبعد كدة بتقفل :)
الموضوع سهل جدا انت بس لازم تراسل الادارة وتجيب رقمهم من الدليل :)

انتيموا
23-06-2014, 11:51 PM
بص انت لازم تكلم ادارة الكلية لانها بتكون بعد امتحان الثانوية العامة وبيفتحوا الامتحان لمدة اسبوع واحد بس وبعد كدة بتقفل :)
الموضوع سهل جدا انت بس لازم تراسل الادارة وتجيب رقمهم من الدليل :)

اشكرك جدا ياستاذ بهاء انا بس عاوز اتاكد هل ممكن التحويل للكلية من الكليات الغير مناظره ولا مش ممكن :)

bahaaeldeen
24-06-2014, 05:16 PM
اشكرك جدا ياستاذ بهاء انا بس عاوز اتاكد هل ممكن التحويل للكلية من الكليات الغير مناظره ولا مش ممكن :)

العفو تحت امرك :)
ممكن طبعا مفيش اى مشاكل بس هيكون بصعوبة شوية بس لازم تحاول بقى وانت وشطارتك مع دوواين الحكومة

انتيموا
24-06-2014, 06:13 PM
العفو تحت امرك :)
ممكن طبعا مفيش اى مشاكل بس هيكون بصعوبة شوية بس لازم تحاول بقى وانت وشطارتك مع دوواين الحكومة

اكيد دنا قتيل الكلية دي بس ممكن تقولي اي الصعوبات الي ممكن اقابلها معلش عشان اعمل حسابي اروح فين واجي منين وابقي عارف راسي من رجليا

bahaaeldeen
29-06-2014, 01:14 PM
اكيد دنا قتيل الكلية دي بس ممكن تقولي اي الصعوبات الي ممكن اقابلها معلش عشان اعمل حسابي اروح فين واجي منين وابقي عارف راسي من رجليا

يعنى ممكن تلاقى موظفين يقولك لا مينفعش
واى حد بيفتى وخلاص
زى حبايبنا اللى بيقولو امتحان القدرات فى المدرسة معرفش مين اللى نشر الفيروس اللعين دة :d