مشاهدة النسخة كاملة : علاج طبعي افضل ام اسنان ؟!!

Redthunder
30-07-2014, 10:48 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا ريت يا جماعه كل واحد يقلي رأيه في كل كليه واي واحده فيهم هي الافضل والسبب ؟!!

لاني فعلا محتار وعلي فكره انا بتكلم عن الكليتين خاااص

وفي ملحوظه ان علاج طبيعي ده في كليه لسه اول سنه تفتح في الجامعه ديه يعني في فرصه كبيره ان هم يقبلوا معيدين كتييير

DPT-Blue Phoenix
30-07-2014, 11:45 PM
اسنان كويسة بس علاج احلى اسنان مجال واحد محدد انما علاج فيهاى تنوع و تقدر تختار من حيث الشغل ال2 حلوين لكن الى بيميز علاج طبيعى انها مش بتتاج معادلة عشان تسافر برا على عكس بشرى و اسنان و صيدلة و اى حاجة حضرتك عايز تعرفها عن الكلية هتلاقيها مكتوبة هنا http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=610966

dr_buffon
31-07-2014, 01:35 AM
بص انتا شوف ميولك ايه الاتنين مستقبلهم كويس بس لو عايز تسافر بره مصر علاج طبيعى احسن ...وموضوع معيدين فجامعة خاصة وحش مش حلو لانه بيطحنك شغل وفلوس قليلة انا اتعرض عاليا كذا مرة اكون معيد فجامعة خاصة ومرحتش المقابلة لانهم بيستنزفوك وبعدين مش شرط تقدير عشان تكون معيد
فجامعة خاصة

Redthunder
31-07-2014, 04:55 AM
بص انتا شوف ميولك ايه الاتنين مستقبلهم كويس بس لو عايز تسافر بره مصر علاج طبيعى احسن ...وموضوع معيدين فجامعة خاصة وحش مش حلو لانه بيطحنك شغل وفلوس قليلة انا اتعرض عاليا كذا مرة اكون معيد فجامعة خاصة ومرحتش المقابلة لانهم بيستنزفوك وبعدين مش شرط تقدير عشان تكون معيد
فجامعة خاصة

ازاي ممكن تكون معيد من غير تقدير؟؟