مشاهدة النسخة كاملة : رياضه ولاا علوم !!!

Aya M.
21-08-2015, 01:24 PM
مش عارفه أختار علوم ولا رياضه و السبب اني كويسه الحمدلله ف المادتين،و درجاتي.ف.الاتنين واحده و.بحب el maths قد ما بحب ال bio, تاني حاجه اني نفسي ف طب.من.زمان و خايفه جدا مجبش مجموعها،و لو دخلت أي كليه بعدها هبقي دخلاها من غير نفس رغم أن في كليات كويسه كتير بس طب عجباني جداً، ما علينا ففكرت ف رياضه و حضرت درس ال maths و اكيد ال maths عاجبني و الحمدلله انا كويسه فيه بطريقه تضمنلي بعد توفيق ربنا اني اجيب هندسه انا ايدي حلوه ف الرسم و أخويا ف عماره و هيساعدني أن شاء الله لو دخلتها و شغلها حلو ،فا انا كدا بمسك العصايه من النص ،الحاجه الوحيده الهتدايقني اني هتحسر على طب غير كدا مفيش ،مس عارفه أختار ايه ،لسه درس ال bio مبدأش

شرف الزملكاوى14
21-08-2015, 01:45 PM
توكلى على الله .. واختارى الـ bio وابذلى كل اللى عندك علشان ان شاء الله تحققى رغبتك وتدخلى كلية طب

وانتى رزقك مكتوبلك من قبل ما تتولدى ف سواء كده او كده رزقك هوا هوا

متقلقيش على مستقبلك .. (( إن الله لا يضيع أجر من أحسن عملا ))

وفى الاول والاخر لازم تصلى صلاة استخارة

وأنصحك تقررى بسرررعة علشان متتأخريش فى المنهج عن زمايلك

Aya M.
21-08-2015, 01:49 PM
انا الحمدلله صليت صلاة الاستخارة كتير جداً و بابا بردو استخار ربنا، بس لحد دلوقتي مش قادره اعرف ايه ال فيه الخير ليا..

Norhan Mostafa
23-08-2015, 07:50 AM
ادام صليتي استخاره يببقي سيبي الباقي علي ربنا بس من كلامك اعتقدد انك ضضامنه الرياضه وحباها ووكويس تدرسي في مجال انتي حباه

coody
27-08-2015, 11:09 PM
تلبي أخضر ولا أسود ؟؟ حسب اللون اللي تحبيه :)

محدش هيقدر يقولك انتي تحبي أيه وتفضّلي أيه ، في فرع من الفرعين بتميلي ليه عن التاني أكيد، عموماً هندسة أليق للرجالة من البنات لإن شغلها متعب وفيه اختلاط كتير وكده

طب أو تخصصات علمي علوم أحسن للبنات على أي حال ، الطب وطب الأسنان والعلاج الطبيعي والصيدلة وحتى كلية علوم تخصصات كويسة للبنات في العمل ، والله أعلم