مشاهدة النسخة كاملة : هام لكل المعلمين

fenak_ya_habiby
22-08-2015, 05:56 PM
ما رأيكم فى أن يكون الدكتور جمال زهرلن الرجل المخلص الذى يدافع دائما عن حقوق المعلمين وزيرا للتربية والتعليم

Nasr Fouad
22-08-2015, 06:40 PM
اذا كان دكتور تربوي يعني متخرج من كلية تربية و الدكتوراه بتاعته ف التربية و ياريت يكون مارس مهنة التدريس قبل ما ياخد الدكتوراه
اذا كان كده اهلا و سهلا بيه
غير كدا ما يلزمناااااااااااااااااااااااش
كفاية بقى تعبنااااااااااااااااااااااااااااا
مرة دكتور اطفال و مرة مهندس حاسبات و مرة....... و مرة..........
يا ريت كمان يقدم برنامج وزاري على غرار البرنامج الرئاسي و يكون عنده رؤية واضحة

seeen
22-08-2015, 07:34 PM
ثق مليار فى المية انه لا مكان لمن يريرد الاصلاح ...طبعا انت حر تصدق او تنكر .

Mr...Ahmed
23-08-2015, 05:54 AM
اسمه دكتور محمد زهران
اذا كان انت مش عارف اسم الراجل اللى طالع عينه عشان خاطرك يبقى المسئولين هيعرفوه
يا مرارتى اللى اتفقعت

sadq7
23-08-2015, 06:29 AM
فاكرين أبو عيطة؟;)

Nasr Fouad
23-08-2015, 07:44 AM
ثق مليار فى المية انه لا مكان لمن يريرد الاصلاح ...طبعا انت حر تصدق او تنكر .

الكلام دا كان ف العصور السابقة انما دلوقت لا و اديك هتشوف

sadq7
23-08-2015, 07:48 AM
الكلام دا كان ف العصور السابقة انما دلوقت لا و اديك هتشوف
هـ؟
ونصرفها منين هـ؟
لما تبقى تعرف تشيلها من الفعل ابقى اتكلم زى ما أنت عاوز.

ميدو200
23-08-2015, 08:52 AM
انظر حولك ستجد انه لا مكان لمن يريد الاصلاح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وانظر بعد ثورتين من هم القائمون مثلا على وزارة التربية والتعليم وهل تغيرت الافكار العقيمة التي تسببت في دمار التعليم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Nasr Fouad
23-08-2015, 04:26 PM
هـ؟
ونصرفها منين هـ؟
لما تبقى تعرف تشيلها من الفعل ابقى اتكلم زى ما أنت عاوز.

نتكلم باللغة العربية الفصحى شوية
سترى مصر تتقدم في ظل قيادتها الحكيمة واضحة الرؤية صاحبة النهضة الحيقية و ليست طائر العنقاء ( ما يقابل الفنكوش في اللغة العامية) و ليس فقط بقيادتها و لكن بسواعد الشرفاء من أبنائها و المطالبين بحقوقهم دون التجريح في احد
و في هذا الصدد سيقوم مجموعة من المعلمين بعمل وقفات احتجاجية يوم 31/8/2015 للمطالبة بتفعيل المادة 89 من قانون الكادر 155 لسنة 2007 و ذلك بعد اذن وزارة الداخلية حتى تكون في اطار قانوني و أنا واثق مئة في المئة سنأخذ حقنا إن شاء الله

اما بالنسبة لحرف الهاء يقابله في العربية الفصحى سين التسويف أو كلمة سوف
و اذا كنت في احتياج لتقوية في اللغة العربية فنحن في الخدمة

و ختاما قلت لك سابقا ان عجلة التاريخ لا ترجع يوما الى الوراء وحكم (اللي بالي بالك) لن يرجع ابدا لن يرجع ابدا لن يرجع ابدا
دا من الآخر يعني

sadq7
23-08-2015, 05:23 PM
سترى مصر تتقدم في ظل قيادتها الحكيمة واضحة الرؤية صاحبة النهضة الحيقية و ليست طائر العنقاء ( ما يقابل الفنكوش في اللغة العامية) و ليس فقط بقيادتها و لكن بسواعد الشرفاء من أبنائها و المطالبين بحقوقهم دون التجريح في احد
و في هذا الصدد سيقوم مجموعة من المعلمين بعمل وقفات احتجاجية يوم 31/8/2015 للمطالبة بتفعيل المادة 89 من قانون الكادر 155 لسنة 2007 و ذلك بعد اذن وزارة الداخلية حتى تكون في اطار قانوني و أنا واثق مئة في المئة سنأخذ حقنا إن شاء الله

و ختاما قلت لك سابقا ان عجلة التاريخ لا ترجع يوما الى الوراء وحكم (اللي بالي بالك) لن يرجع ابدا لن يرجع ابدا لن يرجع ابدا
دا من الآخر يعني
لت وعجن ومزايدة وتهويش وتخوين وتطاول واستفزاز وبعد كل ذلك رجعت فى الآخر لنفس النقطة وهى أنك لا تملك إلا الوعود وهنأخذ حقنا وهيحصل وهنشوف وبكرة ...ونحن لا نأكل منها ولا نعتاش عليها.
عندك قطار المفروض يكون رايح من القاهرة للاسكندرية وبعد ساعة وجدته فى بنى سويف بوعد يبقى مفيش حاجة اسمها انتظر وهيحصل وهنشوف.

Nasr Fouad
23-08-2015, 05:59 PM
لت وعجن ومزايدة وتهويش وتخوين وتطاول واستفزاز وبعد كل ذلك رجعت فى الآخر لنفس النقطة وهى أنك لا تملك إلا الوعود وهنأخذ حقنا وهيحصل وهنشوف وبكرة ...ونحن لا نأكل منها ولا نعتاش عليها.
عندك قطار المفروض يكون رايح من القاهرة للاسكندرية وبعد ساعة وجدته فى بنى سويف بوعد يبقى مفيش حاجة اسمها انتظر وهيحصل وهنشوف.

و انا مين عشان ادي و عود ؟ ولا ماسك مفاتيح وزارة المالية و البنك المركزي؟
ايه الكلام الغريب دا؟!!!!!!!
واضح ان الحالة متأخرة أوي

sadq7
23-08-2015, 06:03 PM

باللغة العربية شوية؟!
فلنجعلها شويتين .. عمت أبلج أى هذا البطاقى هل من رحيلة مسترطبة لثغر منبعج؟!
ههههه ربنا يرحمك يا فؤاد المهندس.

يعنى مفيش غير الطيور مفيش حاجة تمش على الأرض ولا حاجة نعرف نمسكها؟!!
ومفيش فى العربية غير السين وسوف وترجمة الفنكوش؟!!
و في هذا الصدد سيقوم مجموعة من المعلمين بعمل وقفات احتجاجية يوم 31/8/2015 للمطالبة بتفعيل المادة 89 من قانون الكادر 155 لسنة 2007 و ذلك بعد اذن وزارة الداخلية

حتى تكون في اطار قانوني و أنا واثق مئة في المئة سنأخذ حقنا إن شاء الله
زى ما كنت واثق كدة فى جهاز اللواء عبد العاطى ولا أكثر؟ يهمنى اعرف الإجابة أصل مية فى المية دى بقت درجات زى ما انت عارف.
هههههه ربنا يشفى
مين اللى بالى بالك دول؟!
هو فيه حد حكم سنة ولا حاجة من غير ما ندرى؟!
قلت لك الساعة واقفة.

Nasr Fouad
23-08-2015, 06:03 PM
كفاية عشان الكلام هيكتر و هنتهور على بعض و الموضوع هيتحذف كالعادة

Nasr Fouad
23-08-2015, 06:10 PM
جهاز اللواء عبد العاطي تم تأجيل العمل به لحين التأكد تماما من جدواه و اذا ثبت جدواه سيستخدم و اذا ثبت عيب و لو واحد ف المية سوف لاييستخدم و انا واثق انه لو ثبت انه فنكوش سيعاقب صاحبه لان الجيش مش بيلعب و فيه محاكمات عسكرية سريعة

sadq7
23-08-2015, 06:11 PM
كفاية عشان الكلام هيكتر و هنتهور على بعض و الموضوع هيتحذف كالعادة
اتكلم عن نفسك أنا والحمد لله لا أتهور ولا أستفز.
بالنسبة للرغبتك فى حذف الموضوعات كلما شعرت بالحرج والعجز عن نصرة قضيتك بطريقة منطقية وسليمة فمن المؤكد أن ذلك لن يخدم قضيتك التى تستميت فى الدفاع عنها وربما يشير إلى أشياء أخرى إذا تمت الاستجابة إليه!!!

sadq7
23-08-2015, 06:14 PM
جهاز اللواء عبد العاطي تم تأجيل العمل به لحين التأكد تماما من جدواه و اذا ثبت جدواه سيستخدم و اذا ثبت عيب و لو واحد ف المية سوف لاييستخدم و انا واثق انه لو ثبت انه فنكوش سيعاقب صاحبه لان الجيش مش بيلعب و فيه محاكمات عسكرية سريعة

هههههههههه حلوه تم تأجيل العمل به دى. المهم انت إيه رأيك فى الجهاز وطريقة عرضه والمليارين دولار وعلاقة ذلك بالسين وسوف بتوع اللغة العربية؟!! ولا انت عاوز الموضوع يتحذف احسن؟!!

Nasr Fouad
23-08-2015, 06:16 PM
اتكلم عن نفسك أنا والحمد لله لا أتهور ولا أستفز.
بالنسبة للرغبتك فى حذف الموضوعات كلما شعرت بالحرج والعجز عن نصرة قضيتك بطريقة منطقية وسليمة فمن المؤكد أن ذلك لن يخدم قضيتك التى تستميت فى الدفاع عنها وربما يشير إلى أشياء أخرى إذا تمت الاستجابة إليه!!!

انا و الله ما لي دخل ف حذف الموضوعات دي ادارة المنتدى بتشوف فيه تجاوزات فبتحذف و طبعا التجاوزات كلها مني انا و انت انسان ما بتغلطش لا سمح الله
عجبي!!!!!!!

sadq7
23-08-2015, 06:29 PM
انا و الله ما لي دخل ف حذف الموضوعات دي ادارة المنتدى بتشوف فيه تجاوزات فبتحذف و طبعا التجاوزات كلها مني انا و انت انسان ما بتغلطش لا سمح الله
عجبي!!!!!!!
على فكرة أتحداك وتحدى أى شخص يبحث فى كل مشاركاتى من 2008 ويجد فيها شتيمة واحدة أو استجابة لأى استفزاز أو رد على شتيمة.
خلينا نعود لموضوعنا وبلاش اللغوشة وسياسة قلب الترابيزة "أو المنضدة باللغة العربية" وخلينا فى موضوعنا.
انت إيه رأيك فى الجهاز وهل ترى فعلا إنه جهاز علمى ومحترم وممكن ومن الجائز والمحتمل يجيب نتيجة ويعالج المرضى ويحول الإيدز لشىء مفيد للمريض وكدة وإن المخابرات الأمريكية كانت عرضت على اللواء عبد العاطى 2 مليار دولار فيه وهو رفض زى ما قال والمخابرات هربته وكدة؟
يا ريت تجاوب بوضوح علشان ده فيه إجابة على كل الحوارات.

Nasr Fouad
23-08-2015, 06:54 PM
على فكرة أتحداك وتحدى أى شخص يبحث فى كل مشاركاتى من 2008 ويجد فيها شتيمة واحدة أو استجابة لأى استفزاز أو رد على شتيمة.
خلينا نعود لموضوعنا وبلاش اللغوشة وسياسة قلب الترابيزة "أو المنضدة باللغة العربية" وخلينا فى موضوعنا.
انت إيه رأيك فى الجهاز وهل ترى فعلا إنه جهاز علمى ومحترم وممكن ومن الجائز والمحتمل يجيب نتيجة ويعالج المرضى ويحول الإيدز لشىء مفيد للمريض وكدة وإن المخابرات الأمريكية كانت عرضت على اللواء عبد العاطى 2 مليار دولار فيه وهو رفض زى ما قال والمخابرات هربته وكدة؟
يا ريت تجاوب بوضوح علشان ده فيه إجابة على كل الحوارات.

موضوعنا الاساسي بيتكلم عن راي الاعضاء في الدكتور محمد زهران
انت حولت الدفة لحوار جانبي
و عشان الموضوع ما يتحذفش و صاحبه يزعل و مش معقول كل موضوع ندخل فيه نناقر ف بعض و نتسبب ف حذفه
اكتب موضوع مستقل ف قسم القضايا السياسية و انتظر ردي انا و غيري من الاعضاء هناك
ماشي؟

sadq7
23-08-2015, 07:17 PM
موضوعنا الاساسي بيتكلم عن راي الاعضاء في الدكتور محمد زهران
انت حولت الدفة لحوار جانبي
و عشان الموضوع ما يتحذفش و صاحبه يزعل و مش معقول كل موضوع ندخل فيه نناقر ف بعض و نتسبب ف حذفه
اكتب موضوع مستقل ف قسم القضايا السياسية و انتظر ردي انا و غيري من الاعضاء هناك
ماشي؟ الموضوع عن محمد زهران وهل هو شبيه بعيطة والبيلى أو أن الرجل من طينة ومن قال إنه لا وجود للمصلحين فى هذه البلد وحضرتك كالعادة دخلت ودافعت عن الوجهة الحكومية وقلت إن البلد حالها خلاص انصلح وهتشوفوا بكره وطبعا بكرة بتاع حضرتك (كممثل لهذا الاتجاه) مجرد تسكين ووهم وبيع لسمك ثبت أنه ميت فى المياه فأردت أن أؤكد على وجهة نظرى وسألتك عن رأيك فى وعود الحكومة وصلاحها وأمارة ذلك فتهربت وزغت يمينا وشمالا فسألتك سؤالا واضحا وكاشفا عن رأيك فى جهاز عبد العاطى والمشهور إعلاميا بجهاز الكفتة كمثال صارخ لأثبت لك أن الوضع الحالى ليس كما تصفه بل على العكس تماما وأنه لا مجال إلا للكذب والتضليل اوالخداع وأننا فى أكذوبة كبرى ولا مجال للمصلحين كما قال الأخ الفاضل فتهربت وتزعم أننى أخرج عن الموضوع وتريد أن توقع بين الناس وتريد أن تستفز الإدارة لحذفه بعد عجزك عن تبيين وجهة نظرك والدفاع عنها كما هى عادتك دائما واستراتيجيتك:
1-دفاع عن الحكومة
2-شتيمة ومزايدة واتهام وإقصاء وتهويش وتخوين
3-هروب للأمام عن طريق استفزاز الأعضاء وإحداث نوع من الضجيج لدفع الإدارة لحذف الموضوع.
4-التصريح والتوضيح بعد التلميح بضرورة حذف الموضوع الذى فشلت فيه فى نصرة موقفك.
هذه سياستك يا عزيزى وديدنك وأسلوبك فى كل الموضوعات هنا وعندما تجد أنك أصبحت متهما بعدم انتمائك للمعلمين تتحدث عن المظاهرات وتدعو للخروج فى مظاهرات للمطالبة بالحقوق كنوع من ذر الرماد فى العيون وأنا لا أتمك بأنك أمنجى رغم اتهاماتك وتخوينك وتهويشك ومزايداتك .. ولكن أنصحك بألا تكون ملكيا أكثر من الملك وأن تعلم أن دورك هو الحديث باسم المعلمين لا الحديث باسم الحكومة فى وسط المعلمين ولا تزايد عليهم باسمها ولا تخون كل من طالب بحقة أو انتقد أو عرض رأيه فهذا دور لا هو لائق بك ولا بالحكومة التى تدافع عنها ولا هو دليل وطنية ولا دليل على أى شىء محترم فى هذا البلد.

Nasr Fouad
23-08-2015, 08:59 PM
الموضوع عن محمد زهران وهل هو شبيه بعيطة والبيلى أو أن الرجل من طينة ومن قال إنه لا وجود للمصلحين فى هذه البلد وحضرتك كالعادة دخلت ودافعت عن الوجهة الحكومية وقلت إن البلد حالها خلاص انصلح وهتشوفوا بكره وطبعا بكرة بتاع حضرتك (كممثل لهذا الاتجاه) مجرد تسكين وبيع لسمك ثبت أنه ميت فى المياه فأردت أن أؤكد على وجهة نظرى وسألتك عن رأيك فى وعود الحكومة وصلاحها وأمارة ذلك فتهربت وزغت يمينا وشمالا فسألتك سؤالا واضحااشفا عن رأيك فى جهاز عبد العاطى والمشهور إعلاميا بجهاز الكفتة كمثال صارخ لأثبت لك أن الوضع الحالى ليس كما تصفه بل على العكس تماما وأنه لا مجال إلا للكذب والتضليل اوالخداع وأننا فى أكذوبة كبرى ولا مجال للمصلحين كما قال الأخ الفاضل فتهربت وتزعم أننى أخرج عن الموضوع وتريد أن توقع بين الناس وتريد أن تستفز الإدارة لحذفه بعد عجزك عن تبيين وجهة نظرك والدفاع عنها كما هى عادتك دائما واستراتيجيتك:
1-دفاع عن الحكومة
2-شتيمة ومزايدة واتهام وإقصاء وتهويش وتخوين
3-هروب للأمام عن طريق استفزاز الأعضاء وإحداث نوع من الضجيج لدفع الإدارة لحذف الموضوع.
4-التصريح والتوضيح بعد التلميح بضرورة حذف الموضوع الذى فشلت فيه فى نصرة موقفك.
هذه سياستك يا عزيزى وديدنك وأسلوبك فى كل الموضوعات هنا وعندما تجد أنك أصبحت متهما بعدم انتمائك للمعلمين تتحدث عن المظاهرات وتدعو للخروج فى مظاهرات للمطالبة بالحقوق كنوع من ذر الرماد فى العيون وأنا لا أتمك بأنك أمنجى رغم اتهاماتك وتخوينك وتهويشك ومزايداتك .. ولكن أنصحك بألا تكون ملكيا أكثر من الملك وأن تعلم أن دورك هو الحديث باسم المعلمين لا الحديث باسم الحكومة فى وسط المعلمين ولا تزايد عليهم باسمها ولا تخون كل من طالب بحقة أو انتقد أو عرض رأيه فهذا دور لا هو لائق بك ولا بالحكومة التى تدافع عنها ولا هو دليل وطنية ولا دليل على أى شىء محترم فى هذا البلد.
انت سياستك واضحة من الاول انك بتلف و تدور عشان عايز تقول ان الاخوان لازم يرجعوا و انا قلت لك ان عجلة التاريخ لا ترجع الى الوراء لانهم اثبتوا فشلهم في ادارة شئون البلاد و عمت الفوضى و كثرت الازمات و اهمها انقطاع الكهرباء المتكرر و تصريحات هشام قنديل المستفذة و الاعلان الدستوري المستبد بتاع مرسيكم و ازمة البنزين و السولار و الكثير و الكثير و الشعب كله كان موجود و شايف اللي بيحصل و عشان كده كره الخوان و عمل ثورة يونيو المجيدة

فيه موضوع في قسم قضايا سياسية في المنتدى هنا اسمه اشرف ناس على وجه الارض انصحك بقراءته و التعليق عليه لو عرفت تعلق بس ابقى اتفالح هناك و ورينا شطارتك

الزاهد73
23-08-2015, 11:07 PM
حضرات السادة الافاضل مهما جاء من وزراء للتعليم فهم مرتبطون بسياسات الدولة و لا يستطيع احد منهم منح اى شيئ للمعلمين من عنده انما هو ترس فى اله كبرى لا حول له و لا قوة و اغتقد اننا لما نغير ما بانفسنا ربنا حيولى علينا من يرحمنا

sadq7
24-08-2015, 12:54 AM
انت سياستك واضحة من الاول انك بتلف و تدور عشان عايز تقول ان الاخوان لازم يرجعوا و انا قلت لك ان عجلة التاريخ لا ترجع الى الوراء لانهم اثبتوا فشلهم في ادارة شئون البلاد و عمت الفوضى و كثرت الازمات و اهمها انقطاع الكهرباء المتكرر و تصريحات هشام قنديل المستفذة و الاعلان الدستوري المستبد بتاع مرسيكم و ازمة البنزين و السولار و الكثير و الكثير و الشعب كله كان موجود و شايف اللي بيحصل و عشان كده كره الخوان و عمل ثورة يونيو المجيدة

فيه موضوع في قسم قضايا سياسية في المنتدى هنا اسمه اشرف ناس على وجه الارض انصحك بقراءته و التعليق عليه لو عرفت تعلق بس ابقى اتفالح هناك و ورينا شطارتك

أى كلام يا عبد السلام.
ربنا يشفى.

Nasr Fouad
24-08-2015, 01:32 AM
أى كلام يا عبد السلام.
ربنا يشفى.

ربنا يشفيك انت و من على شاكلتك
بس ما تنساش تروح قسم القضايا السياسية و تشوف الموضوع اللي قلت لك عليه
وعايز اشوف ردودك هناك تلعلع

و على فكرة الناس هنا كلهم فاهمينك و فاهمين اهدافك
عايز تولع ف البلد و خلاص و الدليل واضح ان قلنا نصبر تقول ان احنا مش مدرسين و تبع الحكومة و ان قلنا نطلع بالطرق المشروعة و نتظاهر و نطالب بتفعيل المادة 89 مش عاجبك و ان قلنا انك عايز ترجع الاخوان تقول دا اي كلام يا عبد السلام

انت عايز ايه بالظبط اه عايز ايييييييييييييه انطق!!!!!!!!!!

يا ريت الاخوة اللي بيشاهدوا الموضوع و يمشوا يكتبوا اي تعليق و يوضحوا رايهم

sadq7
24-08-2015, 02:14 AM
ربنا يشفيك انت و من على شاكلتك
بس ما تنساش تروح قسم القضايا السياسية و تشوف الموضوع اللي قلت لك عليه
وعايز اشوف ردودك هناك تلعلع

و على فكرة الناس هنا كلهم فاهمينك و فاهمين اهدافك
عايز تولع ف البلد و خلاص و الدليل واضح ان قلنا نصبر تقول ان احنا مش مدرسين و تبع الحكومة و ان قلنا نطلع بالطرق المشروعة و نتظاهر و نطالب بتفعيل المادة 89 مش عاجبك و ان قلنا انك عايز ترجع الاخوان تقول دا اي كلام يا عبد السلام

انت عايز ايه بالظبط اه عايز ايييييييييييييه انطق!!!!!!!!!!

يا ريت الاخوة اللي بيشاهدوا الموضوع و يمشوا يكتبوا اي تعليق و يوضحوا رايهم
يعنى أنا خطير جدا ومش بعيد أكون أردوغان نفسه هههههه
ربنا يشفى.
على فكرة لمن يتابعون كلام الأستاذ ناصر هو كدة مزودها شويتين لما يتزنق وهو أصلا شايف إنه ممثل الشعب وممثل الحكومة وإن البلد ماشية وفى حالة حرب مع الإرهاب وأى حد ينتقد يبقى إرهابى وعميل وخرفان وكدة يعنى وبيحب يزايد ويتهم كل من يخالفه الرأى ومرة أخرى ربنا يشفى.

بالنسبة لقسم السياسة أنا مليش دعوة بالسياسة والتخبيط فيها ومعظم مشاركاتى فى قسم قضايا التعليم ومنتدى المعلمين.

sadq7
24-08-2015, 02:16 AM
على فكرة يا ناصر بيه!! لو كتبت شىء محترم وموضوعى فلن أتردد فى الرد عليك.;);)

Nasr Fouad
24-08-2015, 08:03 AM
على فكرة يا ناصر بيه!! لو كتبت شىء محترم وموضوعى فلن أتردد فى الرد عليك.;);)

لا ياعم انا مش محترم و مش موضوعي بس شوف الموضوع اللي بقول لك عليه ف قسم السياسة
ولا اقول لك بدل ما تتعب و تروح السياسة جبتلك الرابط بتاعه اهو

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=661402

يالا ورينا تعليقاتك

اما بالنسبة لي انا فاترك الحكم للسادة الاعضاء اللي بيشاهدوا الموضوع

Nasr Fouad
24-08-2015, 08:12 AM
يعنى أنا خطير جدا ومش بعيد أكون أردوغان نفسه هههههه
ربنا يشفى.
على فكرة لمن يتابعون كلام الأستاذ ناصر هو كدة مزودها شويتين لما يتزنق وهو أصلا شايف إنه ممثل الشعب وممثل الحكومة وإن البلد ماشية وفى حالة حرب مع الإرهاب وأى حد ينتقد يبقى إرهابى وعميل وخرفان وكدة يعنى وبيحب يزايد ويتهم كل من يخالفه الرأى ومرة أخرى ربنا يشفى.

بالنسبة لقسم السياسة أنا مليش دعوة بالسياسة والتخبيط فيها ومعظم مشاركاتى فى قسم قضايا التعليم ومنتدى المعلمين.

ملكش ف السياسة ازاي و انت كل اهدافك سياسية ؟
طب سؤال واحد وجاوبني عليه بصراحة و اوعى تهرب زي الناس التانيين :

انت اخوان ولا مش اخوان ؟

sadq7
24-08-2015, 08:56 AM
ملكش ف السياسة ازاي و انت كل اهدافك سياسية ؟
طب سؤال واحد وجاوبني عليه بصراحة و اوعى تهرب زي الناس التانيين :

انت اخوان ولا مش اخوان ؟
ولا انا إخوان ولا انت مخبر كل ما هنالك إنك ضعيف الحجة وتدافع عن قضية خاسرة وكل ما تفتعله هنا من مزايدات وتهويش واتهام هو نوع من الهروب للأمام.

sadq7
24-08-2015, 09:08 AM
بالنسبة لموضوعك أو بالأحرى موضوعكم الذى تهاجمون فيه الإخوان ممكن الإخوان يردوا عليكم أو خلوه لون واحد أشيك!!

حسين حافظ
24-08-2015, 10:50 AM
أكثرو من قول حسبى الله ونعم الكيل