مشاهدة النسخة كاملة : أخبار غير ساره للمعلمين

ledo2006
26-08-2015, 03:47 PM
http://www.thanwya.com/vb/attachment.php?attachmentid=128620&stc=1&d=1440596833

ناصر خورشيد
26-08-2015, 05:09 PM
انا بعد 19 سنة خدمة زدت 42 جنيها ... هى دى العدالة الاجتماعية

seeen
27-08-2015, 01:56 PM
يا جماعة احنا بنغنى ونرد على بعض ...والسلطة ديما بتيجى على الضعيف يعنى باختصار احنا السبب قى حالنا لاننا مش ايد واحدة ولا بنتحرك كويس ... وانا اولكم ولا ابرىء نفسى ...

sadq7
27-08-2015, 07:17 PM
يا جماعة احنا بنغنى ونرد على بعض ...والسلطة ديما بتيجى على الضعيف يعنى باختصار احنا السبب قى حالنا لاننا مش ايد واحدة ولا بنتحرك كويس ... وانا اولكم ولا ابرىء نفسى ...
كلامك صحيح 100%
وأضيف إليه وجود طائفة تمثل طابورا خامسا للحكومة وسط المعلمين ومش بعيد واحد منهم يرد دلوقتى.

Nasr Fouad
27-08-2015, 08:07 PM
كلامك صحيح 100%
وأضيف إليه وجود طائفة تمثل طابورا خامسا للحكومة وسط المعلمين ومش بعيد واحد منهم يرد دلوقتى.

ما شاء الله
عشنا و شفنا

sadq7
27-08-2015, 08:31 PM
ما شاء الله
عشنا و شفنا
هههههههه
يا ريتنا افتكرنا 10% زيادة.

Nasr Fouad
27-08-2015, 08:45 PM
هههههههه
يا ريتنا افتكرنا 10% زيادة.

ما فيش مشاكل
لو كنت قلت اقل من كده كنت هازعل

بس انت عارف انا بقول عشنا و شفنا ليه
تفتكر ليه
عشان على اخر الزمن عملاء قطر و تركيا و امريكا و ادوات الصهيونية و الماسونية بيتهموا الناس الوطنيين بانهم طابور خامس
الله يمسيك بالخير يا توفيق يا عكاشة يا كايدهم

فارس بني مصر
27-08-2015, 08:55 PM
شي مخزي محزن والله

قبل ان نهتم بشراء الطائرات يجب ان نهتم بالمواطن المصري وتحقيق العدالة الاجتماعية

Nasr Fouad
27-08-2015, 09:02 PM
شي مخزي محزن والله

قبل ان نهتم بشراء الطائرات يجب ان نهتم بالمواطن المصري وتحقيق الو عدالة الاجتماعية

في دي انا اؤيد
لا بد من تحقيق العدالة الاجتماعية لكي نرضي جميع الاطراف و لو ان انا عارف ان فيه ناس مهما تديها برضه هتفضل تولول كل هدفها تولع ف البلد و خلاص

فارس بني مصر
27-08-2015, 09:22 PM
في دي انا اؤيد
لا بد من تحقيق العدالة الاجتماعية لكي نرضي جميع الاطراف و لو ان انا عارف ان فيه ناس مهما تديها برضه هتفضل تولول كل هدفها تولع ف البلد و خلاص

اولا انا مش اخواني خالص علي فكرة ومش كل واحد بيقول عدالة اجتماعية عايز يخربها - وبحب مصر اوي
بس بقولك الي الناس حاسة بية دلوقتي النااااس مخنوقة جدا

والطيارات مش حتخلص :d

sadq7
27-08-2015, 09:24 PM
ما فيش مشاكل
لو كنت قلت اقل من كده كنت هازعل

بس انت عارف انا بقول عشنا و شفنا ليه
تفتكر ليه
عشان على اخر الزمن عملاء قطر و تركيا و امريكا و ادوات الصهيونية و الماسونية بيتهموا الناس الوطنيين بانهم طابور خامس
الله يمسيك بالخير يا توفيق يا عكاشة يا كايدهم
هو ده الطابور الخامس المكارثى اللى بتكلم عليه والذى ساهم فى ترسيخ الظلم الاجتماعى وضياع الحقوق لكنه مكارثى بنكهة عكاشية.
تعرف يعنى إيه مكارثية؟
ابحث عنها.

Nasr Fouad
27-08-2015, 10:10 PM
هو ده الطابور الخامس المكارثى اللى بتكلم عليه والذى ساهم فى ترسيخ الظلم الاجتماعى وضياع الحقوق لكنه مكارثى بنكهة عكاشية.
تعرف يعنى إيه مكارثية؟
ابحث عنها.

لأ مثقف يا ولا
يا وللللللا يا وللللللللا
الله يمسيك بالخير يا توفيق يا عكاشة!!!!!

sadq7
27-08-2015, 10:20 PM
لأ مثقف يا ولا
يا وللللللا يا وللللللللا
الله يمسيك بالخير يا توفيق يا عكاشة!!!!!
بدل ما تتفرج على توفيق عكاشة ابحث عن معنى مصطلح "المكارثية" أفيد لك.
ويا سلام بقى لو كمان حسنت مستواك فى الحوار وارتقيت شويه!!

Nasr Fouad
27-08-2015, 10:31 PM
بدل ما تتفرج على توفيق عكاشة ابحث عن معنى مصطلح "المكارثية" أفيد لك.
ويا سلام بقى لو كمان حسنت مستواك فى الحوار وارتقيت شويه!!

حاضر يا باشا
على فكرة انا مش باتفرج عليه من اكتر من 6 شهور
تنصحني بايه اتغرج ع الجزيرة اللي كل اخبارها مفبركة و اتكشفت ان هدفها تدمير مصر
و لا ايه بالظبط و بعدين فيه ناس تاني نضيفة غير عكاشة : لميس و ابراهيم عيسى و احمد موسى و غيرهم من الوطنيين

اما بخصوص الارتقاء بالحوار فانا حواري راقي و الحمد لله لكن حضرتك اللي بتجرني للانحدار في الرد عليك

sadq7
27-08-2015, 10:36 PM
حاضر يا باشا
على فكرة انا مش باتفرج عليه من اكتر من 6 شهور
تنصحني بايه اتغرج ع الجزيرة اللي كل اخبارها مفبركة و اتكشفت ان هدفها تدمير مصر
و لا ايه بالظبط و بعدين فيه ناس تاني نضيفة غير عكاشة : لميس و ابراهيم عيسى و احمد موسى و غيرهم من الوطنيين

اما بخصوص الارتقاء بالحوار فانا حواري راقي و الحمد لله لكن حضرتك اللي بتجرني للانحدار في الرد عليك
خليك فى الموضوع ولا انت عاوزه يتحذف;)

sadq7
27-08-2015, 10:40 PM
لا طبعا وهو حد يقدر يقولك إن حوارك هابط ومنحدر ده انت قمة فى الأدب يا أستاذ ناصر أنا شخصيا بحترمك.
خلينا فى الموضوع أحسن وبلاش مناكفات إلا إذا كنت تريد حذف الموضوع زى كل مرة فهذا شأن آخر.

Nasr Fouad
27-08-2015, 10:52 PM
لا طبعا وهو حد يقدر يقولك إن حوارك هابط ومنحدر ده انت قمة فى الأدب يا أستاذ ناصر أنا شخصيا بحترمك.
خلينا فى الموضوع أحسن وبلاش مناكفات إلا إذا كنت تريد حذف الموضوع زى كل مرة فهذا شأن آخر.

ماشي طب ما احنا ف الموضوع اهو ولا احنا في الشارع
انت عايز ايه بالظبط؟؟!!

نانا هوبة
27-08-2015, 10:59 PM
يارب افرجها من عندك انت يارب لان حتى المنتدى اللى كنا بندور على بعض عشان نفضفض اصبح ساحه اقتتال و انقسام حتى ولو بطريقه غير مباشرة او هادية ارحمنا يارب و فرح قلوبنا و ادى كل واحد فينا مبتغاه او على اد نيته

Nasr Fouad
27-08-2015, 11:05 PM
يارب افرجها من عندك انت يارب لان حتى المنتدى اللى كنا بندور على بعض عشان نفضفض اصبح ساحه اقتتال و انقسام حتى ولو بطريقه غير مباشرة او هادية ارحمنا يارب و فرح قلوبنا و ادى كل واحد فينا مبتغاه او على اد نيته

و انا كمان باقول يارب ادي كل واحد على اد نيته

نانا هوبة
27-08-2015, 11:15 PM
و انا كمان باقول يارب ادي كل واحد على اد نيته
اللهم امين اللهم انت اعلم بحالنا و ما لنا ملجا سواك اللهم انت تعلم انه رزقنا و رزق اولادنا فبارك لنا فيه يارب العالمين و لا تجعله سبب لتكدرنا بل فرحنا به و فرح قلوبنا و بارك لنا فيه يا ارحم الراحمين