مشاهدة النسخة كاملة : الى كل محبى الازهر

مستر خالد غباشى
20-09-2008, 12:29 AM
الان تفضل الموقع مشكور بتخصيص ركن للسنوات الازهرية الباقى علينا نحن يجب علينا جمعيا ان نتحد لجعل هذا الركن من الروائع ....طيب اية المطلوب
المطلوب............ منا جمعيا طالب.............. طالبة ..................مدرس............. اى حد....................... ادعو مدرسك ................صديقك..................... للمساهمة معنا فى ركن الازهر الشريف سيبك.............. من الى بيكرهو الازهر............ احنا بنحب الازهر....................................... كل واحد فينا فية حلو........... ووحش........................ احنا عايزين نطور المنتدى......................... وخاصة قسم الازهر....................... ارجوكم جمعيا ادعو كل المردسين للمساهمة معنا فى انجاح الفكرة لازم نتعاون ...............بلاش هدم................................ يلا نبنى ونطور .....بلاش نعمل زى غيرنا كفاية
يلا يكون شعارنا احنا بنحب الازهر

mohammed1990
20-09-2008, 01:22 AM
بارك الله فيك و جعلك نصرة للازهر و للازهرين و انا معاك

namejoad
20-09-2008, 01:50 AM
جزاك الله كل خير والله يا استاذ الازهر فعلا محتاج ناس زيك واحنا كل اللى فى ايدنا اكيد هنعملة باذن لله منتدى الازهر هيكون احسن منتدى وجزاك الله كل خير

زهرة الاسلام
20-09-2008, 04:32 AM
طبعا مع حضرتك قلبا وقالبا والى الامام ان شاء الله

احمدالجناينى
20-09-2008, 09:23 AM
الان تفضل الموقع مشكور بتخصيص ركن للسنوات الازهرية الباقى علينا نحن يجب علينا جمعيا ان نتحد لجعل هذا الركن من الروائع ....طيب اية المطلوب
المطلوب............ منا جمعيا طالب.............. طالبة ..................مدرس............. اى حد....................... ادعو مدرسك ................صديقك..................... للمساهمة معنا فى ركن الازهر الشريف سيبك.............. من الى بيكرهو الازهر............ احنا بنحب الازهر....................................... كل واحد فينا فية حلو........... ووحش........................ احنا عايزين نطور المنتدى......................... وخاصة قسم الازهر....................... ارجوكم جمعيا ادعو كل المردسين للمساهمة معنا فى انجاح الفكرة لازم نتعاون ...............بلاش هدم................................ يلا نبنى ونطور .....بلاش نعمل زى غيرنا كفاية

السلام عليكم انا انضم للمجموعة الازهرية
اتشرف بكم ان اكون عضوا نتواصل ونلتقى

الفارس المتألق
20-09-2008, 05:12 PM
اكيد اجنا بنحب الازهر

احمد الديب ( ابو زياد )
28-09-2008, 01:51 AM

طبعا طبعا طبعا انا اؤيد سيادتكم في كل كلمه وفي كل حرف فبارك الله لك واعتبرني مع سيادتكم

احمد الديب

مدرس الرياضيات

بالازهر الشريف

منطقة الشرقيه

قسم ههيا

الازهري

شكرا

معكم ان شاء الله قلبا وقالبا

أيمن الوزير
28-09-2008, 02:14 PM
لو لم أكن أزهريا لتمنيت أن أكون أزهريا

وبالفعل أنا مدرس بالتربية والتعليم وأتمني أن أكون أزهريا

أحمد بهدر
15-10-2008, 09:14 AM
معكم بما أملك أن أكون معكم به بعون الله
أحمد بهدر

محمد طاهر عبد الوارث
23-10-2008, 09:17 PM
بارك الله فيكم و وفقكم لفعل ما يرضيه و الفوز بمحبته:078111rg3::078111rg3::078111rg3:

احمدسليم
01-11-2008, 06:34 PM
عايزاعارف كيف استمع الى الدرس ؤادخل الى الغرفة الصويتة واستمع الى كل المدرسين الخاصة بالقسم الدبى الثانوية
وموعيد المدرسين

احمدسليم
10-11-2008, 08:50 PM
انا سجلت فى المنتدى انىاستاذ ولكن انى طالب فماذ افعل

.*.سمسمة.*.
01-12-2008, 07:03 PM
انا بحب الازهر جدااا

انا كنت ازهر الى ان اصبحت فى الصف الثانى الاعدادى وحولت تربية وتعليم وده مش عشان ان الازهر مش حلو
بس لظروف خارجة عن ارادتى وانا حاليا فى الصف الثالث الاعدادى
وبجد الازهر جمييييييييييييل جدا

وربنا يوفقكم جميعا

هانى الشرقاوى
01-12-2008, 08:22 PM
أنا صحيح فى الاصل أزهرى
بس مش بحب الازهر ده خالص

ريحانه من الجنه
31-12-2008, 09:03 AM

حقيقى عند حضرتك حق
و ربنا يبارك لحضرتك يا رب
كلنا معااك باذن الله
لان فعلا الازهر ده شئ عظيم جداااا مهما حاول من حاول انه يشوه صورته او يسئ سمعته
و الف شكر لحضرتك مرة تانيه