مشاهدة النسخة كاملة : بجد انا مستغرب جداااااااااااااااااااااا

الجنتلة
10-10-2008, 04:44 PM
انا فعلا مستغرب جدا لان فى حاجة استفزتنى جدااااااااااااااااااااا كان فى موضوع للاخت moha9 بيقول انصر رسول اللة وبيحكى عن ناس بيسبو رسول اللة و لازم يجمعو عدد كبير جدا من الاصوات لمنع هذا السب على ما اذكر والاخت اتفضلت مشكورة بوضع اللينك وشرح الخطوات بسهولة جدا و توقعت ان الموضوع دة هياخد اكبر نسبة ردود واكبر نسبة مشاركات بس الفريب بقى انى ملقتش غير رد او اتنين و المشاركات لم تتعدى العشر مشاركت مع انة رسول اللة احب واحد الى قلوبنا وشفيعنا يوم القيامة و لازم ننصرة من عدوان الكفرة بس مش عارف هاسيبلكم انتو الحكم وشكرا

elsayed.111
10-10-2008, 08:10 PM
ايوه أنا شفت الموضوع وطنشته كغالب المواضيع مش بس مردتش.. ده انا حتى معملتش الخطوات

أخدت بالك انته من جمله مش لازم البيانات تكون صحيحه
معناها إن أنا ممكن أضعت لوحدى الإتنين مليون مره دول
عرفت بقع أد ايه هم بيستغفلونا

اوعه تفتكر شغل المقاطعة واللى مش عارف ايه جاب نتيجه .. دول بالعكس بيزيدوا اساءه يوم بعد يوم
واللى كان بينشر المقاطعه امبارح
انهارده هو أول واحد بيشتريها

خلاص ماهو مافيش ايمان
ماخلاص الغرب فهمونا كويس جدا وعرفوا النقطه دى فينا
بيعلبوا معانا لعبه الوقت .. عرفوا ان نفسنا قصير ... قصير على الآخر

خلاص بقه كفايه كده

قالى تعالى " وَاتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ الَّذِي آتَيْنَاهُ آيَاتِنَا فَانْسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّيْطَانُ فَكَانَ مِنَ الْغَاوِينَ وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَكِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الْكَلْبِ إِنْ تَحْمِلْ عَلَيْهِ يَلْهَثْ أَوْ تَتْرُكْهُ يَلْهَثْ ذَلِكَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآياتِنَا فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ "

يا جماعه دول كلاب ما تحملوش عليهم

أيمن الوزير
11-10-2008, 11:33 PM
يا أخواني ألا تعلموا أنه لا يضر السحاب نبح الكلاب

moha9
12-10-2008, 12:26 AM
السلام عليكمورحمة الله وبركاته
انا مستغربة من كلام الاخ السيد لان انا في المقالة مكتوب ممكن تكتب باي اسم بس الاميل لازم يتغير وده اللي انا متباها يبقي ازاي تصوت 2مليون مرة وانت قاعد والكلام مفهوم جدا وواضح وعيب عليك ان انت تتهمني ان انا بستغفل الناس دي مش من اخلاق المسلمين انهم يسبوا الغير بدون دليل اوسبب وانا هستفد ايه لما استغفلك وانا لا اتضررمن هذا الكلام لاني لدي رسالة لابد ان ابغلها واني مؤمنة بقول الله تعالي (لو علم الله فيهم خيرا لاسمعهم ولو اسمعهم لتولوا وهم معرضون
وجاز الله خيرا اخي في الله الجنتلة لهذا الموضوع

elsayed.111
13-10-2008, 03:59 PM
السلام عليكمورحمة الله وبركاته
انا مستغربة من كلام الاخ السيد لان انا في المقالة مكتوب ممكن تكتب باي اسم بس الاميل لازم يتغير وده اللي انا متباها يبقي ازاي تصوت 2مليون مرة وانت قاعد والكلام مفهوم جدا وواضح وعيب عليك ان انت تتهمني ان انا بستغفل الناس دي مش من اخلاق المسلمين انهم يسبوا الغير بدون دليل اوسبب وانا هستفد ايه لما استغفلك وانا لا اتضررمن هذا الكلام لاني لدي رسالة لابد ان ابغلها واني مؤمنة بقول الله تعالي (لو علم الله فيهم خيرا لاسمعهم ولو اسمعهم لتولوا وهم معرضون
وجاز الله خيرا اخي في الله الجنتلة لهذا الموضوع

أنا ما أقصدش ب (يستغفلونا) حضرتك ......

أنا أقصد أصحاب ال (paltalk) وغيرهم .....

سبحان الله .. هو أنا هقول إنك بتستغفلينا ليه
انتى أخدنى ثواب على نيتك السليمه

ويا بنتى هو الإميل مشكله .. ماانتى قولتى تقدروا تغيروا الإميل وتصوتوا تانى

بصى أقولك على حاجة
والله العظيم لو ماحد مننا يا مسلمين عبرهم لهيقفلوا الروم ده عشان ما يبحققش غرضه
ما هو لينك التصويت ده صاحب ال paltalk اليهودى هيكسب من وراه ملايين
ده غير اللى قبضه من اللى عمل روم الإساءة

الجنتلة
13-10-2008, 08:51 PM
لا انا مش فاهم برضو يعنى احنا لو حتى كملنا الاربعة مليون ممكن ميلغوش الرووم دى ولا انت قصدك انهم يعجزونا بالاربعة مليون صوت دول ولا قصدك اية بالظبط علشان انا بجد الموضوع شدنى اوى وتصورت ان المنتدى لة هيتفاعل معاه وشكرا