بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   حوارات ومسابقات (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=402)
-   -   في هذه اللحظة انا ..... (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=241114)

heba nabil 12-10-2010 05:27 PM

ههههههههههههه .... يعني مفيش الا انا بس اللي معرفوووووووش ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لالالالالالالا امسكي لسانك يا هبة بلاش فضايح

[/quote]

لا حاضر يامستر همسكه :d

yara attia 12-10-2010 05:32 PM

هههههههههههههههههههههههه اصل هبه ديه فضيحية اصلا هههههههههههههههههههههه

heba nabil 12-10-2010 05:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yara attia (المشاركة 2740694)
هههههههههههههههههههههههه اصل هبه ديه فضيحية اصلا هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه ماشي يا يارا بقي انا فضيحة :bosyht9: هو انا ساعات يعني ببقي فضايح هههههههه

حووور الجنة 12-10-2010 05:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba nabil (المشاركة 2738622)
اه انتي اول مرة تعرفي ولا ايه يااااااااا يـــــ

لا مش تخافي بس ممكن اقع بلساني :d

هههههههههههههههه اة اول مرة اعرف بس طلعت الاستاذة كمال قالتلك علي فكرة هي بتسلم عليكو كلكوااااااااااااااااااا

و هههههههههههه لا يا حبيبتي و الله عادي خلاص انتوا بقيتو زي اخواتي و اسرتي بلاضبط فمش معقولة اخواتي ما يكونوش عارفين اسمي

و علي فكرة انا اسمي يسرا يا استاذ احمد بس ليا عند حضرتك و ليكو انتو بردو يا بنات رجاء خااااااااااص ياريت يعني عشان خاطري تفضحوني في كل موضوع و تقولو اسمي يعني انا قلتة من باب العلم بالشيء المهم يعني لو رديت في اي موضوع او كدة ابقوا قولولي يا حووووووووور بلاش باسمي خلاص اتفقنا :stickjo4::stickjo4::stickjo4::stickjo4:

حووور الجنة 12-10-2010 05:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafawalid (المشاركة 2739349)
فى هذه اللحظة انا اشعر بامل قوى فى دخول كليه الهندسه قولوا امين

ما شاء الله ربنا يوفق حضرتك يا بشمهندس و تدخل هندسة اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااامين

heba nabil 12-10-2010 05:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حووور الجنة (المشاركة 2740709)
هههههههههههههههه اة اول مرة اعرف بس طلعت الاستاذة كمال قالتلك علي فكرة هي بتسلم عليكو كلكوااااااااااااااااااا

الله يسلمها سلميلي عليها اوووووووي

و هههههههههههه لا يا حبيبتي و الله عادي خلاص انتوا بقيتو زي اخواتي و اسرتي بلاضبط فمش معقولة اخواتي ما يكونوش عارفين اسمي

و علي فكرة انا اسمي يسرا يا استاذ احمد بس ليا عند حضرتك و ليكو انتو بردو يا بنات رجاء خااااااااااص ياريت يعني عشان خاطري تفضحوني في كل موضوع و تقولو اسمي يعني انا قلتة من باب العلم بالشيء المهم يعني لو رديت في اي موضوع او كدة ابقوا قولولي يا حووووووووور بلاش باسمي خلاص اتفقنا :stickjo4::stickjo4::stickjo4::stickjo4:

ماشي من عنينه يا يسرا قصدي يا حووووووووور :d

حووور الجنة 12-10-2010 05:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba nabil (المشاركة 2740727)
ماشي من عنينه يا يسرا قصدي يا حووووووووور :d

بت من اولهااااااااااااااااااااااا :040vk0:

heba nabil 12-10-2010 06:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حووور الجنة (المشاركة 2740742)
بت من اولهااااااااااااااااااااااا :040vk0:

هههههههههههههه لا والله كنت بهزر يا حووووووور :slap1qk6:

حووور الجنة 12-10-2010 06:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba nabil (المشاركة 2740773)
هههههههههههههه لا والله كنت بهزر يا حووووووور :slap1qk6:

لا و لا يهمك يا جميل :):)

MR : ABO BATTA 13-10-2010 02:19 PM

اقتباس:

هههههههههههههههه اة اول مرة اعرف بس طلعت الاستاذة كمال قالتلك علي فكرة هي بتسلم عليكو كلكوااااااااااااااااااا سلميلي عليها كتييييييييييير

اقتباس:

و هههههههههههه لا يا حبيبتي و الله عادي خلاص انتوا بقيتو زي اخواتي و اسرتي بلاضبط فمش معقولة اخواتي ما يكونوش عارفين اسمي اكيد طبعا كلنا اسرة واحدة

و علي فكرة انا اسمي يسرا يا استاذ احمد انا بالتحديد يعني .. اشكرك يا ..... بس ليا عند حضرتك و ليكو انتو بردو يا بنات رجاء خااااااااااص ياريت يعني عشان خاطري تفضحوني في كل موضوع و تقولو اسمي يعني انا قلتة من باب العلم بالشيء المهم يعني لو رديت في اي موضوع او كدة ابقوا قولولي يا حووووووووور بلاش باسمي خلاص اتفقنا :stickjo4::stickjo4::stickjo4::stickjo4:

ههههههههههه ... اخيرا يا حوووووووووور ... وبلسانك ... شفتي انا صبري طووووووووووووويل ازاي ... والحمد لله صبرت ونلت .. هههههههههه ..
ولو اني كان نفسي اعرف اسم اختك اللي كانت بتقول انه اسم غريب بس خلاص بعدين نعرفه منها شخصيا ..
ولو خدتي بالك اني بكلم كل واحد باسمه الحركي مع اني بكون عارف اسمه الحقيقي
واخيرا نشكرك يا حوووووووووور على هذه الثقة ..

تغريد الطيور 22-10-2010 02:06 PM

ماشى ماشى يا حوور بقى تقولى اسمك من غير ما اعرف اوكى حسابك معايا بعدين:stickjo4::stickjo4: .............

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بطة (المشاركة 2742538)
ولو اني كان نفسي اعرف اسم اختك اللي كانت بتقول انه اسم غريب بس خلاص بعدين نعرفه منها شخصيا ..

هههههههههههههههههههههههههههههههههه لا لا لا لا انا متخذة مبدأ انى مش هاقوله يبقى مش هاقوله :p:p:pو عادى يعنى اذا ماعرفتهوش لان انا غيرت اسمى و بقى عادى مش كمال الكمال يعنى تقدرو تنادمونى نور و بلاش كمال الكمال اللى غايظكو دة

MR : ABO BATTA 22-10-2010 04:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eleman (المشاركة 2766470)
ماشى ماشى يا حوور بقى تقولى اسمك من غير ما اعرف اوكى حسابك معايا بعدين:stickjo4::stickjo4: .............

هههههههههههههههههههههههههههههههههه لا لا لا لا انا متخذة مبدأ انى مش هاقوله يبقى مش هاقوله :p:p:pو عادى يعنى اذا ماعرفتهوش لان انا غيرت اسمى و بقى عادى مش كمال الكمال يعنى تقدرو تنادمونى نور و بلاش كمال الكمال اللى غايظكو دة

مبرووووووووووووووووك يا كمال الكمال تغيييييير الاسم

noranaser 23-10-2010 05:21 PM

حووور الجنة 24-10-2010 05:53 PM

شفتي يا اختي اختك اتفضحت في المنتديات علي اخر الزمن ههههههههههههههههههههههههههههههه

و علي فكرة يا استاذ احمد عادي جدا لو حضرتك عاوز تعرف اسمها ممكن اقولة ما خلاص ما بقتش تهددني بحاجة ههههههههههههههههههه

بهزر طبعا

المهم ابقو افتكروني انا و اختي بالخير لان شكلي كدة مش هدخل المنتدي تاني الا نادر جداا

MR : ABO BATTA 25-10-2010 09:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حووور الجنة (المشاركة 2772842)
شفتي يا اختي اختك اتفضحت في المنتديات علي اخر الزمن ههههههههههههههههههههههههههههههه

و علي فكرة يا استاذ احمد عادي جدا لو حضرتك عاوز تعرف اسمها ممكن اقولة ما خلاص ما بقتش تهددني بحاجة ههههههههههههههههههه

بهزر طبعا

المهم ابقو افتكروني انا و اختي بالخير لان شكلي كدة مش هدخل المنتدي تاني الا نادر جداا

ترجعوا لنا بألف سلامة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:56 PM.