بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الجيولوجيا والعلوم البيئية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=101)
-   -   طرائف إمتحان الجيولوجيا.عملنا كل حاجة تفائلنا وحزنا وتشائمنا معدتش فيه الا نهيس شوية (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=331773)

Jehad Mohamed 23-06-2011 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasserismaeel (المشاركة 3579175)
انا وقاعد ببص فى الامتحان الغريب دة وبفكر ازاى يتحل .... ومش شايف حاجة قدامى غير الامتحان لقيت المراقب بيقول فاضل نص ساعة ..... قمت مزعق وقايل بصوت عالى ازاااى ... من صعوبة الامتحان معرفتش ان بقول ايه ... وكنا 5 فى اللجنة ال 4 اللى معايا ماتوا من الضحك .... بس الحمد الله اتوقع انا ممكن اجيب فى الرنج ما بين 25 و 30 ... والحمد الله على كل حاجة

الامتحان من 50 وليس 30

blackarmy50 23-06-2011 09:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasserismaeel (المشاركة 3579175)
انا وقاعد ببص فى الامتحان الغريب دة وبفكر ازاى يتحل .... ومش شايف حاجة قدامى غير الامتحان لقيت المراقب بيقول فاضل نص ساعة ..... قمت مزعق وقايل بصوت عالى ازاااى ... من صعوبة الامتحان معرفتش ان بقول ايه ... وكنا 5 فى اللجنة ال 4 اللى معايا ماتوا من الضحك .... بس الحمد الله اتوقع انا ممكن اجيب فى الرنج ما بين 25 و 30 ... والحمد الله على كل حاجة

5 في اللجنة ياخبر وبعدين ليك حق ولو تعرف تضربه اضرب اصل دة مستقبل مش هزار هههه

samar saad 23-06-2011 10:00 PM

والله احنا عندنا اللجنه كانت كويسة
بس المشكلة مش فكده المشكلة ان مافيش وقت تغش اصلا والمشكلة الاكبر ان مافيش حد عارف حاجه ههههههههههههههههههههه
معلش يا شباب خيرها فغيرها

Jehad Mohamed 23-06-2011 10:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samar saad (المشاركة 3579668)
والله احنا عندنا اللجنه كانت كويسة
بس المشكلة مش فكده المشكلة ان مافيش وقت تغش اصلا والمشكلة الاكبر ان مافيش حد عارف حاجه ههههههههههههههههههههه
معلش يا شباب خيرها فغيرها

ههههههههه فعلا عندك حق

mastr56 23-06-2011 10:08 PM

النهاردة المدرسة عندنا البنات طالعين ياما متنحين ياما مصدومينن ياما بيعيطوا او بيضحكوا ذى حالاتى كده كنت طالعة بضحك واقول الحمد لله علي كل حال وابن خالي يقولي وهو في اللجنة واد عمال يضحك بصوت عالي اوى فالمراقب بيقوله مالك في ايه بتضحك كده ليه قاله الامتحان صعب والواد يضحك
لا بجد كان امتحان فظييييييييييييييع

samar saad 23-06-2011 10:09 PM

بصوا يا جماعه
انا خلاص مش هدخل القسم ده تانى
الاحسن بقا نروح على علم النفس وننسا بقا كفاية كده
ربنا معانا
وربنا مش بيضيع تعب حد حته لو مظلومين
مش معقول اتظلمنا السنة اللى فاتت وحقنا هيضيع السنة دى كمان
ربك عادل دايما
ربنا معانا جميعا
ان شاء الله

omar mostafa elsaid 23-06-2011 10:17 PM

الى انا نفسى اعرفه يا جماعه العيال الى بتضحك ف الجزيرة مباشر جايبنها منين دا انا راكب المشروع قعدت جنبى بنت فبتسالنى على اجابه سؤال طلعت عماله غلط سورئت منى يبقى العيال الى بتضحك دى منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

blackarmy50 23-06-2011 10:24 PM

خلاص ياجماعة صح خيرها في غيرها وربنا مش هيضيع عملنا وصح يالا نروح بقي قسم الفلسفة
هنقابل بعض هناك بقي ياجماعة سلام وربنا يوفقنا يارب

محمد خالد ابراهيم 23-06-2011 10:28 PM

يا جماعة كل واحد يكتب يقول هو متوقع يجيب كاااام

انا متوقع 46 وربنا يستر

hagora2009 23-06-2011 11:24 PM

وانا متوقعه 45 :(((( وربنا يستر بس على فكره الاسئله الكتير دى فى مصلحتنا لان السؤال بدرجه واحده بس يعنى لو حد سايب 10 اسئله هيجيب 40 ودى حاجه كويسه

mlissa 23-06-2011 11:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Free Love (المشاركة 3578961)
ههههههههههههههههههه امتحان كان كله ضحك في ضحك

بيقولك جبل المقطم صخوره وقعت ليه ههههههههههههه انا مالي طيب هوا انا الي وقعتها هههههههههههههه

meeeeeeeeeen elly w2a3 so5oor el gbaaaaaaaaaal :D
wlahi ma ana ya ostaz :D LOL :D

هبه الله يسري 23-06-2011 11:48 PM

والله يا جماعه ربنا يستر بجد والحمد لله علي كل شئ المشكله ان الموضوع قلب بتهيييس جامد وربنا يستر في علم النفس ان شاء الله

salo_19 24-06-2011 12:08 AM

اه والله امتحان مسخره انا اول مابصيت فى الورقه والنعمه عالطول قلت انا مش لاعب انتوا هظاركوا تقيييييييييييل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وروحت مقومنى ورحت مقعدنى ورحت ماخدنى على الحمام نص ساعه وانا بقلب الاسئله فى دماغى ههههههههه ورحت مرجعنى ورحت مجاوبنى على الاسئله وفجاءه سبحان الله صحيت من النوم عادى كده غسلت وشى وقلت اعوذ بالله من الشيطان الرجيم هو الواحد لما بيتقل فى الكرنب يستاهل يحصلوه اكتر من كده وقمت ماخدنى وغاسل وشى وهاتك ياصوووووووووووووويت ياااااااااااااااااااالهوى هههههههههههههههههههه كابوس كابوس انا فين انا مين انا ازاى انا ليه وطيه مقعره ايه ومقعره ليه وازاى الامتحان لايرحل نحن من نرحله ونحن من نعيده ونحن من نحله ونحن من نؤجله لاادرى لماذا وكيف المهم هو الفاعل واحنا المفعول به ورقصنى ياجدع مسخررررررررررررررررره انا عارف انى خرفت دى اقل حاجه من الامتحان التيت ده علامات جنان وهلوسه مبكرررررررره ههههههههههههه قال جبل المقطم وقع ليه انا مال اهلى انا اصلا معرفش حد بالاسم ده انا اصلا من الاقصر ايه هو ده 25 يناير مين و25 سبتمبر مين اكيد الناس دى بتهظر المهم بقى ياسيدى روحت مقومنى وصحيت من النوم وكان الكلام ده كله كأنه لم يكن طلعت من اللجنه ضربت سجرتين واخدت واحده سنيكر انا عارف لما المستشار بيتفزلك بيقلبها دراما.......... وعجبى

salo_19 24-06-2011 12:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackarmy50 (المشاركة 3579664)
5 في اللجنة ياخبر وبعدين ليك حق ولو تعرف تضربه اضرب اصل دة مستقبل مش هزار هههه

والنعمه عنك حق انا لو منك وكنا خمسه كنت هااغزه واريحه زى غزه واريحا اصل زمان المطوه كانت للى يقولك غششنى لكن دلوقت للمراقب اللى يقولك متغشش
:022yb4:

Emy Gemy 24-06-2011 12:42 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:43 PM.