بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية طب اسنان (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=528)
-   -   ساحة النقاش (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=177723)

avnan 14-01-2010 12:04 AM

اقتباس:

بس في مواقف ضايقتني جدا .. منهم انه واحد كان قاعد يقول معرفش حاجة ف النظري وطلع مضايق علشان حل النظري كله ما عدا واحدة غلط .. على العموم .. الواحد اتعود من دفعتنا دي على حاجات كتير .. بس النظري بتاعنا كان غريب ... وانا فضلت اني مالفش ف النظري لاني معرفتش ف حاجة .. وقولت اطلع بكرامتي احسن ... بس الفت واحدة وطلعت غلط والحمد لله ..
حضرتك احبطنى

No_Way 14-01-2010 06:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة --Dr.Mostafa-- (المشاركة 1883773)
بس في مواقف ضايقتني جدا .. منهم انه واحد كان قاعد يقول معرفش حاجة ف النظري وطلع مضايق علشان حل النظري كله ما عدا واحدة غلط .. على العموم .. الواحد اتعود من دفعتنا دي على حاجات كتير .. بس النظري بتاعنا كان غريب ... وانا فضلت اني مالفش ف النظري لاني معرفتش ف حاجة .. وقولت اطلع بكرامتي احسن ... بس الفت واحدة وطلعت غلط والحمد لله ..

ده طبيعي يادكتور احنا اساسا معظم دفعتنا كده

والمواقف دي بتكون ف البنات كتير اوي
انا طلعت م النظري ع اسا اني حاله التلاته صح
وبعدين اكتشفت ان واحده غلط
شويه واكتشفت ان التانيه غلط
تاني يوم الصبح عرفوني ان التالته غلط :d:d
يلا الحمدلله اهي امتحانات وعدت
المهم نركز ف اللي جاي

مع ان الواحد عنده احساس انه اخد الاجازة خلاص:av4056bb7jp3:

معلش يادكاترة حد بقى يقولنا هو المفروض نذاكر ايه ف اللغه قبل الامتحان
انا حتى الكتاب مش كامل عندي:romarioxp6:

DR.smily 14-01-2010 12:29 PM

اقتباس:

موقف ضايقتني جدا .. منهم انه واحد كان قاعد يقول معرفش حاجة ف النظري وطلع مضايق علشان حل النظري كله ما عدا واحدة غلط .. على العموم .. الواحد اتعود من دفعتنا دي على حاجات كتير .. بس النظري بتاعنا كان غريب ... وانا فضلت اني مالفش ف النظري لاني معرفتش ف حاجة .. وقولت اطلع بكرامتي احسن ... بس الفت واحدة وطلعت غلط والحمد لله ..

ده العادى
المفروض حضرتك ما تستغربش ولا حاجة
بس تستغرب لو حد طلع من الامتحان قالك انه حل او وهو قاعد فى الامتحان حسسك انه عارف الحل
معلش اصل ده الطبيعى من دفعتنا
اما بالنسبة للاتأليفشن فأنا غلطت وحبات افبرك اى كلمة بس للاسف السؤال الوحيد ال حاولت احله والفه اتكلمت فيه عن النسيج الطلائى وبعد ما طلعت اكتشفت انها بتتكلم فيه عن الغدد بس الحمد لله الشرايح كانت كويسه فعوضت السؤال النظرى

tweet 14-01-2010 02:06 PM

ازيكوا يا جماعه عاملين ايه يا ريت لوحد يعرف ايه نظام امتحان اللغه يفيدنا http://static.iminent.com/toolbar/co...ages/1.Hey.gif

m_elhady 14-01-2010 04:23 PM

اقتباس:

منهم انه واحد كان قاعد يقول معرفش حاجة ف النظري وطلع مضايق علشان حل النظري كله ما عدا واحدة غلط
اقتباس:

ده طبيعي يادكتور احنا اساسا معظم دفعتنا كده
مش مهم يادكترة انا عارف ان اغلب الدفعة عندها انطواء اجتماعى ومبيفكروش الا فى حاجة واحد هى ال..........
الموضوع دة عقدنى فى الاول بس اوعدكم ان احنا هنعمل تغييييييييير وهتفتكروا كلامى باذن الله
الموضوع وقت مش اكتر

DR.smily 14-01-2010 09:51 PM

اقتباس:

الموضوع دة عقدنى فى الاول بس اوعدكم ان احنا هنعمل تغييييييييير وهتفتكروا كلامى باذن الله

,والله يا دكتور احنا نتمنى ان ده يحصل
بس تقريبا الموضوع ده صعب شويه ....من وجهة نظرى
بس كويس ان حضرتك متفاءل

زائر غير مسجل 14-01-2010 10:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elhady (المشاركة 1885400)
مش مهم يادكترة انا عارف ان اغلب الدفعة عندها انطواء اجتماعى ومبيفكروش الا فى حاجة واحد هى ال..........
الموضوع وقت مش اكتر

ازيك يا محمد عامل ايه انا بصراحه مش فاهم قصدك بس شكلك فاهم المهم اننا نغير اي حاجه علشان انا مش عجباني حاجه خالص في الدفعه دي
بصراحه كل واحد بيدرو على مصلحته ومش مهم الباقي ده باستثناء ناس طبعا وهما مش قليلين بس الاغلبيه كده وانا في راييي ان ده اكيد طبع فيهم محدش يقدر يغيره

dr.Abdoooo 14-01-2010 10:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elhady (المشاركة 1885400)
الموضوع وقت مش اكتر

ازيك عامل ايه بصراحه يا محمد انا مش فاهم قصدك بس يا ريت نقدر نغير اي حاجه لان انا بصراحه مش عا جبني اي حاجه في الدفعه دي لان كل واحد بيدور على مصلحته ومش مهم الباقي لكن ده باستثناء ناس معينه طبعا لكن الاغلبيه زي ما قال مصطفى وانا اعتقد ان ده طبع فيهم محدش يقدر يغيره
واغلبهم ماشين ب(قانون الصداقه الجديد) ليك مصلحه مع صاحب امشي معاه مالكش فكك منه

MAS MAN LOVER 14-01-2010 11:58 PM

أنا معاك فى كده يا عبدو

m_elhady 15-01-2010 01:22 AM

اقتباس:

ازيك عامل ايه بصراحه يا محمد انا مش فاهم قصدك بس يا ريت نقدر نغير اي حاجه لان انا بصراحه مش عا جبني اي حاجه في الدفعه دي لان كل واحد بيدور على مصلحته ومش مهم الباقي لكن ده باستثناء ناس معينه طبعا لكن الاغلبيه زي ما قال مصطفى وانا اعتقد ان ده طبع فيهم محدش يقدر يغيره
واغلبهم ماشين ب(قانون الصداقه الجديد) ليك مصلحه مع صاحب امشي معاه مالكش فكك منه
ازيك يا عبدو وحشنى كتير بس انا هقولك هنغير ازاى لما اشوفك بس تعرف اللى بيغيظنى اكتر من كدة انهم عاملين نفسم انهم اللى نفس اى حد يعرفهم وعندهم كل المعلومات اللى مش عند حد بس فى الدنيا دة مفيش حاجة مش بتتغير واذا متغيروش هحول اداب ويبقى استفدت بحاجة:(

MAS MAN LOVER 15-01-2010 01:15 PM

أنا معاك د/ محمد........الهادى
لما أشوفك يوم السبت نبقى نتفق أنا وإنت وعبدو ومصطفى على حاجه أحسن

tweet 15-01-2010 02:14 PM

[ازيكوا يا جماعه عاملين ايه يا ريت لوحد يعرف ايه نظام امتحان اللغه يفيدنا http://static.iminent.com/toolbar/co...ages/1.Hey.gif[/

DR.smily 15-01-2010 04:18 PM

تقريبا يعنى على حد علمى انها تعمل زى كل مرة تقولنا طلعوا صفحة كذه وحلوها بس المرة دى مش هتبقا صفحة واحدة هيكونوا شوية صفح بس الموضوع كده لحد دلوقتى سهل لانه بيبقى فى دهر صفحة التدريبات الشرح والجمل

DR.smily 15-01-2010 04:20 PM

لكن المشكلةبقى فى الdental dictionnary لاننا المفروض هنبقى حافظين وهى هتمتحنا فيه

No_Way 15-01-2010 05:36 PM

مش المفروض الكتاب هيبقى معانا وهي كده كده هتمتحنا ف الكتاب ؟

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:37 AM.