بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

max519 30-09-2009 06:27 PM

يااخوه اسف والله العظيم مكنش قصدى احط اللى مطلع لسانه كان قصدى احط دى اقسم بالله اسف اسف
;)كان قصدى احط دا وربنا

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:04 PM

ميرسي اوي يا yoyoo f بجد لانك انتي رضيتي عليا وميرسي تاني لاهتمامك وعلي ده شي يشرفني اننا نكون اصحاب بس انا مفهمتش اي حاجه من ايمللك يا ريت رسالتي دي توصلك وياريت تبعتي ايميك تاني علي الايميل ده وده بتاعي

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:10 PM

يا جماعه انا نزلت الكليه النهارده وسمعت اخبار زي الزفت انا افضل ما اقولهاش احسن وكفايه الي انتم فيه بجد ربنا معايا ومعاكم

Magician Boy 30-09-2009 08:21 PM

لأ قولي يامروة احسن

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magician boy (المشاركة 1649176)
لأ قولي يامروة احسن

اسمع ياسيدي الي انا عرفته اني القرار ده اصلا مش بسبب انفلونزا الخنازير ده قرار كانو عايزين يخدوه من السنه الي فاتت بغض النظر عن اي وباء والنظام مش هيتغير خالص وهيفضل كده ال 4 سنين برغم من اني في طلبه كتير عامله احتجاج وكاتبه شكاوي بس طبعا محدش هيعبر فينا لانهم مش حسيت بينا بس انا من رايي اننا لازم يكون لينا واقفه بدال ما احنا سلبيين اوي كده ولا ايه يا ماجد

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max519 (المشاركة 1648897)
يااخوه اسف والله العظيم مكنش قصدى احط اللى مطلع لسانه كان قصدى احط دى اقسم بالله اسف اسف
;)كان قصدى احط دا وربنا

ولا يهمك المه انك تحس بالي احنا فيه ومتزعلشي من حد وحاول تكون ضيف محبوب في المنتدي ومتزعلشي حد منك اوك

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:44 PM

وعلي فكره يا ماجد والله العظيم انا واثقه في اللي بقوله كويس اوي دانا كمان مجموعي يجيب انتظام في عين شمس وحولت اني احول لكن قالولي ما فيش تحويل ليكي لاني محوله من معهد وعلي فكره كمان انتساب عين شمس وحلوان بيروحو طول الاسبوع عادي جدا

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1648822)
ده كل الجامعات مش القاهره بس

لا يا مينا دي القاهره بس هي الي كده تخيل بقي الحظ عامل معانا ايه يعني لو كلوه كده كان عيبقي ارحم

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ابوخيري (المشاركة 1648082)
انا اللي اتظلمت في الحوار ده كله انا كنت جامعة بني سويف وجيت سنه تانيه القاهره علي حظي السيء علي العموم قدر الله ما شاء فعل والحمد لله علي كل حال بس كنت عاوز اعرف نظام الامتحانات ازاي وازاي هنعرف كل الحجات اللي كنا بنعرفها واحنا في الجامعه محتاج الرد بسرعه بجد و هل هيكون نظام التصحيح في الامتحانات علي اساس انفلونزه الخناذير يعني محدش من انتساب هيحول انتظام عشان انفلونزه الخنزير ولا ايه وكفايه كده عشان في حجات جوايا كتير سلام

بص يا محمد انا مش عايزاك تزعل نفسك خالص والله كلنا مدايقين بس ده في الاول وفي الاخر نصيب ولا زم ترضي بلي ربنا قسمه ليك ومتعترضشي علشان مايقبلكشي اي مشاكل تانيه قول الحمد لله علي كل شي بس الي انا احب اعرفهولك انها متلغتشي علشان انفلونزا الخنازير دي اتلغت لاني هما كانو عايزين يلغوها من السنه الي فاتت ونفذوها بالفعل بس عادي ربنا يوفقك لو جبت تقدير هاتحول عادي جدا وده الامل الوحيد الي فاضل وعلي فكره انا كمان سنه تانيه معاك واحب اننا نكون اصحاب ونساعد بعض في اي حاجه بس انا محوله من معهد سنتين

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الثانوية المرة (المشاركة 1647185)
مردتش عليا ليه انا كنت بسأل فيه محاضرات للانتساب ولالا؟

لا يا قمر ولا محاضرات ولا دخول الكليه كمان

Magician Boy 30-09-2009 09:21 PM

انا مصدق كلامك يا مروه وفعلا لازم يكون لينا وقفه بجد

vampire1188 30-09-2009 09:36 PM

والله قلبي معاكوا يا طلبة انتساب

انا كنت هاحذف الموضوع وأضمه للموضوع بتاع تجمع طلبة تجارة "جامعة القاهرة"

بس قولت بلاش .. بما ان كدا كدا انتظام اختلفت عن انتساب ..

وبما ان هايبقالكوا وضع خاص في حكاية المحاضرات والكلام دا ..

فايستحسن برده يبقالكوا موضوع منفصل تبقوا تتناقشوا فيه براحتكوا

ماهو مش معقول يعني ابقي انا وادارة الكلية عليكوا !!

jesus loves me 30-09-2009 09:50 PM

انا تجارة الاسكندرية ونظام الغاء محاضرات الانتساب على مستوى الجمهورية

mina_totti65 01-10-2009 06:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م مروه عبد المجيد (المشاركة 1649245)
لا يا مينا دي القاهره بس هي الي كده تخيل بقي الحظ عامل معانا ايه يعني لو كلوه كده كان عيبقي ارحم

صح يامروه انا لسه عارف امبارح ان احنا بس

مش عارف ليه الحظ كده:mad:

mina_totti65 01-10-2009 06:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magician boy (المشاركة 1649348)
انا مصدق كلامك يا مروه وفعلا لازم يكون لينا وقفه بجد

طيب احنا هنفضل نقول لازم يكون لينا وقفه ومنعملش حاجه

طيب هنعمل ايه ؟

ايه هى الوقفه دى؟!

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:26 PM.