بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   (((((( قصة عضو )))))) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=103930)

شموخ مسلمة 07-02-2009 02:11 AM

اقتباس:

ضرب لأ

هههههههههههههه

صاحبتى ذكية من يومها
ههههههههههه
ايه يا نيدو امال داخلة معتقل
بس ذكية و الله يابنتى
انا متخيلة منظر والدتك لما تقوليلها كده

متابعاكى يا نيدو

شكراااااااااا اووووووووى ع الموضوع
بجد ممتع جداااااااااا

همس 07-02-2009 02:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شموخ مسلمة (المشاركة 1077776)

هههههههههههههه

صاحبتى ذكية من يومها
ههههههههههه
ايه يا نيدو امال داخلة معتقل
بس ذكية و الله يابنتى
انا متخيلة منظر والدتك لما تقوليلها كده

متابعاكى يا نيدو

شكراااااااااا اووووووووى ع الموضوع

بجد ممتع جداااااااااا


والله انا ليا الشرف يا دودو انك انتي اول واحدة ترد على الموضوع :)

عندك شك يا دودو اني ذكية :stickjo4:


قولي بس عشان ابقى في الصورة :abdoog8:

ههههههههههههههه

ماما كانت بتقولي غوري با بت من قدامي ... صبرني يارب :d


انا عاوزة اقولك ان ماما رفعت الراية البيضاء بسببي :d

ادعولها ربنا يكون في عونها :bosyht9:

اوركيديا 07-02-2009 02:21 PM

اقتباس:

قلتلها اه ماما ؟؟ ماما بتغسل اطباق ...
حرام عليكى يا بنتى :stickjo4:
حد يقول على مامته كده
دى حقها تموتك فعلا
:slap1qk6:
بس كملى كملى
شكل كل اللى فى المنتدى ده تشرد :(
يلا ربنا يعيننا عليهم
جبابره
:romarioxp6:
فى رعايه الله

emoo 07-02-2009 02:22 PM

هههههههههههههههههههههههه
مش عارف ليه مش متفائل باقصه دى
يلا منتظرين الجزء التانى
عايز استمتع بيها بعد ما ارجع من السفر
و عايزين ادق التفاصيل
مش كلها يعنى:d

همس 07-02-2009 02:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emoo (المشاركة 1078510)
هههههههههههههههههههههههه
مش عارف ليه مش متفائل باقصه دى
يلا منتظرين الجزء التانى
عايز استمتع بيها بعد ما ارجع من السفر
و عايزين ادق التفاصيل
مش كلها يعنى:d

مش متفائل لييييييييييه :slap1qk6:

....


تروح وترجع بالسلامة ان شاء الله :)


هتستمتع اكيد

لان ما خفي كان اعظم :d

Taleba Me7tasa 07-02-2009 02:34 PM

خلصت نيسو وجينا لنيدو

واضح ان التشرد دة ازمة جيل
بس ما شاء الله يا هند واضح انك فلتة من صغرك :d

صحيح اشمعنة غسيل الاطباق بالذات دونا عن باقي الحاجات
اللي ميزتي مامتك بيه

يلا استكملو

Its My Life 07-02-2009 02:43 PM

بدايه جميبه يا هند بس كل ده في اولى ابتدائي
يلا اكبري بسرعه علشان نعرف باقي القصه

Lost Dreamer 07-02-2009 02:56 PM

نداء انساني الي البشمهندسه هند

ممنوع الرد مره تانيه في الموضوع غير لما الموضوع يخلص خالص

وينزل الجزء التاني

ولو حصل رد تاني اول محطه مستنياكي :stickjo4::d

همس 07-02-2009 04:43 PM

ان شاء الله هكتب النهاردة الجزء الثالث وابعته ليك يا محمد

اوعى تفتكر ان حياتي وقفت عند الاعدادية :d


لا والله دخلت ثانوية الحمد لله


انا قلت اقولك عشان مش تنزل قصة حدا تاني

قبل ما تخلص قصتي :stickjo4:

Rymonda 07-02-2009 05:10 PM

ياااااااااااه يا هند !!
كبرتي وبقيتي تكتبي مذكراتك !!
مستنيين الباقي ..

Amethyst 07-02-2009 05:18 PM

حلوة القصة دي .. اعمليها مسلسل ..

أنا كمان اتولدت في السعودية على فكرة .. وشوية هنا وشوية هنا ..

Amethyst 07-02-2009 07:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.diamond (المشاركة 1078904)
جميله قصتك هند

وفاكره تفاصيل ما شاء الله

بس ياريت يا محمد تكبرالخط شويه عشان النظر مش ناقص:(

.. وبلاش الأزرق عشان عيني بتوجعني ..

Rien 08-02-2009 03:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همس (المشاركة 1078465)
ادعولها ربنا يكون في عونها :bosyht9:

آميييين
:d

JusT DreaM 08-02-2009 08:18 AM

حلوة ياهند
بس مش متشردة خالص يااااي :d
يابنتي التشرد ده علامة الجوده في الطفولة:slap1qk6:
مستنية كده لما اشوف باقي التفاصيل
وتقولي طلعت الشارع ولعبت كورة وصياد السمك:d

فيفا 09-02-2009 02:21 PM

لذيذة اوى الفكرة
تصدق طلعت بتعرف تفكر يا محمد
متابعه معاكوا

Lost Dreamer 11-02-2009 01:44 AM

المهم عدت اولى ونقلت من المدرسة الي كنت فيها .. ورحت للمدرسة الي اختي فيها .. كنت انا في تانية ابتدائي وهي في اولى اعدادي ... هو دا كل الي فكراه من اول 2 ابتدائي لحد 6 ابتدائي ... عدت الابتدائية الله يمسيها بالخير
ودخلنا الاعدادية ... والله ما فاكرة اولى اعدادي دي .. غير انها كانت ايام غم صراحة لان اختي كانت في ثانوية عامة .. وهي من النوع الي بيعيط بقى ونكد في البيت .. وطوارئ .. وايام الامتحانات كانت ايام ... الله لا يعودها... كانت بتعيط وهي بتآكل .. اول مرة اشوف كدا في حياتي... والله العظيم كانت بتعيط واحنا بتعشى مثلا ... عادي يعني ... عدت الثانوية العامة بتاعة اختي .. وجابت بالمستوى الرفيع 100% الحمد لله وكانت ايام جميلة والله وفرحنا كلنا ... وجت ليها الكلية الي هي نفسها فيها .. ودخلت حاسبات ومعلومات ... فاكرة انا في الاجازة دي كان في مشكلتين .. واحدة بسيطة واتحلت الحمد لله.. لما اختي جابت المجموع دا كانت العيلة كلها مستنية انها بقى هتدخل طب .. بس هي كانت بتحلم بحاسبات ... واهل بابا بقى زعلوا منها .. وعمي قالها .. حاسبات ايه يا بنتي .. هي حاسبات دي فرع من تجارة ؟؟
مش كان حد واقف جنبها الا خالي وبابا .. الحمد لله ربنا كرمها ودخلت حاسبات زي ما هي عاوزة ...
..............
المشكلة التانية بقى
ان في السعودية ممنوع المصريين يدخلوا كليات هناك .. طيب والحل ايه ؟؟
هننزل مصر يعني ونسيب كل حاجة ؟؟ واخويا كان رايح تالتة ثانوي وقتها .. طيب والحل ايه ؟؟ بابا قال خلاص ماما واختي يقعدوا في مصر وهند ... وعبدالرحمن وانا نروح السعودية .. انا طبعا سمعت دا من هنا .. وراسي والف سيف ابدااااااااااااااا مش قاعدة في مصر يعني مش قاعدة في مصر
وماما تتحايل عليا وانا مش كنت موافقة ابدا .. هروح السعودية يعني هروح السعودية مع بابا ... ماما مش قدرت تقنعني .. وبابا قالها خلاص خليها براحتها زي ما تحب ...
ووقعت الفاس في الراس .. واتنيلت رحت السعودية ... والله انا فاكرة ان ليلة السفر كان في فيلم عربي في البيت ... وحصل موقف مؤثر تكبي له العيون وتحزن له القلوب ..
ليلة السفر طقت في دماغي انزل اشتري لماما هدية ... والله كنت بفهم برده ..
نزلت وادور على هدية ومش عارفة اجيب ليها ايه .. وادور ومش عارفة ... المهم لو سألتوني رحتي فين تدوري ؟؟ انا كنت في لسا رايحة تانية اعدادي يعني مش هعرف امشي لوحدي يعني في الشارع .. مش كان قدامي غير اني اروح المكتبة الي على اول الشارع .. ههههههههههههههه.. طبعا ليا حق مش الاقي حاجة اجيبها ليها ؟؟ هجيب ليها كتاب سلاح التلميذ مثلا ؟؟؟
المهم لقيت عند الراجل الصندوق الي لما تفتحه دا يعمل ميوزك وفي بنوته صغيرة كدا واقفة تقعد لتف حوالين نفسها لحد ما تدوخ ... مش كان في حاجة انسب من كدا صراحة .. قلت يا بت اتكلي على الله واشتريه .. وشريته ..وغلفته بورق هدايا .. ( شايفين انا دقيقة ازاي في الحكاية ) .. ورحت بقى واديته لماما ... وماما قعدت تعيط وتقولي انا هديتي انك تقعدي معايا هنا ... وانا اضحك .. مش بقولكم مش كنت طبيعية .. دايما ماما هي الي تعيط مع ان المفروض انا اعيط انا كمان .. بس كنت متشردة بقى ومش عندي احساس الظاهر ... ومش كنت عارفة ايه الي مستخبي ليا ...
وصاحية انا بقى الصبح وفرحانة اني هروح السعودية وهترفج على التلفزيون براحتي ( شايفين التفكير العبيط ) .. وماما بقى مش هتقولي قومي ذاكري وهعيش الحياة بالطول وبالعرض ... مش عارفة ليه فجأة قبل ما ننزل حسيت على دمي وانفجرت في العياط وانا نازلة اركب عشان اروح المطار ... وقعدت اعيط والله لحد ما وصلنا بيتنا الساعة 10 بليل يعني عياط متواصل من 7 الصبح لحد 10 بليل .. لما دماغي كانت هتنفجر وعيوني بقت كور من العياط ... مش فاكرة صراحة كملت اجازة الصيف ازاي ؟؟ بس انا فاكرة ان صحبات ماما كانوا مشفقين عليا .. وكانوا بيتصلوا يطمنوا عليا ... واتصاحبت معاهم في الاخر وبقيت انا الي اتصل بيهم ( سابقة سني انا من يومي )
مش عارفة برده وقتها كان بابا الله يكرمه هو الي بيطبخ ويغسل الهدوم ... وبعدين فجاة حسيت على دمي .. قلت مش مشكلة اتعلم انا الطبيخ .. وبقيت اتصل على صحبات ماما آخد منهم وصفات الاكل .. وليلة بقى ... اتورطت .. بابا فرح بيا .. وما سداوا بقى ... والله كنت غلبانة .. صعبت عليا نفسي دلوقتي لما افتكرت الايام دي .. بجد حسيت في الايام دي يعني ايه ماما تبقى بعيدة عني ... وكنت لازم كل يوم انام معيطة ... مش عارفة ... المهم .. طبعا كنت وحيدة تقريبا في البيت .. لان اخويا كان ليل نهار على الكتب ... وانا يا بتفرج على التلفزيون يا بذاكر .. اي حاجةفي اي حاجة .. يا بتكلم في الفون .. انا فاكرة السنة دي بابا كان بيصوت مني عشان فاتورة التلفون .. كنت مفترية كنت بمسك السماعة من العصر لحد العشا .. لدرجة اني مرة كنت بكلم واحدة صاحبتي والدتها بتشتغل دكتورة مع بابا في نفس المكان .. وبابا يا عيني بيتصل والفون مشغول طول الوقت ... راح بقى للدكتورة دي ... وقالها اتصلي على الجيران قوليلهم يبعتوا حد عندكم فوق يخلي بنت حضرتك تقول لهند اني بطلبهم والفون مشغول .. يا ساتر كنت رغاية اوي بجد .. بس من غلبي لاني مش كنت لاقية حد اكلمه خالص .. المهم عدت السنة دي برده وسافرنا .. وطلعت نتيجة اخويا ... ودخل صيدلة الحمد لله ... وبعد كدا جيت انا اعمل نفس العملة .. وهعيط بقى عشان اسافر السعودية تاني .. مش عارفة ليه مع اني كنت جربت وتعبت اوي من غير ماما والله .. بس انا كدا مش كنت بطيق مصر خالص .. المهم ماما قالتلي نعم ؟؟؟ دا حلمك ... مش هتروحي في حتة هتقعدي هنا معايا .. وبابا هيسافر لوحده .. حاولت اعمل فيلم واعيط .. بس ماما طلعت اشطر مني ومذاكرة قبل ما انا آجي ومستعدة للفيلم الي انا هعمله قالتلي لا .. انسي انتهى الكلام ... وسحبوا ورقي من السعودية .. وياريته ما اتسحب ... وجيت مصر بقى ... ودخلت تالتة اعدادي ... وكانت دي اول مرة في حياتي ادرس في مصر .. واول مرة في حياتي آخد دروس .. كانت بهدلة.. يا ساتر فكرتوني بالماضي الاسود بتاعي .. انا فاكرة اني كنت حديث المدرسة .. لاني كنت عبيطة اوي بجد .. ومش فاهمة الحياة خالص في مصر ازاي .. واول يوم في المدرسة دخلت الفصل رميت الشنطة في اي حتة جت في وشي .. وطلع حظي في بنت ... تخلي النايم .. مش يصحى الا بعد ميت سنة .. اكلمها ودي مش ترد .. طيب دي معانها ايه .. والبت باصة قدامها .. الله يمسيكي بالخير يا شروق كانت غلبانة برده ... تاني يوم مش قدرت استحمل طفشت من جنب البت .. ورحت قعدت جنب ضحى .. ضحى دي انتمتي حاليا ... مش فاكرة صراحة تالتة اعدادي دي عدت ازاي ... على فكرة انا اكتشفت ان عندي زهايمر .. يا ساتر يارب .. انا مش فاكرة ايه الي حصل في تالتة اعدادي دي صراحة ..
خلصت كدا الاعدادية ؟؟

همس 11-02-2009 01:52 AM

اااااااااه خلصت الحمد لله


هكمل الجزء الثالث ان شااااااااء الله وابعته ليك يا محمد :)

emoo 11-02-2009 02:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the major (المشاركة 1088390)
المهم عدت اولى ونقلت من المدرسة الي كنت فيها .. ورحت للمدرسة الي اختي فيها .. كنت انا في تانية ابتدائي وهي في اولى اعدادي ... هو دا كل الي فكراه من اول 2 ابتدائي لحد 6 ابتدائي ... عدت الابتدائية الله يمسيها بالخير



ودخلنا الاعدادية ... والله ما فاكرة اولى اعدادي دي .. غير انها كانت ايام غم صراحة لان اختي كانت في ثانوية عامة .. وهي من النوع الي بيعيط بقى ونكد في البيت .. وطوارئ .. وايام الامتحانات كانت ايام ... الله لا يعودها... كانت بتعيط وهي بتآكل .. اول مرة اشوف كدا في حياتي... والله العظيم كانت بتعيط واحنا بتعشى مثلا ... عادي يعني ... عدت الثانوية العامة بتاعة اختي .. وجابت بالمستوى الرفيع 100% الحمد لله وكانت ايام جميلة والله وفرحنا كلنا ... وجت ليها الكلية الي هي نفسها فيها .. ودخلت حاسبات ومعلومات ... فاكرة انا في الاجازة دي كان في مشكلتين .. واحدة بسيطة واتحلت الحمد لله.. لما اختي جابت المجموع دا كانت العيلة كلها مستنية انها بقى هتدخل طب .. بس هي كانت بتحلم بحاسبات ... واهل بابا بقى زعلوا منها .. وعمي قالها .. حاسبات ايه يا بنتي .. هي حاسبات دي فرع من تجارة ؟؟



مش كان حد واقف جنبها الا خالي وبابا .. الحمد لله ربنا كرمها ودخلت حاسبات زي ما هي عاوزة ...



..............




المشكلة التانية بقى



ان في السعودية ممنوع المصريين يدخلوا كليات هناك .. طيب والحل ايه ؟؟



هننزل مصر يعني ونسيب كل حاجة ؟؟ واخويا كان رايح تالتة ثانوي وقتها .. طيب والحل ايه ؟؟ بابا قال خلاص ماما واختي يقعدوا في مصر وهند ... وعبدالرحمن وانا نروح السعودية .. انا طبعا سمعت دا من هنا .. وراسي والف سيف ابدااااااااااااااا مش قاعدة في مصر يعني مش قاعدة في مصر




وماما تتحايل عليا وانا مش كنت موافقة ابدا .. هروح السعودية يعني هروح السعودية مع بابا ... ماما مش قدرت تقنعني .. وبابا قالها خلاص خليها براحتها زي ما تحب ...



ووقعت الفاس في الراس .. واتنيلت رحت السعودية ... والله انا فاكرة ان ليلة السفر كان في فيلم عربي في البيت ... وحصل موقف مؤثر تكبي له العيون وتحزن له القلوب ..



ليلة السفر طقت في دماغي انزل اشتري لماما هدية ... والله كنت بفهم برده ..



نزلت وادور على هدية ومش عارفة اجيب ليها ايه .. وادور ومش عارفة ... المهم لو سألتوني رحتي فين تدوري ؟؟ انا كنت في لسا رايحة تانية اعدادي يعني مش هعرف امشي لوحدي يعني في الشارع .. مش كان قدامي غير اني اروح المكتبة الي على اول الشارع .. ههههههههههههههه.. طبعا ليا حق مش الاقي حاجة اجيبها ليها ؟؟ هجيب ليها كتاب سلاح التلميذ مثلا ؟؟؟



المهم لقيت عند الراجل الصندوق الي لما تفتحه دا يعمل ميوزك وفي بنوته صغيرة كدا واقفة تقعد لتف حوالين نفسها لحد ما تدوخ ... مش كان في حاجة انسب من كدا صراحة .. قلت يا بت اتكلي على الله واشتريه .. وشريته ..وغلفته بورق هدايا .. ( شايفين انا دقيقة ازاي في الحكاية ) .. ورحت بقى واديته لماما ... وماما قعدت تعيط وتقولي انا هديتي انك تقعدي معايا هنا ... وانا اضحك .. مش بقولكم مش كنت طبيعية .. دايما ماما هي الي تعيط مع ان المفروض انا اعيط انا كمان .. بس كنت متشردة بقى ومش عندي احساس الظاهر ... ومش كنت عارفة ايه الي مستخبي ليا ...



وصاحية انا بقى الصبح وفرحانة اني هروح السعودية وهترفج على التلفزيون براحتي ( شايفين التفكير العبيط ) .. وماما بقى مش هتقولي قومي ذاكري وهعيش الحياة بالطول وبالعرض ... مش عارفة ليه فجأة قبل ما ننزل حسيت على دمي وانفجرت في العياط وانا نازلة اركب عشان اروح المطار ... وقعدت اعيط والله لحد ما وصلنا بيتنا الساعة 10 بليل يعني عياط متواصل من 7 الصبح لحد 10 بليل .. لما دماغي كانت هتنفجر وعيوني بقت كور من العياط ... مش فاكرة صراحة كملت اجازة الصيف ازاي ؟؟ بس انا فاكرة ان صحبات ماما كانوا مشفقين عليا .. وكانوا بيتصلوا يطمنوا عليا ... واتصاحبت معاهم في الاخر وبقيت انا الي اتصل بيهم ( سابقة سني انا من يومي )



مش عارفة برده وقتها كان بابا الله يكرمه هو الي بيطبخ ويغسل الهدوم ... وبعدين فجاة حسيت على دمي .. قلت مش مشكلة اتعلم انا الطبيخ .. وبقيت اتصل على صحبات ماما آخد منهم وصفات الاكل .. وليلة بقى ... اتورطت .. بابا فرح بيا .. وما سداوا بقى ... والله كنت غلبانة .. صعبت عليا نفسي دلوقتي لما افتكرت الايام دي .. بجد حسيت في الايام دي يعني ايه ماما تبقى بعيدة عني ... وكنت لازم كل يوم انام معيطة ... مش عارفة ... المهم .. طبعا كنت وحيدة تقريبا في البيت .. لان اخويا كان ليل نهار على الكتب ... وانا يا بتفرج على التلفزيون يا بذاكر .. اي حاجةفي اي حاجة .. يا بتكلم في الفون .. انا فاكرة السنة دي بابا كان بيصوت مني عشان فاتورة التلفون .. كنت مفترية كنت بمسك السماعة من العصر لحد العشا .. لدرجة اني مرة كنت بكلم واحدة صاحبتي والدتها بتشتغل دكتورة مع بابا في نفس المكان .. وبابا يا عيني بيتصل والفون مشغول طول الوقت ... راح بقى للدكتورة دي ... وقالها اتصلي على الجيران قوليلهم يبعتوا حد عندكم فوق يخلي بنت حضرتك تقول لهند اني بطلبهم والفون مشغول .. يا ساتر كنت رغاية اوي بجد .. بس من غلبي لاني مش كنت لاقية حد اكلمه خالص .. المهم عدت السنة دي برده وسافرنا .. وطلعت نتيجة اخويا ... ودخل صيدلة الحمد لله ... وبعد كدا جيت انا اعمل نفس العملة .. وهعيط بقى عشان اسافر السعودية تاني .. مش عارفة ليه مع اني كنت جربت وتعبت اوي من غير ماما والله .. بس انا كدا مش كنت بطيق مصر خالص .. المهم ماما قالتلي نعم ؟؟؟ دا حلمك ... مش هتروحي في حتة هتقعدي هنا معايا .. وبابا هيسافر لوحده .. حاولت اعمل فيلم واعيط .. بس ماما طلعت اشطر مني ومذاكرة قبل ما انا آجي ومستعدة للفيلم الي انا هعمله قالتلي لا .. انسي انتهى الكلام ... وسحبوا ورقي من السعودية .. وياريته ما اتسحب ... وجيت مصر بقى ... ودخلت تالتة اعدادي ... وكانت دي اول مرة في حياتي ادرس في مصر .. واول مرة في حياتي آخد دروس .. كانت بهدلة.. يا ساتر فكرتوني بالماضي الاسود بتاعي .. انا فاكرة اني كنت حديث المدرسة .. لاني كنت عبيطة اوي بجد .. ومش فاهمة الحياة خالص في مصر ازاي .. واول يوم في المدرسة دخلت الفصل رميت الشنطة في اي حتة جت في وشي .. وطلع حظي في بنت ... تخلي النايم .. مش يصحى الا بعد ميت سنة .. اكلمها ودي مش ترد .. طيب دي معانها ايه .. والبت باصة قدامها .. الله يمسيكي بالخير يا شروق كانت غلبانة برده ... تاني يوم مش قدرت استحمل طفشت من جنب البت .. ورحت قعدت جنب ضحى .. ضحى دي انتمتي حاليا ... مش فاكرة صراحة تالتة اعدادي دي عدت ازاي ... على فكرة انا اكتشفت ان عندي زهايمر .. يا ساتر يارب .. انا مش فاكرة ايه الي حصل في تالتة اعدادي دي صراحة ..




خلصت كدا الاعدادية ؟؟

حلوه يا باشمهندسه
:)
منتظرين الجزء التالت الثانوى و اول ترم فى الكليه ان شاء الله:)

**تسابيح** 14-02-2009 08:54 PM

هايل هايل هايل
بجد موضوع متميز
وقصص متميزة من اعضاء متميزين
بجد متميز فعلا
وهنود منتظرين ياجميل وفعلا حياتك لذيذة
ومصر برده حلوة
شكرا يامحمد ع الموضوع اللذيذ دا
ومبروك يامحمد ع الاسم الجديد:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

wafa2y 23-02-2009 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sharp Nails (المشاركة 1072773)
لا ياستى انا مخلصة كتابى من الجلدة للجلدة
قولى لمحمد هو الى معطله الطباعة
قال اية بيعمل دعاية ويسخنلى الكتاب
:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

هههههه
ده سخانلك الموضو لدرجة إني بحسبه إتحرق
:d:d:d
و نسيته أساسا
بس هحاول أكمله
:blink::blink:
لو كان ليا عمر
و هقرأ قصة باشمهندسة المنتدي
فكرتوني بأدهم صبري و ملف المستقبل يا ردالة
:d:d:d:d

همس 03-03-2009 12:41 PM

امممممم

كان نفسي ادخل الموضوع والجزء التالت معايا :)


بس للاسف حصل كتير في المنتدى شغلني عن اني اكتبه وانزله

وكمان

يمكن الحاجة الوحيدة الي الكل يعرفها من غير ما اقول

ان نهاية الجزء التالت

اني هسيب المنتدى للأبد :)

ربنا يوفقكم جميعا

وبعتذر لمحمد

ولكل الاعضاء كان نفسي انزل الجزء التالت

بس خلاص

الحمد لله ...

ياريت يا محمد ردي دا يفضل .. بعد اذنك

ربنا يوفقك ...

وكمل موضوعك لانه موضوع جميل :)

آخر رد ليا في المنتدى ( ان شاء الله )

استودعكم الله

..Just Stop 05-03-2009 08:22 AM

ان شاء الله هترجعى ياهمد وهتكمليه بكل خير ان شاء الله

هيا فترة بس وهتعدى ان شاء الله
:::::::::::::::
اه شوفى كنت هنسا
موضوعك رائع يامحمد :d

MoHaMeD ELsHeRbEnY 10-03-2009 04:19 PM

موضوع رائع يا محمد

جزاك الله خيرا علية

ياريت تنشطة شوية

ومتابع معاكم ان شاء الله

فى رعاية الله

مروه 12-03-2009 11:49 PM

هو الموضوع مش شغال ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الجويرية 13-03-2009 12:13 AM

ما زلنا فى انتظار العضو القادم ان شاء الله
ياريت الموضوع يرجع اكتر نشاطا من الاول
وجزاكم الله خيرا يااخ محمد على لموضوع

ymymym 13-05-2009 03:31 AM

طب ما نخلي مستر محمد يبقي هو اللي عليه الدور يا جماعه يكتبلنا قصه حياته ايه رايكم؟

omarzaki 23-05-2009 11:14 PM

ThanK YoU So MucH

super hero 1991 28-05-2009 12:26 PM

الله عليك يا بني

فكرة اكتر من رائعه ومش غريب عليك الافكار الجامده ديه

واتمني منك المتابعه باستمرار
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.ahmed fadel (المشاركة 1062779)
انا عندى رأى الموضوع ده رائع
ياريت يتقفل فيه الردود
عشان نسهل على الاعضاء متابعة الموضوع


وان شاء الله هيتم غلق الموضوع لكي لا يرد فيه الا محمد ناصر تنفيذا لفكرة استاذ احمد


nora93 25-06-2009 01:16 AM

موضوع حلو فعلا.... كل واحد ماشاء الله هيتفضح بزكرياته
المهم ان هو موضوع كويس جداا
يالا اتكلوا على الله

Lost Dreamer 11-07-2009 03:22 PM

انتظروا العضوه الجديده معانا


بلاك روز

وان شاء الله ترافيل هتمسك موضوع قصة عضو

ان شاء الله

وبالتوفيق يا ترافيل

super hero 1991 11-07-2009 03:57 PM

تم تثبيت الموضوع من جديد

بنوته مسلمه 11-07-2009 11:48 PM

منتظرين بلاك روز ان شاء الله

وربنا يجازيك خير علي الموضوع الجميل ده
ونكمله بقي مع ترافل بامر الله

super hero 1991 11-07-2009 11:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنوته مسلمه (المشاركة 1404556)
منتظرين بلاك روز ان شاء الله

وربنا يجازيك خير علي الموضوع الجميل ده
ونكمله بقي مع ترافل بامر الله


لأ ان شاء الله محمد هو اللي هيكمل موضوعه

the black rose 12-07-2009 11:08 PM

بما ان محمد شكله مش فاضيلى
قالى انزل انا قصة العضو

انا هبدا قصة حياتى من اول ما اتولدت
اتولدت يوم 5 يوم الخميس الساعة خمسة
عشان الحسد بس :d
كنت امورة كدا مش زى دلوقتى خالص
و كنت رغاية جدااااااااااا انا دلوقتى طيبة
انا ترتيبى التانية فى اخواتى
لما كان عندى سنتين كنت لازم ارخم عليها
مرة كنا قاعدين بناكل
و انا عمالة ارغى و هما اتخنقوا منى
و انا مش مبطلة كلام
فاختى الكبيرة بتقول لما هاتى حتة لحمة
و كان كل ما يجى ضيوف كانوا مبيعرفوش يسكتونى
و مرة بيقولولى تطلعى ايه لما تكبرى
فطبعا كالعادة و رد اى طفلة
عايزة ابقى دكتورة
و لما سالوا اختى بقى تطلع ايه؟
قالتلهم دكتورة برده
فانا زعقتلها و ضربتها و قولتلها متطلعيش جنبى
عاملة عليها انا الكبيرة و هى يا عينى كانت طيبة و بتسكت
و كنت غير كل الاطفال
طول ما كنا فى البيت العب و اهزر و اجرى
و ابوظ كل حاجة فى الشقة
فاكرة انى وقعت التليفزيون مرتين
و كنت بحرق ورق النتيجة
و لما يقولوا يخرجوا اقول جملتى الشهيرة
" مش خارجين "
مكنتش احب الخروج
غير لما نروح جنينة الحيوانات
كانت هدية عيد ميلادى كل سنة اننا نروح جنينة الحيوانات

و كبرت شوية
و ماما حملت فى اخويا كنت برده لسة صغيرة
عشان بينى و بينه سنتين و نص
و ماما كانت تعبت اوى
و بابا قاعد زعلان جدا و فريدة بتعيط حواليها
فانا بقول لماما يا ماما هو انتى كدا ممكن تموتى
قالتلى اه يا شيرين
قلتلها و مش هترجعى تانى
قالتلى اه
فضحكت و قولت لاختى و هى بتعيط
انتى زعلانة ليه ده احنا هناخد كل الدهب ده و اللبس بتاعها و هيبقى بتاعنا لوحدنا

مستغلة انا من يومى
و كبرت شوية كمان و بقيت اخرج للشارع كتير
فماما بتسالنى انا و اختى تحبوا لو يكون ليكوا ماما غيرى ؟
فاختى قالتلها لاء احنا بنحبك
و انا سكت
فسالتنى
فقولتلها ..........
تابعونا فى الحلقة القادمة :d


dr \manoo 13-07-2009 02:35 AM

حلوة دى يابلاك روز تشويق

ymymym 13-07-2009 03:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the black rose (المشاركة 1407406)
بما ان محمد شكله مش فاضيلى

قالى انزل انا قصة العضو


انا هبدا قصة حياتى من اول ما اتولدت





اتولدت يوم 5 يوم الخميس الساعة خمسة





عشان الحسد بس :d





كنت امورة كدا مش زى دلوقتى خالص





و كنت رغاية جدااااااااااا انا دلوقتى طيبة





انا ترتيبى التانية فى اخواتى





لما كان عندى سنتين كنت لازم ارخم عليها





مرة كنا قاعدين بناكل





و انا عمالة ارغى و هما اتخنقوا منى





و انا مش مبطلة كلام





فاختى الكبيرة بتقول لما هاتى حتة لحمة





و كان كل ما يجى ضيوف كانوا مبيعرفوش يسكتونى





و مرة بيقولولى تطلعى ايه لما تكبرى





فطبعا كالعادة و رد اى طفلة





عايزة ابقى دكتورة





و لما سالوا اختى بقى تطلع ايه؟





قالتلهم دكتورة برده





فانا زعقتلها و ضربتها و قولتلها متطلعيش جنبى





عاملة عليها انا الكبيرة و هى يا عينى كانت طيبة و بتسكت





و كنت غير كل الاطفال





طول ما كنا فى البيت العب و اهزر و اجرى





و ابوظ كل حاجة فى الشقة





فاكرة انى وقعت التليفزيون مرتين





و كنت بحرق ورق النتيجة





و لما يقولوا يخرجوا اقول جملتى الشهيرة





" مش خارجين "





مكنتش احب الخروج





غير لما نروح جنينة الحيوانات





كانت هدية عيد ميلادى كل سنة اننا نروح جنينة الحيوانات

و كبرت شوية





و ماما حملت فى اخويا كنت برده لسة صغيرة





عشان بينى و بينه سنتين و نص





و ماما كانت تعبت اوى





و بابا قاعد زعلان جدا و فريدة بتعيط حواليها





فانا بقول لماما يا ماما هو انتى كدا ممكن تموتى





قالتلى اه يا شيرين





قلتلها و مش هترجعى تانى





قالتلى اه





فضحكت و قولت لاختى و هى بتعيط





انتى زعلانة ليه ده احنا هناخد كل الدهب ده و اللبس بتاعها و هيبقى بتاعنا لوحدنا

مستغلة انا من يومى





و كبرت شوية كمان و بقيت اخرج للشارع كتير





فماما بتسالنى انا و اختى تحبوا لو يكون ليكوا ماما غيرى ؟





فاختى قالتلها لاء احنا بنحبك





و انا سكت





فسالتنى




فقولتلها ..........
تابعونا فى الحلقة القادمة :d



هههههههههههههههههههههههههه
ايه القصه دي
ايه الحب ده كله يا بنتي انا اخاف طبعا علي نفسي منك:d
لأ بهزر معاكي انت يكنتي عسوله قوي فعلا
وكملي مستنيين باقي الحلقه بقي ماشي
في عايه الله;)

the black rose 13-07-2009 01:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mano0o (المشاركة 1408019)
حلوة دى يابلاك روز تشويق

ههههههه
ايوة عشان تستنوا الجزء التانى
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1408129)
هههههههههههههههههههههههههه
ايه القصه دي
ايه الحب ده كله يا بنتي انا اخاف طبعا علي نفسي منك:d
لأ بهزر معاكي انت يكنتي عسوله قوي فعلا
ايه كنتى دى :p
وكملي مستنيين باقي الحلقه بقي ماشي
في عايه الله;)

ماشى يا قمر هنزله قريب

بنوته مسلمه 13-07-2009 02:52 PM

هههههههههههههه
ايه ده يا شيري
بصراحه عمري ما شوفت طفوله بالمنظر ده

the black rose 13-07-2009 11:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنوته مسلمه (المشاركة 1409186)
هههههههههههههه
ايه ده يا شيري
بصراحه عمري ما شوفت طفوله بالمنظر ده

طوبعا هو انا فى حد زيي :d
نحن نختلف عن الاخرين :p
هنزل الجزء التانى اهوه

the black rose 14-07-2009 12:02 AM

فقولتلها الصراحة كنت عايزة واحدة جارتنا تبقى ماما
قالتلى ليه و انتى متضايقة منى ليه
قلتلها عشان عندهم مراجيح فى الجراج و احنا معندناش:av4056bb7jp3:
و كبرت كمان شوية
و بدات ماما تجيبلى معلم القراءة و تعلمنى القراية فيه
عشان مكنتش بحب الحضانة
كانت تودينى الحضانة
و ترجع البيت تلاقينى قبلها هناك :romarioxp6:
و كانت احلى ايام حياتى لما كنا نتجمع عند تيتة يوم الخميس
و اوقات نبات
كنت زعيمة عصابة الثلاثى المرح:039uw8:
انا و اولاد خالى الاتنين هما اصغر منى بسنة فى السن
لكن ادى فى الدراسة
كنت باخدهم و ننزل مكتبة جنبهم
نستر مقالب بمصروف الاسبوع
اقلام بتفرقع و حاجات من دى و لبان دم و شطة
و نعلب مع بعض تماثيل اسكندرية
مكنش فيه بنات ادى فكان لعبى كله مع الاولاد
و كنا ننزل عند الفكهانى و نجمع من بعضنا احنا التلاتة 50 قرش
ايام الفلوس لما كان ليها قيمة
و نشترى بيها تفاحة اصلى بحب التفاح اوى:d
و كنت انا اللى بقسم التفاحة:romarioxp6:
و كنا لما ننام بالليل تطلع عصابة الثلاثى المرح و نضرب النايمين بالشباشب
و كنا نخلص لتيتة كل الاكل اللى فى التلاجة و تصحى الصبح تزعقلنا :049gc0:
و دخلت المدرسة و اتقلبت شخصيتى 180 درجة
بقيت انسانة انطوائية جدا
مبحبش اكلم حد
و افتكر مرة واحدة من اصحاب ماما قالتلى ازيك عيطت :d
بس كنت شاطرة و بطلع من الاوائل
و مش باخد دروس
_ده فى ابتدائى بس _
و ماما بقى كانت مدرسة فى مدرستى
و كنت بحب كدا عشان كدا كدا كنت شاطرة
و كنت لما انسى اخد المصروف اطلع اخده منها
و لما انسى امضى ورقة الامتحان اطلع امضيها عشان متضربش
و كنت بقعد لوحدى فى الفسحة
اما بقى فى البيت فكنت دايما اتخانق مع اختى
كانت بتقعد مع بنات خالتى و قرايبى و بيباتوا عندنا
و ميردوش يقعدونى معاهم بحجة انى لسة صغيرة
_ ال يعنى هما اللى كبار _
و كنت دايما بزعل و مبطلش عياط
كانت اوحش فترة فى حياتى:(
عشان كدا لما اختى اتجوزت و سافرت فرحت فى الاول
المهم بقى دخلت اعدادى
بدات اخد دروس
و يبقى ليا اصحاب
مكنتش ببطل كلام فى التليفون
_ رجعت رغاية تانى _
و فى الفترة دى اللى اتعرفت فيها على مروة _ ميراج _
كانت ماما صاحبت مامتها
و كانوا عاملين رحلة للايتام ماما و مامتها
فسالونا نروح فقولنا ماشى اديها فسحة
و من اول يوم خرجنا فيه مع بعض
بقينا اصحاب جداااااا
و كنا من بعدها بنخرج كل يوم
لفينا البلد كلها :)
يااااااااه ايام
و كانت احلى سنة تلاتة اعداى
حسيت انى بدات اتغير
بدات ارجع اجتماعية
و كنت بهرب من الحصص بقى
و جبت مجموع زى الزفت
و كذلك فى اولى ثانوى
و كان عندنا مدرس كيمسترى يموت من الضحك
اسمه عمدة
بجد مكنتش ببطل ضحك معاه
كنت بهرب من حصصه اصله ممتاز و بيشتغل شغل نار
لكن كنت اقف اهزر معاه بعد الحصة :006et4:
و هو اللى قالى فى منتدى اسمه الثانوية حلو ادخلى عليه
اعتقد انه بيدخل زائر
انا بقى دخلت على جوجل و عملت سيرش
و دخلت فى سكة اللى بيروح مبيرجعش ;)
بدات بقى اتعرف على ناس جديدة
لان احنا كنا منغلقين فى مدرستنا
مخرجتش منها غير السنادى
يعنى هما هما الناس
اما بقى فى دروس الثانوية كنا بنشوف ناس من مدارس تانية فى الدروس
و اتعرفت على ناس كتير
و انا اهوه بتغير لحد دلوقتى
كنت طيبة اوى
بقيت طيبة اه بس مش زى الاول
تقدر تقول بعمل نفسى عبيطة معظم الاوقات
و فى تانية ثانوى عشت لحظات فرح و قلق و توتر كتير
الحمدلله انها عدت
و كنا بنخرج نروح السناتر فى الهرم و نعرف ناس تانية خالص
و تفكير تانى
و فى اول تالتة دخلت كمان معهد تحفيظ قران
اتعرفت على ناس اكتر و تفكير غير اللى فى مدرستى و اصحابى و تفكير غير المنتدى و غير السناتر
حاجة جديدة كدا و استفدت منه اوى الحمدلله
و ادينى اهوه داخلة حياة جديدة
و رايحة الجامعة بكرا ان شاء الله
يارب تكون مرحلة حلوة من حياتى
مع انى بعتبر كل مرحلة عشتها حلوة و كان لازم امر بيها عشان اتعلم منها
و لو رجع بيا الزمن هختار حياتى زى ماهى
و مبسوطة جدا بحياتى
المهم بقى انا ايدى وجعتنى من الكتابة
و اختصرت القصة عشان انا بتعب
كفاية عليكم كدا
مش لازم تفاصيل :d

ymymym 14-07-2009 07:53 PM

انا قصدي علي زمان كنتي عسوله زمان واكيد دلوقتي عسوله :bosyht9: محدش قال حاجه

بس انتي قصتك لطيفه بس تحفع بجد
فيه حد يفرح لما اخته تسافر اه تتجوز ماشي بس تسافر دي مقدرش عليها ابدا

انا ساعه ما اختي اتجوزت وسافرت القاهره بس ما بيني وما بينها ساعتين عيطت عياط وفضلت مكتئبه لمده شهر كامل لما بدانا نتعود علي كده بقي
كملي كملي حاولي متختصريش حكايتك عسوله فعلا
سوري انا رغايه بقي:028ja7:

الجويرية 14-07-2009 11:20 PM

اقتباس:

مش لازم تفاصيل :d
بصراحة مشوفتش ابتسار اكتر من كدة

بجد قصتك جميلة اوى ياقمر
وياريت تحطى جزء تانى ممكن تخليها مواقف خلطبيطا
ياست الطيبة خالث خالث

Rymonda 15-07-2009 11:14 AM

3asal 3asal 3asal ya toty..:redface:
:p tfoola mosharada fe3lan..:frown:
montazereen ramadan el gay we kesset 7ayatek fi mosalsal walla howa el malek Faroo2 a7san mnk ..:p
:dhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:d
m3lesh b2a el key bord btestahbel msh radya te2leb arabic..:mad:
bs bgad 7elwa wallahy ya msh mohandesa :p..
allah yenawar ya rayess
:d..:d


أسيل رزق 21-07-2009 02:00 PM

اقتباس:

و بدات ماما تجيبلى معلم القراءة و تعلمنى القراية فيه

عشان مكنتش بحب الحضانة

كانت تودينى الحضانة

و ترجع البيت تلاقينى قبلها هناك :romarioxp6:

هههههههه .. عالم فاشلة :slap1qk6:

:d

**تسابيح** 21-07-2009 08:13 PM

اقلام بتفرقع و حاجات من دى و لبان دم و شطة
هههههههههه
انا فاكرة برده لبان الدم دا
اول مرة اكلته

حست اني هموت بقي
وعشت الدور بقي:d



و نعلب مع بعض تماثيل اسكندرية
عارفها اللعبة دي

تماثيل اسكندرية ... تماثيل استوديو مصر ... تماثل ما بتتحركش
والله ايام الطفولة دي كانت في منتهي الروعة:blush:



مكنش فيه بنات ادى فكان لعبى كله مع الاولاد\
:bosyht9::bosyht9:
بجد ياشيري انتي زي السكر
ربنا يوفقك يارب

NOUFALL 25-07-2009 12:15 PM

فكره الموضوع جميله اوى

وعلى فكره يا بلاك روز تنفعى مؤلفه
من خلال سردك للقصه

بس عندى استفسار صغير
انتى كنتى فكره الحاجات اللى كتبيها فى الاول دى وكان عندك سنتين ونص بس ؟؟؟

the black rose 25-07-2009 12:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1413287)
انا قصدي علي زمان كنتي عسوله زمان واكيد دلوقتي عسوله :bosyht9: محدش قال حاجه

ايون كدا
صحيح ناس ماتجيش غير بالعين الموف :p
بس انتي قصتك لطيفه بس تحفع بجد
فيه حد يفرح لما اخته تسافر اه تتجوز ماشي بس تسافر دي مقدرش عليها ابدا
مانا بقيت بزعل بعد كدا
بس الاول قولت اخيرا هخلص منها :d

انا ساعه ما اختي اتجوزت وسافرت القاهره بس ما بيني وما بينها ساعتين عيطت عياط وفضلت مكتئبه لمده شهر كامل لما بدانا نتعود علي كده بقي
كملي كملي حاولي متختصريش حكايتك عسوله فعلا
سوري انا رغايه بقي:028ja7:

لو انتى كدا رغاية
يبقى انا ايه بقى :006et4:
انا بقى اختى سافرت الامارات :d
تفرق برده:p
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آية من الله (المشاركة 1414105)

بصراحة مشوفتش ابتسار اكتر من كدة
يعنى اي ابتسار تى ؟
موش فاهم معلش فهمى على قدى :006et4:
بجد قصتك جميلة اوى ياقمر
وياريت تحطى جزء تانى ممكن تخليها مواقف خلطبيطا
ياست الطيبة خالث خالث

محدش يقدر يشكك فى طيبتى :stickjo4:
هقولك كام موقف كدا عالماشى
انا بقى يا ستى كنت طفلة متعبة جداا
كنت ماما تدينى البرشام لما ابقى عيانة
كنت باخدة و ارميه و من المنور ;)
لحد ما اكتشوا و اكيد انتى عارفة اللى هيحصل بعد كدا :d
و لما روحت المدرسة
جيت يوم امتحان اخر السنة الصبح
ماما بتقولى يلا روحى الامتحان قولتلها اصل معييش قلم :d
ده حتى امتحان القدرات روحته من غير استيكة ;)
و كنا علطول بنروح اليكس
و ماشاء الله اخويا اللى اصغر منها حافظ المنطقة حتة حتة
و انا علطول كنت بتوه :bosyht9:
و فى مرة توهت منهم و ملاقتهمش خالص
فجة راجل و سالنى عن اسمى فقولتله و نده عليا فى الجامع
فبابا و ماما جم لاقونى بعيط
قالولى خلاص انتى معانا اهوه
قولتلهم انا مش بغيط عشان تهوت
انا بعيط عشان الراجل قالى انتى منين قولتله الجيزة
فضحك عليا :blush:
بس كفاية عليكى كدا
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rymonda (المشاركة 1416247)
3asal 3asal 3asal ya toty..:redface:
:p tfoola mosharada fe3lan..:frown:
من عثل لمشردة ماشى يا ميرو :stickjo4:
montazereen ramadan el gay we kesset 7ayatek fi mosalsal walla howa el malek Faroo2 a7san mnk ..:p
:dhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:d
لاء طوبعا
انا احسن :d
هو يطول يبقى زيي

m3lesh b2a el key bord btestahbel msh radya te2leb arabic..:mad:
bs bgad 7elwa wallahy ya msh mohandesa :p..
allah yenawar ya rayess
:d..:d


ماهو خلاص حقيقى بقيت مش مهندسة :d
منوغة يا ميغو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسيل رزق (المشاركة 1427386)

هههههههه .. عالم فاشلة :slap1qk6:

:d

هى خلاص بقيت بالعدوا
منك لله يا اسلام انت اللى طلعت كلمة عالم تى
كل الناس بقيت تقولها
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تسابيح النجوم (المشاركة 1428035)
اقلام بتفرقع و حاجات من دى و لبان دم و شطة
هههههههههه
انا فاكرة برده لبان الدم دا
اول مرة اكلته

حست اني هموت بقي
وعشت الدور بقي:d

هههههههه
ال يعنى موتى بقى
ياعينى الله يرحمك يا بنتى

و نعلب مع بعض تماثيل اسكندرية
عارفها اللعبة دي

تماثيل اسكندرية ... تماثيل استوديو مصر ... تماثل ما بتتحركش
والله ايام الطفولة دي كانت في منتهي الروعة:blush:

ايون هى دى بالظبط
اوعى تتحركى بقى
:p

مكنش فيه بنات ادى فكان لعبى كله مع الاولاد\
:bosyht9::bosyht9:
بجد ياشيري انتي زي السكر
ربنا يوفقك يارب

سكر بقى
و النمل يتلم علينا
:d
و نتلزق كدا
ربنا يخليكى يا قمر ده من ذوقك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.KaTkOoT (المشاركة 1438777)
فكره الموضوع جميله اوى

وعلى فكره يا بلاك روز تنفعى مؤلفه
من خلال سردك للقصه
هههههه
لا ولا مؤلفة ولا حاجة
اعتقد ان اى حد بيحكى كدا
بس عندى استفسار صغير
انتى كنتى فكره الحاجات اللى كتبيها فى الاول دى وكان عندك سنتين ونص بس ؟؟؟

لاء فيه حاجات فاكراها
و حاجات كانت بتتحكيلى علطول و بتذل بيها :bosyht9:

الجويرية 27-07-2009 09:44 AM

اقتباس:

يعنى اي ابتسار تى ؟
موش فاهم معلش فهمى على قدى


يعنى اختصار المختصر
وصلت بالسلامة؟
اقتباس:

انا بعيط عشان الراجل قالى انتى منين قولتله الجيزة
ههههههه
لا مواقفك فظيعة بجد
انت طلعتى كارثة

**تسابيح** 27-07-2009 09:55 AM

مش عارفة هو الموضوع دا نايم ليه ؟؟؟؟؟؟
مفروض صاحب الموضوع يحكي هو كمان قصة حياته!

مروه 01-08-2009 12:49 AM

حلوه اوى القصه بتاعتك يا شيرى


بس سؤال


هو ليه كل اللى بيحكى عن طفولته بحس انها طفوله متشرده ؟؟؟؟؟؟




جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:20 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.