بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية طب اسنان (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=528)
-   -   ساحة النقاش (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=177723)

MAS MAN LOVER 16-01-2010 07:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr*mony (المشاركة 1891348)
thanks Dr\no way for answering .....
وبالنسبة لكتاب الجامعة .......هو كتاب الدكتورة قالت صوروا اجزاء منه علشان هتمتحنوا فيها وفعلا الكتاب اتصور ورجع للدكتورة وتقريبا كله اخد الكتاب ده
بس فى اخر محاضرة لغة ,الدكتورة كان معاها كتاب تانى قالت صوروه وفعلا اتصور منه نسخة للاولاد ونسخة للبنات
بس بصراحة انا عن نفسى معرفش الكتاب ده بتاع ايه ولا هو موجود فين حاليا بس سمعت ان الكتاب ده للترم التانى والله اعلم.........

هو الكتاب اللى حضرتك بتقولى عليه اللي فيه أول كلمه chapter V:o

dr*mony 16-01-2010 08:52 PM

ايوه فعلا كتاب الجامعة اللى اقصده اول كلمة فيه chapter V واول صفحة فى الورق ده هى صفحة 34 واخر صفحة هى 65 لان فى بعض الناس مصورة الكتاب كله بس هو ده الجزء اللى الدكتورة قالت صوروه

dr.Abdoooo 17-01-2010 04:54 PM

هوه ده الورق بتاع الخبير ولا غيره

dr*mony 17-01-2010 05:11 PM

هى الخبير فيها ورق لغة؟ولو فعلافيها...... الورق ده بتاع ايه؟

dr.Abdoooo 17-01-2010 05:17 PM

مش عارف بس هما قالولي صور الورق اللي في الخبير هوا اللي ها نمتحن منه وانا قولتلكم امبارح في المنتدى انا جبته بس مش عارف فيه اي حاجه

DR.smily 17-01-2010 07:34 PM

طيب هو الورق ال حضرتك جبته من الخبير مضمونه ايه يعنى اسئلة ولا شرح ولا ايه بالظبط

dr.Abdoooo 18-01-2010 06:38 PM

معلش اني ما ردتش على حضرتك امبارح بس اصلي مشفتش ردك غير دلوقتي بعد الامتحان وهوه فعلا الورق اللي في الخبير هوا اللي امتحنا منه انهارده
انا النهارده امتحنت نبات انا وسكشن 3 وسكشن 4 والحمد لله الامتحان كان سهل جت التجارب بتاعه
dialysis & precipitation & affect of ph alkaline & osmotic tree & catalse
والحاجات دي جت لل 3 سكاشن زي بعض والحاجه اللي عايز اقولها للي لسه ما امتحنوش يركزوا على الdialysis catalse
لانهم جم كذا مره وجم لشكن 1 كمان
والحاجه اللي لغبطت بعض الناس النهارده ال precipitation كان جايب انبوبتين واحده فيها ماء نقي والتاني معكر بس الحمد لله عرفتها وبالنسبه الل ph كان جاي مكعب لونه اصفر في انبوبه بس كده باقي الامتحان ما فيهوش حاجه كله واضح

DR.smily 18-01-2010 11:16 PM

اقتباس:

معلش اني ما ردتش على حضرتك امبارح بس اصلي مشفتش ردك غير دلوقتي بعد الامتحان وهوه فعلا الورق اللي في الخبير هوا اللي امتحنا منه
لأخلاص يا دكتور حصل خير ولا يهمك

امتحنا انهارده الوصفية كانت كويسة جدا الحمد لله جالىs2o3كان فى اول الاسكيم فخلصت فى ربع ساعة ودكتور عبد الله بصراحة كان متعاون جدا يعتبر صححلنا الامتحان قبل ما نمشى
بس احنا امتحنا حاجة واحده بس يعنى basicبس اوacidicبس علشان كنا سكشنين فكان عددنا كتير فده جه فى صالحنا
ادعولنا عندنا فيزياء يوم الاربعاء

dr.Abdoooo 19-01-2010 01:17 PM

اقتباس:

امتحنا انهارده الوصفية كانت كويسة جدا الحمد لله جالىs2o3كان فى اول الاسكيم فخلصت فى ربع ساعة ودكتور عبد الله بصراحة كان متعاون جدا يعتبر صححلنا الامتحان قبل ما نمشى
بس احنا امتحنا حاجة واحده بس يعنى basicبس اوacidicبس علشان كنا سكشنين فكان عددنا كتير فده جه فى صالحنا
ادعولنا عندنا فيزياء يوم الاربعاء
يا بختك احنا لسه بكره واكيد ها تبقى مادتين
بالنسبه للفيزياء بكره اصعب تجربه تعتبر ممكن تجيليك البندول البسيط انتي ممكن تستغربي بس اصل التجربه دي مفيش حد اشتغلها في الامتحان وطلعت معاه دي كانت هاتجنني :blush:لازم تتفبرك لو جتلك يعني مثلا احفظي الارقام او الميل وباقي التجارب كلها بعد كده سهله وربنا يوفقكم ان شاء الله ويفقني انا كمان في الكيمياء ان شاء الله:028ja7:

DR.smily 19-01-2010 04:05 PM

اقتباس:

بالنسبه للفيزياء بكره اصعب تجربه تعتبر ممكن تجيليك البندول البسيط انتي ممكن تستغربي بس اصل التجربه دي مفيش حد اشتغلها في الامتحان وطلعت معاه دي كانت هاتجنني :blush:لازم تتفبرك لو جتلك يعني مثلا احفظي الارقام او الميل وباقي التجارب كلها بعد كده سهله وربنا يوفقكم ان شاء الله ويفقني انا كمان في الكيمياء ان شاء الله:028ja7:
هو بصراحة مش البندول بس ال انا خايفة من ارقامه
انا خايفة من الارقام بتاعت كل التجارب لانى مش هبقى متاكده من اى رقم هطلعه(هنودى التردد فين)
لكن اى حاجة تانية تخص التجربة سهلة هتتحفظ

ربنا معاك بس لو الدكتور عبد الله ال بيديك يبقى اطمن على الاخر هيضيع التوتر بتاع الامتحان وهيخليلكوا الامتحان زى السكشن العادى

dr.Abdoooo 19-01-2010 04:41 PM

لا للاسف مش بيديني بس انا كده كده مش قلقان من الكيمياء اهم حاجه يكون معايا اسكيم حلو وخلاص

dr*mony 19-01-2010 05:31 PM

يا سمايلى.....انتى مش هتبطلى الخوف اللى انتى فيه ده؟امتحان الكيمياء كنتى خايفة,.امتحان التشريح كنتى مرعوبة والفيزياء خايفة من الارقام انا النهاردة امتحنت فيزياء وجاتلى تجربة شمع البارافين وبسم الله ماشاء الله انا وesraa اخر اتنين طلعوا من السيكشن انا عملت18 قراءة للرسم البيانى esraa كانت بتحارب مع البندول اما عن افنان جالها هوك وطول ماهى ماشية بتدعى على الدكتورة........ولسة عندى بكرة امتحان نبات.... ادعيلى :022yb4:

DR.smily 19-01-2010 07:31 PM

اقتباس:

يا سمايلى.....انتى مش هتبطلى الخوف اللى انتى فيه ده؟امتحان الكيمياء كنتى خايفة,.امتحان التشريح كنتى مرعوبة والفيزياء خايفة من الارقام انا النهاردة امتحنت فيزياء وجاتلى تجربة شمع البارافين وبسم الله ماشاء الله انا وesraa اخر اتنين طلعوا من السيكشن انا عملت18 قراءة للرسم البيانى esraa كانت بتحارب مع البندول اما عن افنان جالها هوك وطول ماهى ماشية بتدعى على الدكتورة........ولسة عندى بكرة امتحان نبات.... ادعيلى
بالنسبة للخوف فدى عاده فيا سواء مذاكرة او مش مذاكرة مبتفرقش... ما اظنش انى هبطلها المهم سيبك منى
انتوا ايه اخباركوا انا عارفة ان الدكتورة ال بتديكوا طبعا ممتازززززززززززززززة
طمنينى بعد كل التاخير ده النتيجة ايه
ومتقلقيش خالص من النبات كل السكاشن امتحانتها كانت تافهة جداااا بس ركزوا على الdialysis

dr*mony 19-01-2010 08:59 PM

طبعا يا بنتى الدكتورة بتاعتنا دى عبقرية الواحد لو كان اعتمد عليها كان شال الفيزياء 5 سنين جيين
البنات شافوا الدكتورة وهى بتصحح مش بتقرا اى حاجة بتشطب على الورقة بس ومعدل الدرجات من14 الى 20 ده المعدل العام لكن اكيد فى اقل من كدة.......احنا كان معانا ناس حافظين النتائج النهائية ونزلوها فى الورقة زى ماهى من غير اى شغل عملى خالص
عموما ...اشوفك بكرة بعد الامتحان :022yb4:

avnan 19-01-2010 11:15 PM

ازيكوا يا دكانرة
انا خايفة من امتحان بكرة وعايزة اعرف هو امتحان النبات مفهوش تجارب هنشتغلها
يعنى هنعمل كومنت بس ولا اى؟

dr.Abdoooo 19-01-2010 11:42 PM

الامتحان هايجي كله تجارب ثابته بس احنا بنكتب عليها كل حاجه مش الكومنت بس وبنكتب على الحاله اللي قدامنا بس وماتقلقيش ان شاء الله هايكون سهل

avnan 20-01-2010 01:11 PM

شكرا ليك يا دكتور عبدو

واخيرا خلصت امتحانات:022yb4:

بس النبات جلنا الاميليز not active
وانا عملته active
مش مهم ان لله وان اليه راجعون

اعتقد اننا كلنا خلصنا خلاص
عايزيين بقى شغلنا فى المنتدى يبقى منظم
ويا ريت لودكتور مصطفى ودكتور عبدو يعملولنا المنتدى

avnan 20-01-2010 01:15 PM

اقتباس:

اما عن افنان جالها هوك وطول ماهى ماشية بتدعى على الدكتورة.......
ازيك يا مونى وحشانى يا بنتى !!!!!!!!!!!!!

dr*mony 20-01-2010 05:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avnan (المشاركة 1901826)
ا!

اقتباس:

زيك يا مونى وحشانى يا بنتى !!!!!!!!!!!!
وانتى ياافنان ؟!!بس انا كنت معاكى من شوية
{ the rest was deleted for avnan

dr.Abdoooo 20-01-2010 07:23 PM

اقتباس:

]شكرا ليك يا دكتور عبدو
العفو يا دكتوره تحت امرك
اقتباس:

واخيرا خلصت امتحانات
:022yb4:
وان كمان الحمد لله
اقتباس:

وانا عملته activeمش مهم ان لله وان اليه راجعون
يلا مش مهم خيرها في غيرها
انا النهارده كان زمانكم بتقرولي الفاتحه حصلت عجائب في امتحان الوصفيه غاز النشادر طلع في وشي كان ها يموتني وفضلت اكح وماكنتش قادر اتنفس وسبت الامتحان حوالي تلت ساعه واقف بره وبعد ما دخلت الماده خلصت مني والدكتوره ادتني غيرها بالعافيه وبعد ده كله طلع عندي الBASIC غلط وكنت ها اعيط عادي

[
اقتباس:

ان شاء الله بس ما اعتقدش ان ها تبقى في اي حاجه مهمه في المنتدى في الاجازه كله هايبقى حاجات FUNNY زي كده بس اوعدكم في الدراسه ها تلاقوا حاجات احسن من الترم الاول بس ادعولنا نخلص المنتدى

avnan 21-01-2010 01:26 AM

اقتباس:

انا النهارده كان زمانكم بتقرولي الفاتحه حصلت عجائب في امتحان الوصفيه غاز النشادر طلع في وشي كان ها يموتني وفضلت اكح وماكنتش قادر اتنفس وسبت الامتحان حوالي تلت ساعه واقف بره وبعد ما دخلت الماده خلصت مني والدكتوره ادتني غيرها بالعافيه وبعد ده كله طلع عندي الBASIC غلط وكنت ها اعيط عادي
:oيااااا يا دكتور معلش
بس ان شاء الله خير :)

اقتباس:

ان شاء الله بس ما اعتقدش ان ها تبقى في اي حاجه مهمه في المنتدى في الاجازه كله هايبقى حاجات FUNNY زي كده بس اوعدكم في الدراسه ها تلاقوا حاجات احسن من الترم الاول بس ادعولنا نخلص المنتدى
اوكى مش مهم بس نتكلم فى موضوع واحد واقترح(طب اسنان المنيا )عشان الواحد ميتهش فى المواضيع
وان شاء الله تخلصوا المنتدى

avnan 21-01-2010 01:30 AM

اقتباس:

وانتى ياافنان ؟!!بس انا كنت معاكى من شوية

ههههه ما انتى هتوحشينى فى الاجازة
وانا زعلانة لانى مش قعد معاكوا انهرده وكمان مشيت من غير ما اسلم عليكوا
يالا نبقى نعوضها

dr*mony 21-01-2010 12:57 PM

احمدى ربنا انك مشيتى دى قلبت غم فى الاخر وكله مسك فى بعضه:stickjo4: بس الحمدلله حليناها
على فكرة اتفقنا ان الميعاد القادم هيكون يوم الاحد الساعة 4 او5 فى الحدود دى.... يلا بقى عشان تعوضيها

avnan 21-01-2010 01:28 PM

لى كدة ؟
ههههه ده ممكن يكون بسببى اصلى كنت عمالة اقول زمانكوا قاعدين دلوقتى مبسوطين ههههه
الاحد كدة علطول ماشى ربنا يسهل ان شاء الله

tweet 21-01-2010 02:20 PM

[مبروك يا جماعة غلى الاجازة نص الكم ديه والحمد لله ان الامتحانات عدت بحلوها ومرها وسلامتك يادكتور عبدو

dr*mony 21-01-2010 02:44 PM

[quote][زمانكوا قاعدين دلوقتى مبسوطين ههههه/quote]

يابتاع الحقد!!!ليه كدة ياافنان؟على فكرة لسة النفوس ماصفيتش وبنحاول نحلها انا عن نفسى خلاص مافيش مشاكل بس فى ناس لسة عندها مشاكل!!

dr*mony 21-01-2010 02:48 PM

اقتباس:

الاحد كدة علطول
ايوة الاحد بس لسة مش عارفين الاماكن واتفقنا نخليها بظروفها

avnan 21-01-2010 04:56 PM

ماشى يا دكتورة نبقى نتكلم بعدين

dr.Abdoooo 21-01-2010 05:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tweet (المشاركة 1905129)
[مبروك يا جماعة غلى الاجازة نص الكم ديه والحمد لله ان الامتحانات عدت بحلوها ومرها وسلامتك يادكتور عبدو

الله يبارك فيكي يارب تكون اجازه حلوه هيا اكيد مش قوي علشان الامتحان بس زي ما قالت دكتوره افنان نذاكر بعداسبوع كده ولا 2
وشكرا يا دكتوره
وعيز اقولكم ان ها تبقى في ماجئه بالنسبه لموضوع المنتدى ده ها تعرفوها في وقتها وانا كان عندي اقتراح ان اقبل ما نخلصه ان شاء الله ابقر اديكم الاسم وكل واحد يبقى يدخل يتفرج ويقول تعديلاته ورايه علشان يعجب كل الناس فس الخر
وانا اسف اني اتاخرت شويه في الرد بس والله الموضوع ده شاغلني والكمبيوتر بتاعي كان بايظ بصلحه

Dr/esraa 21-01-2010 08:08 PM

السلام عليكم ازيكم يا جماعة عاملين ايه ؟ وحشانى يا أفنان
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avnan (المشاركة 1904963)
لى كدة ؟
ههههه ده ممكن يكون بسببى اصلى كنت عمالة اقول زمانكوا قاعدين دلوقتى مبسوطين ههههه وانا اقول كنت بكح كتير ليه ؟ بس انت ما كحتيش لانى انا كمان كنت بحسدك ان انتى روحتى

هو انتى بيتهيأ لك ان الاحد هو يوم الخميس ده انا قلت لماما واختى واصحابى على الميعاد استغربوا انه متأخر

DR.smily 21-01-2010 08:51 PM

اقتباس:

ههههه ده ممكن يكون بسببى اصلى كنت عمالة اقول زمانكوا قاعدين دلوقتى مبسوطين ههههه

اههههههههههههههههههههههه هو انتى السبب
مانا قولت بردوه الموضوع فيه ان
احنا كنا كويسين وبنضحك ومرة واحده قفشنا مع بعضينا وطبعا DR/esra2 ماكنتش طايقة نفسها وهى ال ولعت الدنيا
بس طبعا شوية وفكانا يعنى مروحناش زعلانين ............. يلا ولا يهمك اقعدى انتى احقدى على الناس

dr*mony 21-01-2010 09:03 PM

اقتباس:

هو انتى بيتهيأ لك ان الاحد هو يوم الخميس ده
وحياتك يا اسراء ما فاهمة كلمة من اللى انتى كاتباه....
وفين بقى المشاركات وهادخل كل يوم والكلام الكتير ده؟
حملتى الافلام ولالأ؟حاسبتى الراجل بتاع التصوير عند لوتس؟
اى خدمة يا اسراء فكرتك بكل حاجة قولتيلى عليها
المفاجأة بقى ان احنا كلنا بلا استثناء نسينا ناخد ورق الدكتورة ايمان:bosyht9:

dr*mony 21-01-2010 09:10 PM

اقتباس:

يلا ولا يهمك اقعدى انتى احقدى على الناس
بالظبط كدة يا افنان انا عايذاكى تفضلى تحقدى....... بس لله يعنى بلاش يوم الاحد ما انتى هتبقى معانا وربنا يسترها ويعديها على خير:022yb4:

DR.smily 21-01-2010 09:11 PM

ايه ده .............ايه الكلام الغريب بتاعكوا ده؟؟؟؟
وبعدان ايه حكاية ورق الدكتورة ايمان ده؟؟؟؟

DR.smily 21-01-2010 09:13 PM

ازيك يا مونى
ايه الاخبار

dr*mony 21-01-2010 09:24 PM

اقتباس:

ازيك يا مونى
انا الحمد لله تمام
بالنسبة للكلام الغريب انا مش فاهمة حاجة خالص من اسراء
يابنتى الورق اللى الدكتورة ايمان قالت عليه فيه اسئلة موجود فى مكتبة علوم ونسينا نجيبه!!!

--Dr.Mostafa-- 22-01-2010 12:00 AM

اقتباس:

طبعا يا بنتى الدكتورة بتاعتنا دى عبقرية الواحد لو كان اعتمد عليها كان شال الفيزياء 5 سنين جيين
البنات شافوا الدكتورة وهى بتصحح مش بتقرا اى حاجة بتشطب على الورقة بس ومعدل الدرجات من14 الى 20 ده المعدل العام
هيا الدكتورة دي مش بدتينا مس شكلها طيبة جدا ..

انا كان بيراقب عليا الدكتور عامر باعتبارنا اول سكشن امتحن .. ولما ناديت عليها علشان اسألها ع حاجة ..

بصيت ف ورقتي وقالتلي كويس كويس ارقام كويسة كمل كمل .. حتى نستني انا كنت عايز اسالها ع اية ..

بس للعلم الامتحان من 15 واعلى حاجة 14 .. واقل 12 ..

اقتباس:

وانا عملته active
مش مهم ان لله وان اليه راجعون

قدر الله وما شاء فعل ..

انا الحمد لله كتبته inactive وباقي التجارب كانت بسيطة برده ,,

-----------
اقتباس:

دعواتكم معانا بس ..

احنا اللى مأخرنا انه كل المنتديات المجانية زي ما قال عبده .. خدمات ومستوى .. مفيش

لكن الحمد لله الدكتور عبده ودكتور تاني ربنا يباركله جابوا واحد يعتبر احسن حاجة وظريف جدا ..

شغالين بنقسم فيه وهيخلص قريب ان شاء الله ..

----------------
اقتباس:

يلا مش مهم خيرها في غيرها

قدر الله وما شاء فعل .. الحمد لله على كل حاجة .. بس صعبت عليا ف اليوم دا ..

بس ان شاء الله كلها درجة واحده بالكتير لانك اشتغلت نص السكيم صح ..

ربنا يستر ان شاء الله ..

-------

اقتباس:

[مبروك يا جماعة غلى الاجازة نص الكم ديه
ياريت نص كم حتى دي حتى مش محصلة كت :av4056bb7jp3: .. اجازة بتذاكر فيها .. يا سلام .. حاجة اية .. الله ينور

avnan 22-01-2010 12:26 AM

اقتباس:

السلام عليكم ازيكم يا جماعة عاملين ايه ؟ وحشانى يا أفنان
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
انت اكتر يا اسراء

اقتباس:

هو انتى بيتهيأ لك ان الاحد هو يوم الخميس ده انا قلت لماما واختى واصحابى على الميعاد استغربوا انه متأخر
هههه اه طبعا ده بالنسبة ليكى انا يمكن يكون ده اليوم الوحيد اللى هطلعه معاكم ان شاء الله

اقتباس:

وحياتك يا اسراء ما فاهمة كلمة من اللى انتى كاتباه....
سيبك منهم يا اسراء انا فاهمة هههههه

اقتباس:

اههههههههههههههههههههههه هو انتى السبب
مانا قولت بردوه الموضوع فيه ان
احنا كنا كويسين وبنضحك ومرة واحده قفشنا مع بعضينا وطبعا dr/esra2 ماكنتش طايقة نفسها وهى ال ولعت الدنيا
بس طبعا شوية وفكانا يعنى مروحناش زعلانين ............. يلا ولا يهمك اقعدى انتى احقدى على الناس

اقتباس:

الظبط كدة يا افنان انا عايذاكى تفضلى تحقدى....... بس لله يعنى بلاش يوم الاحد ما انتى هتبقى معانا وربنا يسترها ويعديها على خير:022yb4:
ههههههه ماشى يا جماعة بس متفهمونيش غلط ده مش حقد ده (نق) بس هههه
ان شاء الله محدش يبقى زعلان فى الخروجة دى
اه يا مونى صح طيب هنعمل اى فى الورق
ممكن تخلوا الاء اخت اسراء تجبهولنا لورديت يعنى

اقتباس:

بصيت ف ورقتي وقالتلي كويس كويس ارقام كويسة كمل كمل .. حتى نستني انا كنت عايز اسالها ع اية ..
اولا ازي حضرتك يا دكتور
دى الدكتورة بتاعتنا اللى عملت كدة ؟هههه
اقتباس:

انا الحمد لله كتبته inactive وباقي التجارب كانت بسيطة برده ,,

الحمد لله

اقتباس:

دعواتكم معانا بس ..
ربنا معاكوا ان شاء الله

اقتباس:

وكل واحد يبقى يدخل يتفرج ويقول تعديلاته ورايه علشان يعجب كل الناس فس الخر
وانا اسف اني اتاخرت شويه في الرد بس والله الموضوع ده شاغلني والكمبيوتر بتاعي كان بايظ بصلحه
ان شاء الله يكون حلو وبعدين كفاية تعبكوا
لا ولا يهمك

dr*mony 22-01-2010 12:35 AM

اقتباس:

سيبك منهم يا اسراء انا فاهمة
لا حول ولا قوة الا بالله وده من امتى يا افنان؟؟:d

avnan 22-01-2010 12:37 AM

اقتباس:

لا حول ولا قوة الا بالله وده من امتى يا افنان؟؟:d
ههههه :pمن زمان يامونى بس انتى مش وخده بالك

dr*mony 22-01-2010 12:45 AM

اقتباس:

من زمان يامونى بس انتى مش وخده بالك
لا انا واخد بالى من زمان بس مطنش:friendsxs3:
بصى بقى بالنسبة للورق انا مش عارف نعمل ايه شوفوا انتو وقولولى
ولو هاتروحوا الجامعة برضو قولولى

avnan 22-01-2010 12:59 AM

خلاص يوم الاحد نبقى نتفق
سلام يا مونى

--Dr.Mostafa-- 22-01-2010 01:19 AM

اقتباس:

اولا ازي حضرتك يا دكتور
دى الدكتورة بتاعتنا اللى عملت كدة ؟هههه
الحمد لله

انا مش عارف .. عموما هيا دي اللى عملت كدة .. هوا اللى اعرفه انها بتخلص السكشن كله ف خمس دقايق وراجعت ع المنهج بتاع ستاشر مرة .. صح برده:bosyht9:

tweet 22-01-2010 01:56 PM

اهلابيكى ىابيرى هو ترحيب متاخر شويه بس معلش

dr*mony 22-01-2010 02:18 PM

اقتباس:

مش هيا برده اللى بتلبس خمار ونضارة كبيرة شوية
اقتباس:

بتخلص السكشن كله ف خمس دقايق وراجعت ع المنهج بتاع ستاشر مرة

اعتقد ان الكلام ده على دكتورة سعاد بس ما شاء الله عليها دكتورة عبقرية مابتشرحش كلمة فى السكشن بس انا على حد معرفتى ان الدكتورة مبتعذبش حد غير سيكشنا احنا سيكشن2:049gc0:

avnan 22-01-2010 02:35 PM

بالظبط يا مونى

dr*mony 22-01-2010 03:37 PM

يا افنان فى شوية تغيير فى الخطط يوم الاتنين اجازة مش هاينفع نروح الجامعة اتفقنا انا وesra2 انها تبقى يوم الثلاثاء
وهننبقى نقولكم على باقى التفاصيل

DR.smily 22-01-2010 06:30 PM

طيب بدل ما ننزل الجامعة ......فى حل تانى.......
ممكن نشوف اى حد هنا فى المنتدى يكون معاه الورق ونطلب منه ينزله
ومتهيألى لو معاهم مش هيتأخروا

DR.smily 22-01-2010 06:31 PM

يا جماعة حد جاب الورق بتاع الدكتورة ايمان من مكتبة كلية علوم

avnan 22-01-2010 09:02 PM

لا يا سمايلى نجيبوا احسن

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:08 AM.