![]() |
اقتباس:
في حتة في النص كانت غلط وبعدين الراجل ده هو الشرير مش هو اللى حيخلصهم من الشرير |
مش هينفع كده يا جماعه
لازم نتفق ونكمل بعض ..؟! |
اية دة ياجماعة انا مش عارفة اية البيحصل كل واحد عايز يعمل القصة على مزاجة
|
اقتباس:
وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي تعالى إلي فورا |
فجاء النادل و سال الغريب ماذا تريد
|
:dفقال:: أريد كوب من الدم .........
عايزنها رعب بقي:p |
فجاء النادل و سال الغريب ماذا تريد
ولكنه تفاجأ من رؤيته |
طيب انا حدمج بين ردودكم عشان محدش يزعل وكل واحد ماشي في سكة
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته |
قال لة النادل :من انت انا لا اقدم شئ للغرباء
|
فاخرج الغريب من العصا المسننة سكينة وقتل النادل
|
اقتباس:
|
حسبي الله و نعم الوكيل
يا قتل يا حادثة منكو لله :d |
اقتباس:
والله الواحد مش عارف يلعب انا بقيت بحسد الاجانب والله مواضيعهم بتكمل 6 صفحات مفهاش غلطة بس انا مش برده عشان مش فاهم منهم حاجة طبعاً :d |
فابرز الغريب اسنانه للنادل
|
هاه ماحدش كمل ليه
|
فارتعد النادل من الخوف
|
هو انا جيت قفلت القصة ولا ايه
|
يا جماعه انا عاوزة اعرف هو النادل مات ولا لأ
|
لا مقفلتيش القصة ولا حاجة بس محدش موجود دلوقتي والنادل ملحقش يموت :)
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده |
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة .
وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف .... |
اقتباس:
اكمل وإذا بالرجل يصرخ ثانية |
فقدم الدماء للغريب مرتعدا
|
مش عارف ليه كل اما ادخل الاقيكه خلصتو
|
هو انا اقدر اقول جزء من القصة لو كنت انا اخر واحد قال جزء
|
اقتباس:
ادونا فرصتنا بقي :p ولسه محدش شاف حاجة:d ولا حتي أنا :006et4: اقتباس:
:d:d:d اقتباس:
لسه لسه مش خلصنا احنا ادامنا كثير ركز وهتلاقي اننا في نصف الحكاية لسه :006et4: |
انا مش قصدى الحكاية قصدى الأعدة (القعدة)
فهب واقفا كالصنديد |
ياه على كده على ما كل واحد يحط3 كلمات والقصة تخلص نكون عجزنا
|
اقتباس:
|
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة .
وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس |
اقتباس:
|
ياريت ياجماعة تعملوا (*******) أو f5 عشان الردود ومحدش يتلخبط
|
يعنى كالصخر كده بأبهة يعنى
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس و قال انا الساحر الشرير اكل لحوم البشر ودق بعصاه الأرض |
وهم ليأكل النادل
|
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس و قال انا الساحر الشرير اكل لحوم البشر ودق بعصاه الأرض..وهم ليأكل النادل ....فإذا بالنادل يصرخ ..وبحاكم المدينة يظهر امام الغريب |
فاذا بحاكم المدينة يظهر امام الغريب
|
دنتو قلبتوها مصاصين دماء اهه :d
فإذا بالنادل يصرخ |
انت تلغبطوا بلد بجد
كل واحد بيتكلم في حته شكل |
وننتقل للوجه الأخر من القصة
حيث يوجد ابطالها |
اقتباس:
|
ماعلش عديها وياجماعة وخصوصا((gamalewees))اتاكدو اذا كان حد حط جزء قبل ما تكملو نبدأ من عند الصخرة وزى ماقللت
هننقل للوجه الاتنى للقصة و3شباب بنفس الوقت نائمون ببيتهم |
اقتباس:
اقتباس:
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس و قال انا الساحر الشرير اكل لحوم البشر ودق بعصاه الأرض..وهم ليأكل النادل ....فإذا بالنادل يصرخ ..وبحاكم المدينة يظهر امام الغريب ويطلق جنوده الأشرار كدا القصة تمام عشان محدش يزعل |
اقتباس:
خلاص بقى كتبتها والرد التاني كان بيتحط مشفتهوش وهو بيجري وبعدين هو لو جري كده مفيش ناس تاني في المكان مش يصرخ الاول ويلم الناس عليه:d وحاكم مدينة ايه ده اللى جاي دلوقتي دول 3 كلمات برده |
بص ياسيدى البطل الاساسى هو( الامير فارس ابن حاكم المدينة )و البطل الثانى (الغريب الذى يدعى مالك الشرير )و البطلة هتكون اممممممم نسميها( ياسمين ) و البطل الرابع هو(حاكم المدينة يدعى الملك سالم) اية رايكوا يا جماعة
|
اقتباس:
بصو كملو على كده كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس و قال انا الساحر الشرير اكل لحوم البشر ودق بعصاه الأرض..وهم ليأكل النادل ....فإذا بالنادل يصرخ وهو يهرب وبالجانب الأخرمنالقصة كان الأمير فارس نائماً |
ها هتكملوا القصة ازاي اتفقوا عشان نكمل !!!!!!!!!!!!!!
|
فجاة استيقظ الامير فارس من نومة على صوت قوى
|
اقتباس:
افضل بلاش اسامي خلينا نعممها احسن عشان محدش يتلغبط يعني هنقول كل شويه ياسمين راحة وياسمين جات :d\وسالم ومالك ممكن نتلخبط بجد |
كان هناك طفلة تدعى سارة وكانت جالسة مع جدتها الساحرة . وكانت الفتاة تحب أن. تسمع قصصا خيالية من جدتها فبدأت جدتها بسرد حكاية وقالت .فى ليلة عاصفة دخل المدينة شخص غريب يدعى مالك كان يمسك في يده .عصا طويلة مسننة الطرفين ودخل على حانة الزوار وتوجه مباشرة الي منضده .... وجلس ونادى النادل بصوت اجش وقوي قال:: أريد كوب من الدم .........ولكن النادل تفاجأ من رؤيته فابرز الغريب اسنانه للنادل فارتعد النادل من الخوف واسقط الكأس من يده .... وأخذت فرائسه ترتجف ...وإذا بالرجل يصرخ ثانيةفقدم الدماء للغريب مرتعدا فشرب الدم وحمرت عينه .فهب واقفا كالصنديد ... وتحول لوحش مفترس و قال انا الساحر الشرير اكل لحوم البشر ودق بعصاه الأرض..وهم ليأكل النادل ....فإذا بالنادل يصرخ وهو يهرب وبالجانب الأخرمنالقصة كان الأمير فارس نائماً ...فجاة استيقظوا من نومهم على صوت قوى ...صوت اضطرب بالخارج |
بصوا بقى ياجماعة ارسوا على بر انا كدة مش فاهمة حاجة و متلغبطة اوى حد يقول القصة هتمشى ازاى
|
اقتباس:
|
جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:37 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.