بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   المجموعة العلمية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=159)
-   -   متابعة أخبار كلية العلاج الطبيعى (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=351290)

مش لازم تعرف 19-08-2011 11:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مش لازم تعرف (المشاركة 3866407)
يارب يكرمنا فى الكلية دى ياااااااااااااااااااااااااارب

ياااااااااااااااااااااارب

مش لازم تعرف 19-08-2011 11:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drromancy (المشاركة 3853640)
عموما انا قدمت الكلية والمدينة انهارده وربنا العالم بحالى
وعرفت ميعادكشف اللياقة بس بالنسبة للكشف الطبى فى المدينة فانا لا املك ادنى فكره عنه فياريت تعرفنى علشان زمايلى فى الكليات الاخرى خلصوه فممكن حتى ترن عليا وانا هكلم حضرتك علشان مش بقعد باستمرار
ده لو حضرتك تقدر ورقمى اللى اخره 66

ربناااااااااااااااااااااااااااااا يكرمك

drromancy 19-08-2011 01:01 PM

شكرا على الرد وبصراحة طمنتنى بس انا محتاجة ردود على الاسئلة

وبما انك معانا فى سنة اولى فياريت نعرف الرد من الاكبر منا

فالاكبر منك بيوم يعرف اكتر منك بسنة ده حسب مبيتقال

dr.loai 19-08-2011 08:28 PM

فعلا فيه كشف طبى للمدينة غير بتاع الجامعه بس بتاع المدينة بيبقى لما تقبلى اساسا فى المدينة لكن بتاع الجامعه ده قريب ان شاء الله و هنبلغكم بميعاده بمجرد تحديده و الاتنين بصراحه مجرد روتين مش اكتر

و متقلقيش من موضوع المقابلة الشخصية ده خالص ندرا ان حد اساسا مش ينجح فيه بشرط ميكنش فيه اى اعاقة عنده

drromancy 19-08-2011 09:55 PM

طب يا دكتور ياريت لو تقدروا تنظموا الدخول المرة القادمة علشان فى يوم ما قدمت كان فى زق سواء من الصبيان والبنات وحتى كمان اولياءالامور يعنى من الاخر كان بهدلة
وفى بعض الشباب تطفلوا وتكلموا معانا زى ما نكون عارفينهم من ايام الابتدائى ووصلت للاسماء وارقام التليفونات والتطفل حتى بعد التقديم فياريت تهتموا بالموضوع ده علشان فى حدود فى التعامل

drromancy 19-08-2011 10:05 PM

طب يا دكتور ياريت لو تقدروا تنظموا الدخول المرة القادمة علشان فى يوم ما قدمت كان فى زق سواء من الصبيان والبنات وحتى كمان اولياءالامور يعنى من الاخر كان بهدلة
وفى بعض الشباب تطفلوا وتكلموا معانا زى ما نكون عارفينهم من ايام الابتدائى ووصلت للاسماء وارقام التليفونات والتطفل حتى بعد التقديم فياريت تهتموا بالموضوع ده علشان فى حدود فى التعامل

دكتور نانسى 19-08-2011 11:06 PM

موعد التقديم

من فضلكم انا طالبة زميلة لكم في كلية العلاج الطبيعى وعايزه اروح اقدم بكرة وكنت عايزه اعرف يوم السبت اجازة ولا عمل عادى ارجو الرد بسرعه

dr.loai 20-08-2011 08:38 PM

للاسف السبت اجازة و اسف على التاخر فى الرد

dr.loai 20-08-2011 08:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drromancy (المشاركة 3868597)

ان شاء الله يا دكتوره و احنا اسفين لو فيه اى ازعاج حصل او تفل من اى حد و حاولى انتى كمان متديش فرصه لاتى حد يتطفل عليكى و كده و ان شاء الله اليومين الجايين هيبقوا منظمين لانكم مش بتتطلعوا لوحدكم زى قبل كده لكن بنجمعكم تحت فى المدرج و بنطلعكم مجموعه مجموعه ان شاء الله

the__queen 20-08-2011 11:03 PM

لو سمحتم انا طالبة فى كلية العلاج الطبيعى ممكن اقدم بعد العيد لانى من مكان بعيد وكمان هتعب من المواصلات جامد فى الصيام ممكن الرد بسرعة

محمد ميزو 21-08-2011 02:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the__queen (المشاركة 3873282)
لو سمحتم انا طالبة فى كلية العلاج الطبيعى ممكن اقدم بعد العيد لانى من مكان بعيد وكمان هتعب من المواصلات جامد فى الصيام ممكن الرد بسرعة

هو حضرتك ممكن تدخلي على الجروب ده و تسألي ف كل حاجة
و ده خاص بالفرقة الاولى
http://www.facebook.com/groups/140417222708521/

drromancy 21-08-2011 02:58 AM

اهلا بالدكاترة البنات واحب نتعرف اكتر ببعض فانا زميلتكم شيماء من الغربية
واحب اقول للدكتورة الملكة متخافيش فالحال من بعضه ومع ذلك سافرت وقدمت للكلية والمدينة فى نفس اليوم لمدة 12 ساعة
فنصيحة من اخت ليكى جربت بقولك روحى علشان ترتاحى فده هم تقيل
وخدى زجاجة ماء معاكى للمضمضة علشان الجو حار جدا زى الصحراء

drromancy 21-08-2011 03:02 AM

شكرا يا دكتور لوئ وكنت عايزة اعرف هنحتاج اى ورق ولا حاجة معانا

the__queen 21-08-2011 06:00 PM

شكرا يا جماعة على الرد و ان شاء الله نتقابل فى الكلية

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:40 AM.