بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليـة الحقوق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=164)
-   -   ΞணணΞൌ..رابطه كليه الحقوق جامعه القاهرة وحلوان..ൌΞணணΞ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=156562)

ีundertaker_2000 11-10-2009 02:00 AM

ياجماعه انا الفرقه الاولى انتساب ج ولسه ماعرفش اى حاجه عن المواد كل الى اعرفه المواد الى هندرسها بس لكن مش عارف هذاكر ازاى حد يقولى اعمل ايه لانى بالمنظر دا كدا هضييييييييييييع وفعلا فى محاضرات لانتساب الجمعه زى مسمعت ولا لا ؟؟؟

ahmedtito0000 11-10-2009 02:07 PM

فكرة كويسة يامحمد

شريهان1 11-10-2009 07:33 PM

اه يا احمد هو اسمه مركز الفارس

شريهان1 11-10-2009 07:35 PM

ها هو فى حد اتصل وحجز معايا ولا ايه يلا عايزين نبقى جروب ونتعرف ع بعض ولقائنا هناك

شريهان1 11-10-2009 07:37 PM

انا حجزت انا واصحابى ال5 الى يحجز يقول علشان نتقابل ونروح مع بعض ونبقى جروب ويارب يكونوا احسن4سنين نقضيهم مع بعض ان شاء الله

yasmin ahmed 11-10-2009 10:38 PM

شيري هوفين المركز دة

amal2 12-10-2009 09:07 PM

السلام عليكم....

أنا سنة أولى انتساب وعايزة أعرف في محاضرات لينا يوم الجمعة ولا اية النظام؟؟؟

أرجو الرد

وفين المتحدة بالظبط عاوزة بالتفصيل مكانها فين؟؟؟
ولكم جزيل الشكر

ีundertaker_2000 12-10-2009 09:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amal2 (المشاركة 1677456)
السلام عليكم....

أنا سنة أولى انتساب وعايزة أعرف في محاضرات لينا يوم الجمعة ولا اية النظام؟؟؟

أرجو الرد

وفين المتحدة بالظبط عاوزة بالتفصيل مكانها فين؟؟؟
ولكم جزيل الشكر

بالنسبه للمحاضرات انا سئلت هنا ومحدش رد عليا لكن باذن الله انا هنزل بكرا الجامعه واسئل واجى اقولكم

اما عن المتحده فاانتى تخرجى من عند بابا تجاره وتعدى الناحيه التانيه وامشى شمال بالظبط دقيقه او اقل هتلاقيها هى يعتبر فى وش باب تجاره

amal2 12-10-2009 09:39 PM

شكرا على الرد ....بس كنت عاوزة أعرف المتحدة يعنى جنب القبة

وجزاكم الله خيرا

ีundertaker_2000 12-10-2009 09:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amal2 (المشاركة 1677539)
شكرا على الرد ....بس كنت عاوزة أعرف المتحدة يعنى جنب القبة

وجزاكم الله خيرا

القبه انتى بتدخلى لها شارع يمين كدا انتى قبل متدخلى الشارع دا هتلاقى المتحده على يمينك

جزانا وجزاكى

mohamed_body_gamal 13-10-2009 12:21 AM

عيب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريهان1 (المشاركة 1672468)
انا بحب اصبح وامسى ع شباب الفرقه الاولى جامعة القاهرة انا سمعت خير اللهم مااجعله خير ان مركز الفارس بيشرح مادة ب15والتانيه مجانا

انا كنت عايز اقول لشريهان مش هينفع تستخدمى الموضوع فى دعايا اعلانيه لمراكز غشاشة وحرامية جيبين ناس طالعة بمقبول عشان تدرس مواد الكليه هما سنة اولى ايه مش فهمين لدرجاتى وعلى فكرة الدكتور داخل الماضرة بيوضح كل حاجة وبيجاوب على كل الاستفسارت والاسئلة والله الشرح سهل وبعدين كله داخل يمتحن فى كتاب الدكتور اللى بيديلك مش فى الدروس اللى بيدهالة الطالب الفاشل اللى طالع بمقبول ويعرفش حاجة عن المواد فياريت كل طالبه اولى حقوق محدش يحط نفسة فى وضع استغلال من ناس ملهاش لزمة طالعة بمقبول ويا جماعة طلبه انتساب بتحضر معانا عادى جدا والدكتور بيجاوب على كل الاسئلة والاستفسارات يعنى الطالبه مش غبية لدرجة الدروس فى الجامعة كمان الجامعة اسهل مما يمكن بس الناس اللى بيكرهونه فيها ياريت كله يعمل بالنصيحة وسيبك من اللى اسمها شريهان واللى زيها

mohamed_body_gamal 13-10-2009 12:23 AM

الملازم

يا جماعة اللى انتساب وعايز يشترى اى ملزمة انا اصحابى بيشترو من المتحدة وبيجيبو تقدير اللى عايز يذاكر من ملازم مفيش الا مكتبة المتحدة مكتبه محترمة جدا وداكترة اللى بتعمل الملازم

mohamed_body_gamal 13-10-2009 12:27 AM

المحاضرات

ياجماعة انا من الاسبوع الجاى هبدا احط المحاضرات بتاعت كل الاسبوع فى كل المواد للمجموعة (ج) فياريت حد يتعاون معايا فى (ا) و( ب) و (د) عشان اخواتنا اللى فى انتساب يستفادو من المحاضرات وان شاء الله المحاضرات هتكون موجودة يوم الجمعة بليل على الموقع ولو فيه اى اسئلة او استفسار عن المواد او عن الكليه انا موجود هرد على اى سوال

شريهان1 13-10-2009 12:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_body_gamal (المشاركة 1677925)
انا كنت عايز اقول لشريهان مش هينفع تستخدمى الموضوع فى دعايا اعلانيه لمراكز غشاشة وحرامية جيبين ناس طالعة بمقبول عشان تدرس مواد الكليه هما سنة اولى ايه مش فهمين لدرجاتى وعلى فكرة الدكتور داخل الماضرة بيوضح كل حاجة وبيجاوب على كل الاستفسارت والاسئلة والله الشرح سهل وبعدين كله داخل يمتحن فى كتاب الدكتور اللى بيديلك مش فى الدروس اللى بيدهالة الطالب الفاشل اللى طالع بمقبول ويعرفش حاجة عن المواد فياريت كل طالبه اولى حقوق محدش يحط نفسة فى وضع استغلال من ناس ملهاش لزمة طالعة بمقبول ويا جماعة طلبه انتساب بتحضر معانا عادى جدا والدكتور بيجاوب على كل الاسئلة والاستفسارات يعنى الطالبه مش غبية لدرجة الدروس فى الجامعة كمان الجامعة اسهل مما يمكن بس الناس اللى بيكرهونه فيها ياريت كله يعمل بالنصيحة وسيبك من اللى اسمها شريهان واللى زيها

يستحسن انك تكلم باسلوب احسن من كدة مش معنى انك اكبر مننا سنا فانت تقول كدة وعلى فكرة المركز دة انا رحت وجرب وشيفاه من وجهه نظرى حلو وانت لوعندك نصيحة عمرها متتقال كدة وكل واحد عقله فى راسه
.............

كلام اخى الكريم صح ومفيش اسلوب احسن من كده علشان يتوصف بيه المكتبات دى ممكن انتى يا شريهان علشان فى سنه اولى لما تمتحنى الترم الاول وتنجحى هتعرفى بقيمه الكلام ده

ีundertaker_2000 13-10-2009 07:22 PM

ازيكم ياجماعه عاملين ايه ؟؟

انا كنت فى الجامعه انهارده وسئلت على حكايه محاضرات انتساب يوم الجمعه قالولى لا مافيش محاضرات لسه بس احتمال يبقى فيه هما الى ليهم تجاره واداب

ربنا يستر ان شاء الله

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:31 AM.