بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   تاليف قصة من ثلاث كلمات*** (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=139008)

..Just Stop 25-07-2009 01:11 AM

اقتباس:

احنا نقعد نألف في القصة وانتي تدخل تنهيها باربع كلمات
ايه الغلاسة ده :D

ههههه ماهو دا السيناريو الصح

اقتباس:

فجاة كدة طلعلها اخت
مهى من اب وام تانيين بس هيا متعرفش :d
::::::::::::::
خلونا نكمل القصة
::::::::::::::
ستتعرف الأخت علي المربية................. ولكن جميلة ماتت فى حادث سيارة قبل ان تتعرف عليها
انا لله وانا اليه راجعون :d

Amethyst 25-07-2009 01:23 AM

انتوا مصرين تموتوها بدري بدري ليه ؟
مش عارفة أكمل حاجة
:d
نحاول
ولكن جميلة ماتت فى حادث سيارة قبل ان تتعرف عليها
انا لله وانا اليه راجعون :d
.. و في نفس اللحظة ماتت المربية هي الأخرى في حادث سيارة
و اكتشف الناس فيما بعد أنهما كانا أختان
و لم تكونا تعرفان ذلك حيث توفي والديهما حين كانا رضيعتان .....
كملوا يا حلوين المسلسل الكوري ده :d
طبعاً دول 3 سطور
مش 3 كلمات

Dr.love ferdos paradise 25-07-2009 01:26 AM

عاش البيت كله حزين جدا للحصل لجميله

Dr.love ferdos paradise 25-07-2009 02:04 AM

مفيش تكمله
طيب ممكن
نقول في صباح اليوم التالي رن جرس الباب ........

COoL HEaRT 25-07-2009 02:23 AM

اذ بجميله تتطرق الباب فتعجبت الاسره وولكن المشكله ان جميله كانت متغيره بشكل ملحوظ

تلت كلمات بس :d صعبه عامه خلوها رعب بئا والموتى الاحياء وميدوسا واحمد خالد توفيق وخلو الدنيا تسود
والاخ اللى بيدخل يموت البطله .. صدقنى هصحيها واخليها تخلص عليك انت ونخلص ان شاء الله :d

Dr.love ferdos paradise 25-07-2009 02:58 AM

اقتباس:

اذ بجميله تتطرق الباب فتعجبت الاسره وولكن المشكله ان جميله كانت متغيره بشكل ملحوظ

تلت كلمات بس :d صعبه عامه خلوها رعب بئا والموتى الاحياء وميدوسا واحمد خالد توفيق وخلو الدنيا تسود
والاخ اللى بيدخل يموت البطله .. صدقنى هصحيها واخليها تخلص عليك انت ونخلص ان شاء الله :d

ممكن نقول ان جميله مجتش لوحدها لا جابت معاها ناس من عالم الموتى
لما اتقبلوا لقتهم بيتخنقوا معا ليييه لانهم كانوا اصحاب البيت ال هي كانت عيشه فيه مع اهلها
فراحوا معاهاا البيت
فرن الجرس وال فتح الباب طفله في عمر 8 سنين :d
كملوا الرعب بقى

بوبوسا 25-07-2009 04:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr. Mo7bet gant el fordos (المشاركة 1438098)
ممكن نقول ان جميله مجتش لوحدها لا جابت معاها ناس من عالم الموتى
لما اتقبلوا لقتهم بيتخنقوا معا ليييه لانهم كانوا اصحاب البيت ال هي كانت عيشه فيه مع اهلها
فراحوا معاهاا البيت
فرن الجرس وال فتح الباب طفله في عمر 8 سنين :d
كملوا الرعب بقى

وكانت هذه الطفلة واسمها همس وهي ابنة المربيه

NOUFALL 25-07-2009 10:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr. Mo7bet gant el fordos (المشاركة 1437892)
عاش البيت كله حزين جدا للحصل لجميله

عملتوها فيا تانى
كل ما اغيب تموتوا حد من العيله

NOUFALL 25-07-2009 10:18 AM

انا معنتش فاهم حااااااجه
ممكن حد من اللى فاهمين يكتبوا القصه من اول ما جميله ماتت

..Just Stop 25-07-2009 01:11 PM

وكانت هذه الطفلة واسمها همس وهي ابنة المربيه
ولكن همس ماتت فى حريق بسبب انفجار انبوبة التكنوجاز
الذة تسبب فى موت كل من بالبيت ومن هنا خرجت الارواح الشريرة بلا عودة
وانا لله وانا اليه راجعون:d

NOUFALL 25-07-2009 01:31 PM

هههههههه
انتو مصرين ان القصه تخلص يعنى

ع العموم مفيش مشكله

ممكن حد يكتب بدايه لقصه جديده

..Just Stop 25-07-2009 01:39 PM

اقتباس:

هههههههه
انتو مصرين ان القصه تخلص يعنى

ع العموم مفيش مشكله

ممكن حد يكتب بدايه لقصه جديده
ههههههه حاضر نبدأ قصة جديدة

كان محمد يمشى فمات فجأة ..........
كملو ياللا :d

Amethyst 25-07-2009 01:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.KaTkOoT (المشاركة 1438477)
عملتوها فيا تانى
كل ما اغيب تموتوا حد من العيله

:022yb4:
هو حد بس
ده جميلة
و المربية اللي طلعت أختها في تأليفتي
و بنتها همس
إنا لله و إنا إليه راجعون
:d

Amethyst 25-07-2009 01:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_taha (المشاركة 1438941)
ههههههه حاضر نبدأ قصة جديدة

كان محمد يمشى فمات فجأة ..........
كملو ياللا :d

و اتصل شقيقه محمود بالشرطة حيث أنه توفي في حادث ....

NOUFALL 25-07-2009 01:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_taha (المشاركة 1438941)
ههههههه حاضر نبدأ قصة جديدة
كان محمد يمشى فمات فجأة ..........

كملو ياللا :d

وكالعاده
انا لله وانا اليه راجعون

بس انا ممكن اكمل تأليف القصه اللى انت بدأتها د ى
بسيا ريت محدش يمو ت حد من عيلته


كان محمد يمشى فمات فجأة ........
اتصل شقيقه محمود بالشرطة حيث أنه توفي في حادث
و فقدت ام محمود وعيها وتم نقلها للمتشفى


جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:27 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.