بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   جروب 3 ثانوى ( علمى علوم ) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=465591)

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinght (المشاركة 5182976)
يا خبر بفلوس بكرة يبقي ببلاش ^_^
بالنسبة للأسئلة اللي انت طالباها هارد عليكي فيها في اقرب وقت بس علشان انا براجع حديثة دلوقتي وبعدها هدخل كهربية

شكراااااااااااااا
خلاص فيه زميل في الجربو حل المسألتين :078111rg3::078111rg3::078111rg3:

shymaa mouhamed shoman 17-03-2013 04:08 PM

ازيكم يا دكاترة
انا تعبت والله وقلقانة جدا لو سمحتم حد يقول على التغيرات فى الامتحانات وهل هو كلام موثوق منه ولا توقعات
وسؤال لو سمحتم هو انا ممكن اقدر الم المواد فى الفترة اللى فاضلة اصل انا ورايا حاجات كتيرة اوى :(

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 06:35 PM

شوشو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shosho shoman (المشاركة 5183062)
ازيكم يا دكاترة
انا تعبت والله وقلقانة جدا لو سمحتم حد يقول على التغيرات فى الامتحانات وهل هو كلام موثوق منه ولا توقعات
وسؤال لو سمحتم هو انا ممكن اقدر الم المواد فى الفترة اللى فاضلة اصل انا ورايا حاجات كتيرة اوى :(

ربنا كريم اوي يا شوشو .. انتي بس ابدأي من دلوقتي وما تقوليش انا عليا حاجات كتير ومش هخلص.لان لو قلتي كدا يبقي مش هتبدأي لا دلوقتي ولا بعد سنه .. نصيحة مني ليكي ابدأي وخلصي اي حاجة قدامك .. والله العظيم انا يمكن اكون عليا حاجات اكتر منك وكل ما افكر في الحاجات اللي متأخرة فيها كنت بقعد اعيط..بس سوري اتضحلي اني كنت عبيطة لان الوقت اللي بيعيط فيه دا كان من حق المذاكرة .. ولازم تعرفي وتكوني واثقة ومتأكدة ان ربنا مش هيسيبك مهما حصل
حطي هدفك قدامك وانحتي في الصخر علشان توصليله .. وبعدين احنا مش هنتنازل عن البلطوا مهما حصل وبالذوء او بالعافية هنلبسه ههههههههههههههه :):):):friendsxs3:

سوري اني طولت عليكوا بس شوشو غاليه عندي ولازم اعمل معاها واجب
ههههههههههههههههه

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 06:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinght (المشاركة 5182976)
يا خبر بفلوس بكرة يبقي ببلاش ^_^
بالنسبة للأسئلة اللي انت طالباها هارد عليكي فيها في اقرب وقت بس علشان انا براجع حديثة دلوقتي وبعدها هدخل كهربية

هو انتوا خلصتوا الحديثة ولا ايه :friendsxs3:

الشفق القرمذى 17-03-2013 06:52 PM

هاى ازيكم
انا فى علوم زيكم
هو انتو جبتو دليل التقويم ولا لا؟
انتو هتجيبوه فى كل المواد ولا احياء و فيزيا و بس؟

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 08:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشفق القرمذى (المشاركة 5183285)
هاى ازيكم
انا فى علوم زيكم
هو انتو جبتو دليل التقويم ولا لا؟
انتو هتجيبوه فى كل المواد ولا احياء و فيزيا و بس؟

انا جبته في الانجليزي وفي الاحياء بس

Best In World 17-03-2013 08:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آية رفعت (المشاركة 5183271)
هو انتوا خلصتوا الحديثة ولا ايه :friendsxs3:

من أسبوع:078111rg3::078111rg3:

shymaa mouhamed shoman 17-03-2013 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آية رفعت (المشاركة 5183261)
ربنا كريم اوي يا شوشو .. انتي بس ابدأي من دلوقتي وما تقوليش انا عليا حاجات كتير ومش هخلص.لان لو قلتي كدا يبقي مش هتبدأي لا دلوقتي ولا بعد سنه .. نصيحة مني ليكي ابدأي وخلصي اي حاجة قدامك .. والله العظيم انا يمكن اكون عليا حاجات اكتر منك وكل ما افكر في الحاجات اللي متأخرة فيها كنت بقعد اعيط..بس سوري اتضحلي اني كنت عبيطة لان الوقت اللي بيعيط فيه دا كان من حق المذاكرة .. ولازم تعرفي وتكوني واثقة ومتأكدة ان ربنا مش هيسيبك مهما حصل
حطي هدفك قدامك وانحتي في الصخر علشان توصليله .. وبعدين احنا مش هنتنازل عن البلطوا مهما حصل وبالذوء او بالعافية هنلبسه ههههههههههههههه :):):):friendsxs3:

سوري اني طولت عليكوا بس شوشو غاليه عندي ولازم اعمل معاها واجب
ههههههههههههههههه

ربنا يخليكى ليه يا ايه بس اصل انا متوترة جدا وقلقانة بس ان شاء الله هعمل بنصحتك وربنا يوفقنا احنا الاتنين :friendsxs3::)

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 10:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinght (المشاركة 5183464)
من أسبوع:078111rg3::078111rg3:

ما شاء الله تبارك الله .. اصل احنا لسه هنبدأ في الفصل الثالث في الفيزياء الحديثة

(بالقرآن نحيا ) 17-03-2013 10:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shosho shoman (المشاركة 5183529)
ربنا يخليكى ليه يا ايه بس اصل انا متوترة جدا وقلقانة بس ان شاء الله هعمل بنصحتك وربنا يوفقنا احنا الاتنين :friendsxs3::)

اي خدمة يا اساحبي :022yb4::022yb4:
هههه

عبدالخالق حمدى سلامة 18-03-2013 04:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آية رفعت (المشاركة 5182757)
سور بس هو الكلام دا بجد :excl::excl:
وازاي حضرتك طالب ثانويه وفي نفس الوقت حاصل علي دكتوراه من USA :excl::excl::)

أولاً الكلام ده هتشوفيه بعينك عموماً انا شغال انا والفرقة بتاعتى على كدة والحمد لله عملنا انجاز كبير بس لسة الوقت شوية على انى انزل التوقعات دى او بمعنى لسة فاضل عليا وقت .
ثانياً: حصلت على لقب دكتور نتيجة مسابقة علماء العالم والتى حصلت فيها على مركز اول على مستوى العالم وتم تبنيتى من قِبل الولايات المتحدة الامريكية وبإختراعى علاج لجميع الامراض الجلدية وعلاج نهائى لفيروس سى قامت الولايات المتحدة الأمريكية بإعطائى لقب دكتور وتكلفتى برئاسة المؤتمرات الطبية العربية بإسم الولايات المتحدة الأمريكية.:078111rg3:

أسف طولت عليكم بس للتوضيح
:):)

Best In World 18-03-2013 09:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالخالق حمدى سلامة (المشاركة 5184080)
أولاً الكلام ده هتشوفيه بعينك عموماً انا شغال انا والفرقة بتاعتى على كدة والحمد لله عملنا انجاز كبير بس لسة الوقت شوية على انى انزل التوقعات دى او بمعنى لسة فاضل عليا وقت .
ثانياً: حصلت على لقب دكتور نتيجة مسابقة علماء العالم والتى حصلت فيها على مركز اول على مستوى العالم وتم تبنيتى من قِبل الولايات المتحدة الامريكية وبإختراعى علاج لجميع الامراض الجلدية وعلاج نهائى لفيروس سى قامت الولايات المتحدة الأمريكية بإعطائى لقب دكتور وتكلفتى برئاسة المؤتمرات الطبية العربية بإسم الولايات المتحدة الأمريكية.:078111rg3:

هو أصلا فيه علاج مبدئي لفيروس سي علشان يبقي فيه علاج نهائي ؟!!!
الفيروسات حتي الآن ليس لها علاج :stickjo4:ممكن إثبات علي الكلام ده

rana rory 18-03-2013 11:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالخالق حمدى سلامة (المشاركة 5184080)

ههههههههههههههههههههههههه
انا الاستاذ رمضان مبروك ابو العلمين حموده :d:078111rg3:
لا دى كبيره اوى بصراحه اصل يعنى لو حضرتك زى ما بتقول
كنا على الاقل هنسمع عنك و لو فى نشره الاخبار حتى
و بعدين فيروس سى مين الى لقيتله علاج وانت لسه فى ثانوى:stickjo4:
يعنى حتى معندكش الامكانيات الكافيه انك تعمل دا
:angry2:

Best In World 18-03-2013 01:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آية رفعت (المشاركة 5183724)
ما شاء الله تبارك الله .. اصل احنا لسه هنبدأ في الفصل الثالث في الفيزياء الحديثة

كدة يا بنتي مش هتلحقوا تراجعوا يا اما هيكروت الليزر والالكترونيات ودول من اهم الدروس في المنهج

(بالقرآن نحيا ) 18-03-2013 01:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinght (المشاركة 5184431)
كدة يا بنتي مش هتلحقوا تراجعوا يا اما هيكروت الليزر والالكترونيات ودول من اهم الدروس في المنهج

انت خوفتني بجد اووووووووووووووووووي :unsure::unsure:
ربنا يستر

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:36 AM.