بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   المنتدى الرياضى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=47)
-   -   ملتقي الزملكاوية (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=246358)

بنت الزمالك 05-09-2010 05:28 PM

ملتقي الزملكاوية

ازيكوا يا احلي اعضاء زملكاوية في الدنيا
فكرة التوبيك دا اننا نناقش فيه كل قضايا الزمالك نتجمع فيه قبل وبعد كل ماتش كل واحد يقول رايه معانا نحاول نظهر حقيقة وتاريخ الملكي باختصاااااار هناقش هنا كل ما يتعلق بكلمة زمالك
واهلا اهلا اهلا بكل عضو زملكاوي معانا ومش مسموح بدخول غير الزملكاوية ملناش دعوة بحد وكالعاده لا هنجرح في حد ولا هيشغلنا حد احنا هيشغلنا زمالكنا وبس واي زملكاوي عاوز يقول اي حاجه عن الزمالك ينورلنا التوبيك بتاعنا
اتمني تكون الفكره وصلت
واي زملكاوي عنده اي سؤال عن اي حاجه يتفضل يكتبلنا سؤاله فالنكن فعلاااااااا اخوه في الدم

بنت الزمالك 05-09-2010 05:45 PM

وانا هبدأ كل انسان له حاجه بيحبها في الدنيا وبيحبها علي اساس لكن مره انا سألت واحد مكنش زملكاوي وبقا بيشجع الزمالك بقوله ليه تشجع الزمالك احنا بنخسر علطول
رد عليا وقالي اهي احنا بنخسر علطول دي هي الي خلتني اشجعه كلام غريب اوي وقالي انا كل اما الزمالك يخسر استني جماهيره يبطلوا يشجعوه والاقيهم من هزيمه لهزيمه بيلتفوا حواليه اكتر من الاول فا قولت لازم اشوف ايه دا اكيد الزمالك دا حاجه كبيره واحنا مش عارفين وقالي بدأت اهتم بيه واشتري جرايد الزمالك واشوف المواقع والمنتديات وبقيت كدا بحبه جدااااااااااااا ومقدرش ما اشجعهوش مهما خسر هفضل وراه
دا كلام واحد زملكاوي محترم اوي دلوقت لو اي لاعيب من اللاعيبه بتوع الزمالك بيحب الزمالك زي الزملكاوي دا هيجبولنا بطولات مش هنعرف نعدها
عشان كدا يا ريت كل زملكاوي يقول بيحب الزمالك ليه وبيشجعه ليه

وائل الجندي 06-09-2010 01:08 AM

علي فكرة دي أول مشاركة في الموضوع
وعلي فكرة أنا أهلاوي
حبيت أدخل ملتقي الزملكاوية عشان أقول
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك
ومش عارف هتقبلي مشاركتي يا بنب الزمالك ولا هتطرديني
أعتقد إنك هتردي التحية ومش هتطريني
ولكن إذا رفضتي المشاركة فسوف أعتذر وأنسحب فوراص من الملتقي ولكن ليس قبل أن أقول كل عام وأنتم بخير

Bent 3bdo 06-09-2010 01:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2624147)
وانا هبدأ كل انسان له حاجه بيحبها في الدنيا وبيحبها علي اساس لكن مره انا سألت واحد مكنش زملكاوي وبقا بيشجع الزمالك بقوله ليه تشجع الزمالك احنا بنخسر علطول
رد عليا وقالي اهي احنا بنخسر علطول دي هي الي خلتني اشجعه كلام غريب اوي وقالي انا كل اما الزمالك يخسر استني جماهيره يبطلوا يشجعوه والاقيهم من هزيمه لهزيمه بيلتفوا حواليه اكتر من الاول فا قولت لازم اشوف ايه دا اكيد الزمالك دا حاجه كبيره واحنا مش عارفين وقالي بدأت اهتم بيه واشتري جرايد الزمالك واشوف المواقع والمنتديات وبقيت كدا بحبه جدااااااااااااا ومقدرش ما اشجعهوش مهما خسر هفضل وراه
دا كلام واحد زملكاوي محترم اوي دلوقت لو اي لاعيب من اللاعيبه بتوع الزمالك بيحب الزمالك زي الزملكاوي دا هيجبولنا بطولات مش هنعرف نعدها
عشان كدا يا ريت كل زملكاوي يقول بيحب الزمالك ليه وبيشجعه ليه

انا كده بردو شجعت الزمالك علشان بيتغلب
قرايبنا الاهلاويه كانو نازلين ف بابا شماته الله ينور
وبابا طيب و روحه رياضيه زياده عن اللزوم بصراحه مش بيرد فمكنش ينفع ان انا افضل ساكته لكان لازمن اخد موقف:mad::mad:

بنت الزمالك 06-09-2010 01:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الجندي (المشاركة 2625803)
علي فكرة دي أول مشاركة في الموضوع
وعلي فكرة أنا أهلاوي
حبيت أدخل ملتقي الزملكاوية عشان أقول
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك
ومش عارف هتقبلي مشاركتي يا بنب الزمالك ولا هتطرديني
أعتقد إنك هتردي التحية ومش هتطريني
ولكن إذا رفضتي المشاركة فسوف أعتذر وأنسحب فوراص من الملتقي ولكن ليس قبل أن أقول كل عام وأنتم بخير

ايووووووووووووووووووووت ليه كدا عيب عليك بجد وانت طيب ودايما تمام وكلكوا تمام وكل الناس في الموقع اهلاوية او زملكاوية اهلا بيك والله التوبيك نور بالمشاركه دي وبعدين ازاي تتوقع انك داخل تهنينا ونرفض التهنئه احنا بعيد عن زمالك واهلي واولا واخيرا احنا مصر والله نورت الملتقي

بنت الزمالك 06-09-2010 01:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2625842)
انا كده بردو شجعت الزمالك علشان بيتغلب
قرايبنا الاهلاويه كانو نازلين ف بابا شماته الله ينور
وبابا طيب و روحه رياضيه زياده عن اللزوم بصراحه مش بيرد فمكنش ينفع ان انا افضل ساكته لكان لازمن اخد موقف:mad::mad:

نورتي الملتقي يا لولو يا روح قلبي اه لازم تاخدي طبعا قوليلي هتاخديه امتي وانا اخده معاكي الموقف دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا :lol::lol:

Bent 3bdo 06-09-2010 01:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2625880)
نورتي الملتقي يا لولو يا روح قلبي اه لازم تاخدي طبعا قوليلي هتاخديه امتي وانا اخده معاكي الموقف دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا :lol::lol:

منور بأصحابه

منا خدت واللى حصل حصل يابنتى
هو انا بقيت كده م شويه

سؤئة الطيوبة 06-09-2010 10:09 PM

تقريبا انا الوحيدة اللي في العيلة زملكاوية ........وكل الناس بتنتقدنى واصحابى وقرايبى ......ومش بيهمنى حد يقولى اى حاجة....... ...لان الزمالك بيجرى فى دمى اة والله...........بحبة اكتر من اى حاجة ..........وبعتز انى زملكاوية ...... .........شكرا لفكرة التوبيك الهايلة يا بنت الزمالك.........

Super Teacher 06-09-2010 10:13 PM

أما انا والله لا اعرف كيف شجعت النادي الملكي. فمنذ أن بدأت اعرف كوره وانا بشجعه خسران ام كسبان. يعنس مبتفرقش معايا.

small star 06-09-2010 10:36 PM

أحنا عيلتنا كلها زمالكاوية ماعدا اتنين تلاتة كدة

بس أنا عن نفسى بحمد ربى أنى زمالكاوية( النادى الملكى) بموووووووووووووووووت فيه

وربنا يحميه ويحمينا كلنا

Bent 3bdo 06-09-2010 10:55 PM

بالصور.. نادى الزمالك يهدر الكهرباء فى "عز الضهر"

رغم الدعاوى المتكررة من قبل كل من الدكتور أحمد نظيف، رئيس مجلس الوزراء، والدكتور حسن يونس وزير الكهرباء والمهندس سيد عبد العزيز محافظ الجيزة لترشيد الطاقة الكهربائية، إلا أن نادى الزمالك رفض تنفيذ ذلك من خلال المساهمة فى إهدار التيار الكهربائى وسط النهار بعد تركه أعمدة الإنارة مضاءة دون استخدامها من قبل مسئولى ولاعبى النادى فى أى أنشطة رياضية.

ورصدت عدسة "اليوم السابع" عددا من الصور توضح مدى إهدار نادى الزمالك للتيار الكهربائى وسط النهار من خلال ترك أعمدة ملعبه مضاءة فى وقت تزامن مع موافقة الدكتور أحمد نظيف رئيس مجلس الوزراء على تعميم تجربة محافظة الجيزة التى نفذتها بحى شمال الجيزة لترشيد الطاقة فى الإنارة العامة لكى تعمم بباقى أحياء المحافظة الثمانية، بعد إشادة الشركة القابضة للكهرباء بها بسبب توفيرها لـ 141 ألف جنيه شهريا.

كما يأتى موقف نادى الزمالك مضادا لموقف المهندس سيد عبد العزيز محافظ الجيزة الذى ينادى منذ توليه منصب المحافظ فى بداية عام 2008 بضرورة ترشيد الطاقة الكهربائية، بالإضافة إلى توعية موظفى الديوان العام والمديريات والأحياء بأهمية ترشيد استهلاك الطاقة وشرح كيفية توفير استهلاك الكهرباء فى المبانى الحكومية والعامة والمنازل وطرق وسائل التوفير، خاصة ساعة الذروة والعمل على ترشيد الاستهلاك فى المستقبل.

وأيضا يخالف نادى الزمالك تصريحات المهندس عبد الرحمن مصطفى، مستشار الكهرباء بمحافظة الجيزة الذى أكد فيها أن خطة المحافظة لترشيد الكهرباء فى الإنارة العامة بالشوارع دائما فى تطور، وأنها ستقوم بالتعاون مع شركة جنوب القاهرة للكهرباء بتخصيص سيارة كمنفذ بيع متحرك للمبات الموفرة بتخفيض 50% من السعر وبضمان 18 شهرا، مضيفا أنه قبل بداية الصيف القادم سيتم الانتهاء من إنارة جميع أعمدة الشوارع باللمبات الموفرة للطاقة بحيث لا توجد أى أعطال مستقبلية.

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=274527&

طلعنا احنا السبب ف ازمه الكهربا اللى ف البلد
الصبر م عندك يارب

بنت الزمالك 07-09-2010 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سؤئة الطيوبة (المشاركة 2628623)
تقريبا انا الوحيدة اللي في العيلة زملكاوية ........وكل الناس بتنتقدنى واصحابى وقرايبى ......ومش بيهمنى حد يقولى اى حاجة....... ...لان الزمالك بيجرى فى دمى اة والله...........بحبة اكتر من اى حاجة ..........وبعتز انى زملكاوية ...... .........شكرا لفكرة التوبيك الهايلة يا بنت الزمالك.........

اهلا بيكي يا قمر وسط عيلتك اكيد ومنوره يا زملكاوية يا اصيله
وفكرة التوبيك دي بقه بتاعت الاء مش بتاعتي بصراحه expired

بنت الزمالك 07-09-2010 01:15 AM

[quote=mr. mohannad;2628639]أما انا والله لا اعرف كيف شجعت النادي الملكي. فمنذ أن بدأت اعرف كوره وانا بشجعه خسران ام كسبان. يعنس مبتفرقش معايا.[/quote
يا اهلا يا مستر والزمالك هيفضل كبير بامثال حضرتك بجد

بنت الزمالك 07-09-2010 01:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة small star (المشاركة 2628759)
أحنا عيلتنا كلها زمالكاوية ماعدا اتنين تلاتة كدة

بس أنا عن نفسى بحمد ربى أنى زمالكاوية( النادى الملكى) بموووووووووووووووووت فيه

وربنا يحميه ويحمينا كلنا

ااااااااااااااااااااااااااااااامين يا هوبا يا قمري يا رب

بنت الزمالك 07-09-2010 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2628900)

رغم الدعاوى المتكررة من قبل كل من الدكتور أحمد نظيف، رئيس مجلس الوزراء، والدكتور حسن يونس وزير الكهرباء والمهندس سيد عبد العزيز محافظ الجيزة لترشيد الطاقة الكهربائية، إلا أن نادى الزمالك رفض تنفيذ ذلك من خلال المساهمة فى إهدار التيار الكهربائى وسط النهار بعد تركه أعمدة الإنارة مضاءة دون استخدامها من قبل مسئولى ولاعبى النادى فى أى أنشطة رياضية.

ورصدت عدسة "اليوم السابع" عددا من الصور توضح مدى إهدار نادى الزمالك للتيار الكهربائى وسط النهار من خلال ترك أعمدة ملعبه مضاءة فى وقت تزامن مع موافقة الدكتور أحمد نظيف رئيس مجلس الوزراء على تعميم تجربة محافظة الجيزة التى نفذتها بحى شمال الجيزة لترشيد الطاقة فى الإنارة العامة لكى تعمم بباقى أحياء المحافظة الثمانية، بعد إشادة الشركة القابضة للكهرباء بها بسبب توفيرها لـ 141 ألف جنيه شهريا.

كما يأتى موقف نادى الزمالك مضادا لموقف المهندس سيد عبد العزيز محافظ الجيزة الذى ينادى منذ توليه منصب المحافظ فى بداية عام 2008 بضرورة ترشيد الطاقة الكهربائية، بالإضافة إلى توعية موظفى الديوان العام والمديريات والأحياء بأهمية ترشيد استهلاك الطاقة وشرح كيفية توفير استهلاك الكهرباء فى المبانى الحكومية والعامة والمنازل وطرق وسائل التوفير، خاصة ساعة الذروة والعمل على ترشيد الاستهلاك فى المستقبل.

وأيضا يخالف نادى الزمالك تصريحات المهندس عبد الرحمن مصطفى، مستشار الكهرباء بمحافظة الجيزة الذى أكد فيها أن خطة المحافظة لترشيد الكهرباء فى الإنارة العامة بالشوارع دائما فى تطور، وأنها ستقوم بالتعاون مع شركة جنوب القاهرة للكهرباء بتخصيص سيارة كمنفذ بيع متحرك للمبات الموفرة بتخفيض 50% من السعر وبضمان 18 شهرا، مضيفا أنه قبل بداية الصيف القادم سيتم الانتهاء من إنارة جميع أعمدة الشوارع باللمبات الموفرة للطاقة بحيث لا توجد أى أعطال مستقبلية.

http://www.youm7.com/news.asp?newsid=274527&

الصبر م عندك يارب

فعلا يا لولو الصبر من عندك يا رب ايه دا

Super Teacher 07-09-2010 09:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2628900)

http://www.youm7.com/news.asp?newsid=274527&

الصبر م عندك يارب

خايف يجي يوم ويقولوا الزمالكاوية هم السبب في أزمة السكر لأنهم مصوا القصب كله. وعجبي....!

Bent 3bdo 08-09-2010 03:42 AM

الشروق الجزائرية :استقبال ملكي للاشقاء المصريين

محمد شادي: مستعدون لهزم الكناري وذهاب سعدان خسارة

سعيد بلكالام: عذرا..لن نتسامح مع الإسماعيلي

وصل منتصف نهار أمس، نادي الإسماعيلي المصري إلى الجزائر، بوفد ضم 31 عضوا، من بينهم 20 لاعبا وسبعة صحفيين رافقوا الفريق في رحلته لمواجهة شبيبة القبائل هذا الجمعة، ضمن الجولة الخامسة وما قبل الأخيرة لدور المجموعات من منافسة رابطة أبطال إفريقيا.
ستقبال ملكي لضيوف الشبيبة
وكما كان منتظرا، حظي وفد نادي إسماعيلي، الممثل المصري الثاني الذي يحل ضيفا على شبيبة القبائل بعد نادي الأهلي، بإستقبال ملكي عند وصوله أمس مطار هواري بومدين الدولي، حيث لقي كل التسهيلات الضرورية. وكان في إستقبال الوفد المصري لدى وصوله والذي يترأسه عضو مجلس إدارة الفريق عاطف زايد، نائب رئيس الشبيبة مصطفى واكد رفقة رشيد أزواو، إضافة إلى ممثلين عن الفاف يتقدمهم الأمين العام للإتحادية السيد رابح منصف.
أجواء مميزة بالمطار

وعرف مطار هواري بومدين أمس، أجواء مميزة، بعد وصول الفريق المصري وهذا وسط دهشة لاعبي نادي الإسماعيلي الذين عبروا عن إرتياحهم الكبير لحفاوة الإستقبال، وهذا بالرغم من الإستعدادات الإستثنائية والطوق الأمني الكبير الذي تم تخصيصه من أجل تأمين وصول بعثة نادي الإسماعيلي، التي تنقلت مباشرة بعد ذلك إلى مدينة تيزي وزو.
إجماع على العودة بالفوز
وأجمع لاعبو نادي الإسماعيلي على عزمهم لصمود هذا الجمعة في وجه رائد المجموعة شبيبة القبائل، وجاءت تصريحاتهم متطابقة في حتمية تحقيق نتيجة إيجابية والعودة بنقاط المباراة، وهي النتيجة الوحيدة التي تبقي على حظوظ الفريق قائمة للظفر بالتأشيرة الثانية والتأهل رفقة الشبيبة إلى دور النصف النهائي، وهذا قبل مباراة الداربي الأخيرة التي تنتظره فوق ميدانه أمام نادي الأهلي المصري.
التشكيلة مكتملة وجاهزة
وتنقل نادي الإسماعيلي بتشكيلة مكتملة، حيث لا يشتكي الفريق من أية غيابات تذكر، وهو ما أكده مدرب الفريق أيضا، الهولندي مارك فوتا، الذي قال أن فريقه على أتم الإستعداد لهذا الموعد الهام، بالرغم من إعترافه بصعوبة المهمة أمام فريق قوي مثل شبيبة القبائل.
عاطف زايد (رئيس بعثة الإسماعيلي)
الإستقبال كان رائعا، مبروك التأهل للشبيبة وعيد مبارك لكل الشعب الجزائري

أشاد رئيس وفد نادي الإسماعيلي، عضو مجلس إدارة الفريق عاطف زايد بحفاوة الإستقبال الذي لقيه أمس رفقة فريقه من طرف شبيبة القبائل. ووصف عاطف زايد الإستقبال بالجيد جدا: "لقد حظينا بإستقبال جيد جدا، وفي الحقيقة لا أستغرب ذلك من إخوة، فنحن اشقاء وكنا نتوقع أن نجد هذه الحفاوة من أشقائنا" قال رئيس الوفد المصري، قبل أن يضيف بأنه في بلده الثاني. ومن خلال ثنائه على الإستقبال الملكي الذي خصص لفريقه، قدم عاطف زايد تهانيه للشعب الجزائري بمناسبة عيد الأضحى المبارك، والذي قد يصادف يوم المباراة.
من جهة أخرى، ومن خلال تهنئة شبيبة القبائل على ضمانها التأهل إلى دور النصف النهائي من المنافسة، تمنى عضو مجلس إدارة الإسماعيلي، تمنياته لفريقه بتحقيق نتيجة إيجابية في هذه المباراة ومرافقة شبيبة القبائل إلى دور نصف النهائي.
مارك فوتا (مدرب نادي الإسماعيلي)
"الشبيبة فريق قوي لكننا جئنا من أجل الفوز"
صرح المدرب الهولندي لنادي الإسماعيلي المصري، أنه سيلعب مباراة هذا الجمعة أمام شبيبة القبائل من أجل الفوز، "جئنا إلى الجزائر من أجل تحقيق نتيجة إيجابية وهي الفوز باللقاء"، قال التقني الهولندي الذي إعترف بصعوبة المهمة التي تنتظر فريقه بالنظر لقوة الممثل الجزائري شبيبة القبائل الذي ضمن تأهله إلى دور النصف النهائي. وبالرغم من إعترافه بقوة الشبيبة، التي وصفها بالفريق الكبير والقوي، إلا أن مدرب الإسماعيلي بدا واثق من قدرة لاعبيه على الصمود ومباغتة رفقاء القائد دويشر لعمارة، "نسعى للعب مباراة جيدة والفوز بها، من أجل تحقيق التأهل"، قال مارك فوتا.
واعتبر مدرب الدراويش أنه بحاجة إلى الظفر بثلاث نقاط إذا أراد التأهل ومواصلة المغامرة.
من جهة أخرى، أوضح مدرب الإسماعيلي، أن فريقه ضيع نقاطا ثمينة في بداية مشوار المنافسة في المباراتين الأولى والثانية، معترفا بصعوبة الفوز خارج الديار في إفريقيا وهذا لعدة أسباب، حيث أشار للظروف التي وجدها فريقه خلال تنقله إلى نيجيريا في مواجهته لنادي هارتلاند. كما شكك في نزاهة فوز الأهلي في المباراة التي جمعتهما، وذلك بسبب الحكم.
أصداء
- طوق أمني كبير تنقل خصيصا أمس إلى مطار هواري بومدين، من أجل تأمين وصول وفد نادي الإسماعيلي المصري، ومرافقته مباشرة إلى مدينة تيزي وزو، بواسطة حافلة خاصة.
- خرج لاعبو الإسماعيلي من المطار بشكل عادي، وهذا وسط أنظار المسافرين الحاضرين، و لك دون أن يتعرض طريقهم أي أحد.
- حدثت مناوشات بين نائب رئيس شبيبة القبائل السيد مصطفى واكد المكلف بإستقبال بعثة الإسماعيلي وأحد ممثلي الفاف، وذلك قبل مغادرة وفد الإسماعيلي المطار متوجها إلى تيزي وزو.
- تنقل رئيس بعثة نادي الإسماعيلي عاطف زايد عضو مجلس إدارة الفريق إلى تيزي وزو رفقة نائب رئيس شبيبة القبائل مصطفى واكد في سيارته الخاصة، فيما ركب بقية الوفد مع اللاعبين في الحافلة.
- كشف لنا رئيس وفد الإسماعيلي عاطف زايد، أن محافظ الإسماعيلية السيد القحراني سيكون حاضرا يوم الجمعة لمتابعة المباراة، وذلك بدعوة من نظيره والي ولاية تيزي وزو، حيث سيلتحق بالجزائر غدا الخميس رفقة رئيس نادي الفريق أيضا السيد ناصر أبو الحسن.
- وصلت بعثة نادي الإسماعيلي أرض الوطن في حدود الساعة الحادية عشرة وأربعين دقيقة، ولكن في رحلة عادية عبر الخطوط الجوية المصرية

http://www.echoroukonline.com/ara/sports/59118.html

عقبال ما يهادوهم بال3نقط ان شاء الله :022yb4::022yb4:

العيب ماطلعش ف المصرين :022yb4::022yb4::022yb4:

بنت الزمالك 08-09-2010 03:46 AM

بجد بجد بجد بداية كويسه جداااااااااااااا وفعلا العيب مطلعش في المصريين علي رايك يا الاء
بالتوفيق للاسماعيلي وتحياتي للاشقاء الجزائريين علي ما فعلوه مع نادي الاسماعيلي

Bent 3bdo 08-09-2010 03:54 AM

امال لو شفتى الكومنتات بتاعه الجزارين ع الخبر

اقتباس:

الإسماعيلية أرض الثوار و المجاهدين مرحبا بكم. أنتم تمثلون مصر العميقة مصر الحضارة مصر التحضر و التواضع مصر الحنان و الرجولة و الإخلاص. و الأهلي للأسف يمثل الحزب الوطني الحاكم و ثلته
اقتباس:

مرحبا بالأشقاء المصريين في الجزائر عيدهم مبارك و كل عام و الشعبيين المصري و الجزائري بألف خير
اقتباس:

نزلتم اهلا وحللتم سهلا اشقائنا انتم اصحاب البيت ونحن الضيوف الكرم والجود من بعد العرب بدعة وما كنا لنصل الى ما وصلنا اليه لو لم ننساق وراء متعصبين بل صبية ومراهقين تحيا الاخوة ولتذهب الكرة للجحيم ولا عزاء للشامتين والفاتنين وكل سنة وامتنا بالف خير مبروك للفائز وهارلك يا خاسر وان شاء الله البطولة عربية .عيد سعيد للجميع وتقبل الله صيامنا بمزيد من الاجر والمغفرة والثواب الجزا====مصر===ئر /او/ م===الجزائر===صر
اقتباس:

إن فازوا سوف يقولون مصر فوق الكل و إلى آخره من الشعرات التي تعودنا عليها، و إن عثروا سوف يكونو لنا نصيب من الإتهمات لي تبريرالنتيجة ، لا أنتظر روح رياضية و الدليل الأهلي ....و بالرغم من ذاك أتمنى مقابلة في المستوى ومبروك للفائز.................سلام
اقتباس:

نتمنى اقامة جيدة لاخواننا الاسماعيلي والله بكل صدق نحن الجزائريين لا نحب الحقرة اي عندكم الظلم عندما راينا انحياز الحكم في المبارات التي جمعت الاسماعيلي والاهلي في البطولة تيقن ان الاهلي هو فريق الحكومة وان البقية لاشيء وهذا يعتبر عندنا حقرة لذا ارجو من الجماهير الجزائرية ان تعرف تفرق بين الظالم والمظلوم رمظان مبارك لكل الدول العربية واقامة طيبة لاخواننا الدراويش

Super Teacher 08-09-2010 05:42 AM

تسلمي يا " ExpireD " على هذه الأخبار الحلوة.
كل سنة وانت طيبة.

بنت الزمالك 09-09-2010 05:12 PM

قالوا العيد جه قولت يا جماله قالوا عيد مبارك قولت اه منه ومن عياااااااااااااااااااااااااله
كل سنه وانتوا تمام يا زملكاوية وبخير يا رب

Super Teacher 10-09-2010 02:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2641434)
قالوا العيد جه قولت يا جماله قالوا عيد مبارك قولت اه منه ومن عياااااااااااااااااااااااااله

وانت بخير يارب

Bent 3bdo 11-09-2010 01:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. mohannad (المشاركة 2635708)
تسلمي يا " ExpireD " على هذه الأخبار الحلوة.
كل سنة وانت طيبة.

وحضرتك طيب
فين العديه بتاعتى بقى:022yb4: ؟
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2641434)

و انتى طيبه

بس احنا كده مش هناخد بان ف المنتدى بس:022yb4::022yb4:

Bent 3bdo 11-09-2010 01:21 AM

بنت الزمالك 11-09-2010 01:25 AM

و انتى طيبه

بس احنا كده مش هناخد بان ف المنتدى بس:022yb4::022yb4:[/quote]

يلا حد واحد منها حاجه يا لولو

Bent 3bdo 11-09-2010 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2646711)
و انتى طيبه

بس احنا كده مش هناخد بان ف المنتدى بس:022yb4::022yb4:

يلا حد واحد منها حاجه يا لولو[/quote]

انتى بايعه خالص بقى

الاسماعيلى اتغلب ;(
الزمالك صحيح هيلعب تاالت ولا رابع يوم العيد؟

بنت الزمالك 11-09-2010 02:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2646746)
يلا حد واحد منها حاجه يا لولو

انتى بايعه خالص بقى

الاسماعيلى اتغلب ;(
الزمالك صحيح هيلعب تاالت ولا رابع يوم العيد؟[/quote]

يوم الاثنين ان شاء الله مع الجونه رابع يوم العيد الساعه
8.30

Bent 3bdo 11-09-2010 02:27 AM

اقتباس:

يوم الاثنين ان شاء الله مع الجونه رابع يوم العيد الساعه
8.30
بما ان العيد ده3 ايام بس
فممكن الواحد يخلى عنده ذرة تفاؤل

بنت الزمالك 11-09-2010 02:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2646936)
بما ان العيد ده3 ايام بس

ههههههههههههههههه لا لا دا لازم يكون عندك يا قمر

Super Teacher 11-09-2010 09:06 AM

[quote=ExpireD;2646654]وحضرتك طيب

ان شاء الله يا ُExpireD" العيدية حتخديها يوم ماتش الجونة.
وإذا كان فيه حاجة معينة انتي بس تأمري وانا أجيبها لك على طول

yaso_yoyo 11-09-2010 09:11 AM

السلام عليكم انا ياسمين وانا بكل فخر زمالكويه

MR : ABO BATTA 11-09-2010 03:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2646936)
بما ان العيد ده3 ايام بس

هههههههههه
دمك خفيف يا لولو زي ما بيقولوا لكي

Bent 3bdo 12-09-2010 01:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2646969)
ههههههههههههههههه لا لا دا لازم يكون عندك يا قمر

م ساعه ما شجعت الزمالك واحنا بنتغلب ف الاعياد و بعد ااى توقف و اى لاعيب كان بيعل عندنا و يروح فريق تانى بيجب فينا جول
زى ماتقولى كده زمالك رولز
فلو افترضنا ان العيد هيبقى خلص
فهيبقى بعد توقف و عندك شريف اشرف و حمزة و اوسه

:(:(:(

ربنا يستر و نكسب

[quote=mr. mohannad;2647473]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2646654)
وحضرتك طيب

ان شاء الله يا ُExpireD" العيدية حتخديها يوم ماتش الجونة.
وإذا كان فيه حاجة معينة انتي بس تأمري وانا أجيبها لك على طول

يبقى عليه العوض ف العيديه :(

شكرا ربنا يخلى حضرتك:)

مش عارفه ليه الاقتباس بايظ وعامل كأنى بكلم نفسى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaso_yoyo (المشاركة 2647486)
السلام عليكم انا ياسمين وانا بكل فخر زمالكويه

و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
جامد اوى التوقيع بتاعك
ربنا معاكى ان شاء الله
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بطة (المشاركة 2648708)
هههههههههه
دمك خفيف يا لولو زي ما بيقولوا لكي

يقال ان اسمى الاء :d

Super Teacher 12-09-2010 08:13 AM

[quote=ExpireD;2651022]م ساعه ما شجعت الزمالك واحنا بنتغلب ف الاعياد و بعد ااى توقف و اى لاعيب كان بيعل عندنا و يروح فريق تانى بيجب فينا جول
شكلها صحيح أنها أصبحت (قاعدة زملكاوية).
ربنا يستر

ربنا يستر و نكسب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. mohannad (المشاركة 2647473)

يبقى عليه العوض ف العيديه :(
أنا حاسس المره دي انه حنفوز انشاء الله ومتنسيش انا قلتلك يوم ماتش انبي اني خايف وتغلبنا.
المره دي انا متفائل انشاء الله.

شكرا ربنا يخلى حضرتك:)
ويخليكي وأسرتك الكريمة يارب وكل عام وأنتم بخير.

مش عارفه ليه الاقتباس بايظ وعامل كأنى بكلم نفسى
المهم انه مفهوم وواضح

و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
جامد اوى التوقيع بتاعك
ربنا معاكى ان شاء الله
يارب يوفقها ربنا وجميع طلاب المسلمين

اسم جميل من القرآن الكريم معناه (نِعم جمع نعمة) والـ (nickname) له هو (لوءه) وليس (لولو).

بنت الزمالك 12-09-2010 01:53 PM

لا والف لا
ماذا سيفعل الابناء لو ان لهم اخا تركهم ورحل لشعوره بالظلم والمعاناه بالفعل سيصابون بالجنون وماذا سنفعل نحن الان عندما نسمع ان وحيدنا يريد ان يتركنا هل سنقف مكتوفي الايدي ونقل له ان الزمالك لا يقف علي لاعب وان من اختار ان يرحل فاليرحل لطالما قولنا هذه الكلمات ان الزمالك عريق بجماهيره وانه لا يقف علي لاعب او مئه او الف وهذه حقيقة لكن عندما يكون ذلك اللاعب هو ابن الزمالك البار هو الذي عشقه لنا ليس له حدود من لعب لنا تحت كل الظروف بدون شكوي او اعتراض عندما يكون اللاعب هو عبد الواحد السيد فلا ومليون لا ومليار لا
لا استطع ان اتخيل الزمالك بدونه بالفعل كيف لنا ان نقبل ذلك الامر ونتركه يرحل
فقد قال لي الكثيرون انها رغبتة الرحيل ولكن هل يرغب ابن ان يترك ابيه لمجرد انها رغبه لديه لابد وان هناك سبب كبير لذلك فقد اتوا بالحضري ولم نعترض ولكن لنعلم جيداااااااا من هو عبد الواحد السيد الذي يرغبون في تركه ولو ترك الزمالك عبد الواحد السيد فاقسم بالله بان الكثير من جماهيره لن يشجعوا كره مره اخري وهو واقع بالفعل لان عبد الواحد السيد لاعب لن يتكرر في تاريخ الزمالك افعلي اي شئ ايتها الادراه اين وعودكم لنا لو وصل الامر بان يبقي وحيد باي طريقه فافعلوها ولا تتاخروا ولا تبخلوا الا تعلمون من هو وحيد
حبنا لك يا وحيد لا حدود له وكلنا معك يا وحيد وان شاء الله تبقي مع ناديك ونادينا زمالكنا الحبيب الذي سيشتكي لو فارقته ولكن ماذا يقدر الزمالك علي فعله وهو كيان يتحكم فيه ابناء لنا ولكن قلوبهم لا تكن علي مصلحتك ومصلحتنا فنحن معا للدفاع عنك يا ملكي ولن نفرط في اي ابن لك مهما كان الثمن

بنت الزمالك 12-09-2010 02:04 PM

اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه لا لا لا لا لا لاااااا
الزمالك هو الحياة شجع وقول امجاد علطول بطل حقيقي مش كلام ميت سنة تشهد وتقول وفي اي مكان فرسان وراه بتشجعه وعلطول معاه مش حاجه عادية ومش فريق الزمالك هو الحياة
اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه اوليه لا لا لا لا لا لاااااا

زملكاوى للأبد 12-09-2010 05:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2652423)
لا والف لا
ماذا سيفعل الابناء لو ان لهم اخا تركهم ورحل لشعوره بالظلم والمعاناه بالفعل سيصابون بالجنون وماذا سنفعل نحن الان عندما نسمع ان وحيدنا يريد ان يتركنا هل سنقف مكتوفي الايدي ونقل له ان الزمالك لا يقف علي لاعب وان من اختار ان يرحل فاليرحل لطالما قولنا هذه الكلمات ان الزمالك عريق بجماهيره وانه لا يقف علي لاعب او مئه او الف وهذه حقيقة لكن عندما يكون ذلك اللاعب هو ابن الزمالك البار هو الذي عشقه لنا ليس له حدود من لعب لنا تحت كل الظروف بدون شكوي او اعتراض عندما يكون اللاعب هو عبد الواحد السيد فلا ومليون لا ومليار لا
لا استطع ان اتخيل الزمالك بدونه بالفعل كيف لنا ان نقبل ذلك الامر ونتركه يرحل
فقد قال لي الكثيرون انها رغبتة الرحيل ولكن هل يرغب ابن ان يترك ابيه لمجرد انها رغبه لديه لابد وان هناك سبب كبير لذلك فقد اتوا بالحضري ولم نعترض ولكن لنعلم جيداااااااا من هو عبد الواحد السيد الذي يرغبون في تركه ولو ترك الزمالك عبد الواحد السيد فاقسم بالله بان الكثير من جماهيره لن يشجعوا كره مره اخري وهو واقع بالفعل لان عبد الواحد السيد لاعب لن يتكرر في تاريخ الزمالك افعلي اي شئ ايتها الادراه اين وعودكم لنا لو وصل الامر بان يبقي وحيد باي طريقه فافعلوها ولا تتاخروا ولا تبخلوا الا تعلمون من هو وحيد
حبنا لك يا وحيد لا حدود له وكلنا معك يا وحيد وان شاء الله تبقي مع ناديك ونادينا زمالكنا الحبيب الذي سيشتكي لو فارقته ولكن ماذا يقدر الزمالك علي فعله وهو كيان يتحكم فيه ابناء لنا ولكن قلوبهم لا تكن علي مصلحتك ومصلحتنا فنحن معا للدفاع عنك يا ملكي ولن نفرط في اي ابن لك مهما كان الثمن

من ساعة ما كانوا بيتعاقدوا مع الحضرى وأنا مش متفائل بس إن شاء الله عبدالواحد مش هيمشى بسهوله

بنت الزمالك 12-09-2010 10:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 2652971)
من ساعة ما كانوا بيتعاقدوا مع الحضرى وأنا مش متفائل بس إن شاء الله عبدالواحد مش هيمشى بسهوله

مش هيمشي خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا االص ان شاء الله

MR : ABO BATTA 13-09-2010 11:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2651022)
م ساعه ما شجعت الزمالك واحنا بنتغلب ف الاعياد و بعد ااى توقف و اى لاعيب كان بيعل عندنا و يروح فريق تانى بيجب فينا جول

ربنا يستر و نكسب

عاشت الأسامي يا آلاء
كلامك صح الزمالك غالبا بيتغلب في الأعياد بس العيد الأضحي مش الفطر
اطمني هتاخدي العيدية
ونبارك للزمالك النهاردة على الفوز الثاني بإذن الله

Bent 3bdo 13-09-2010 05:36 PM

اقتباس:

أنا حاسس المره دي انه حنفوز انشاء الله ومتنسيش انا قلتلك يوم ماتش انبي اني خايف وتغلبنا.
المره دي انا متفائل انشاء الله.

يارب نكسب يارب
بس ماننساش اسماعيل يوسف مدرب الجونه
وولاد النادى ع الاقل لازم يضيعو مننا6 نقط ع الاقل كل موسم
تقريبا مابيفتكروش ان هما مدربين غير ف ماتشاتنا
ربنا يستر

[quote=mr. mohannad;2651649]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2651022)

اسم جميل من القرآن الكريم معناه (نِعم جمع نعمة) والـ (nickname) له هو (لوءه) وليس (لولو).

شكرا
هو ليه نيك نيمز كتير
لولو اشهرهم علشان الناس بتستهله
لوءة دى كان اول مرة اسمعها م ميس الاحياء

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بطة (المشاركة 2655130)
عاشت الأسامي يا آلاء

كلامك صح الزمالك غالبا بيتغلب في الأعياد بس العيد الأضحي مش الفطر

_شكرا
_لا مين قال
ده احنا مابنسبش عيد الا ونتغلب عيد كبير عيد صغير عيد الام عيد الفلاح عيد 6 اكتوبر عيد العمال كله شغال ماشاء الله
ربنا يقطعلهم عاده :d
هو الماتش اللى انا فاكره كسبناه ف العيد كان يوم الوقفه وكنا بنلاعب الترسانه ولو كسبنا كنا هنبقى اول الدورى وكسبنا ساعتها1_0 وعملنا ماتش تحفه
عقبال الناهرده

اقتباس:

اطمني هتاخدي العيدية

ونبارك للزمالك النهاردة على الفوز الثاني بإذن الله

ان شاء الله

Super Teacher 15-09-2010 08:58 AM

[quote=ExpireD;2656383]

يارب نكسب يارب
بس ماننساش اسماعيل يوسف مدرب الجونه
وولاد النادى ع الاقل لازم يضيعو مننا6 نقط ع الاقل كل موسم
تقريبا مابيفتكروش ان هما مدربين غير ف ماتشاتنا
ربنا يستر
توقعتِ فأصبتِ . شكلي أنا كنت بخيل ومعرفتش اطلعلك عيدية حلوة.
ماشاء الله على قراءة الماتشات قبل اللعب دأكبر محللين مصر بيحللوا المباراة بعد لعبها. بصراحة أنا زعلت جدا على اللعب العشوائي للزمالك ومش عارف يخلق فرص سهلة للتهديف.

[quote=mr. mohannad;2651649]
شكرا
هو ليه نيك نيمز كتير
لولو اشهرهم علشان الناس بتستهله
لوءة دى كان اول مرة اسمعها م ميس الاحياء.

اسم ( آلاء ) أحلى وأجمل بكتير من النيك نيمز بتاعه.

Bent 3bdo 15-09-2010 05:46 PM

اقتباس:

توقعتِ فأصبتِ . شكلي أنا كنت بخيل ومعرفتش اطلعلك عيدية حلوة.
.

عيديه ايه بقى؟
ده احنا شكلنا هنوزع قهوة ساده :(:(

اقتباس:

ماشاء الله على قراءة الماتشات قبل اللعب دأكبر محللين مصر بيحللوا المباراة بعد لعبها.
ف الزمالك كل حاجه بتعيد نفسها
ده حتى نفس السيناريو بتاع الماتش بتاع السنه اللى فاتت بالظبط
زي فيلم الف مبروك كده

اقتباس:

بصراحة أنا زعلت جدا على اللعب العشوائي للزمالك ومش عارف يخلق فرص سهلة للتهديف
انا زعلت ع حاجات كتير اوى
بس كله كوم وقضيه اللى ما يستمى ده كوم تانى:giljotiiniug3:

اقتباس:

اسم ( آلاء ) أحلى وأجمل بكتير من النيك نيمز بتاعه

شكرا ده بس م ذوق حضرتك:blush:

Super Teacher 15-09-2010 07:27 PM

انا زعلت ع حاجات كتير اوى
بس كله كوم وقضيه اللى ما يستمى ده كوم تانى:giljotiiniug3:
ومين سمعك !!! ربنا على الظالم والمفتري

Bent 3bdo 16-09-2010 02:41 AM

بصوا بقى حيثيات الحكم علشان الواحد قرب ييجيله شلل خلاص

اقتباس:

وارتكز الحكم على خمس أسباب:

أولا: كان هناك خطأ فى تحديد الأعضاء الذين يحق لهم الاشتراك والتصويت، حيث وجدت اللجنة أنه تم قصر التصويت على اساس من سدد الاشتراك السنوى عن السنة التى أجريت فيها الانتخابات وهو الأمر الذى ادى إلى استبعاد بعض الأعضاء الذين يحق لهم حضور الجمعية العمومية قامو بتسديد الاشتراكات عن السنة السابقة فقط.

ثانيا: لم تقم اللجنة بما أوصاه القانون عليهم من إعلان كشوف اسماء الأعضاء الذين يحق لهم حضور الجمعية العمويمة قبل الانتخابات بـ15 يوما حتى يتثنى لكل مرشح معرفة عدد الناخبين، وهو الأمر الذى أدى إلى وجود العديد من الأخطاء التى صاحبت عملية التصويت، منها السماح لبعض الأصوات بالتوقيع فى الكشوف لبعض الأشخاص دون حضورهم.

ثالثا: عدم اطمئنان المحكمة http://img251.imageshack.us/img251/6605/lolzzm.jpgلعدم وجود توقيع موحد لنفس الشخص والبونت تحت اسم واحد فى كشوف الناخبين، بالإضافة إلى عدم وجود محضر فرز الاصوات ووجود بعض الشطب فى محضر الكشف
رابعا: عدم إطمئنان المحكمة http://img251.imageshack.us/img251/6605/lolzzm.jpg
على سلامة وأمانة حفظ أوراق العملية الانتخابية من العبث والتلاعب بأوراقها وعدم تحريز المظاريف التى ضمت أوراق العملية الانتخابية وعدم وجود أختام عليها تنسب لأى جهة،

خامسا: عدم وجود النتيجة المجمعه للصناديق الانتخابية والنتيجة العامة للانتخابات.

وفى ختام حكمها أهابت المحكمة بالقائمين على أمر الرياضة فى مصر بضرورة القيام بمسؤولياتهم الإشرافية حتى يكون تشكيل مجالس إدارات الأندية معبرا تعبيرا حقيقيا عن إرادة جمهور الناخبين وهو الأمر الذى يكفل استقرار الهيئة الرياضية دون حاجه إلى تقديم طلبات للمحاكم لحل تلك المجالس

_ بالمنظر ده يبقى تقريبا كل الانتخابات اللى ف مصر باطله
_الاعلام كله عمال يقولك تزوير ومش تزوير وعباس يتسجن ومش عارفه
مال عباس و لا المجلس اللى موجود كله اصلا بالليله دى مش كان ف مجلس مؤقت ساعتها برئاسه دكتور عامر
وكان ف زفت لجنه هى اللى ماسكه الانتخابات و مشرفه عليها م 100 قاضى
_القضاه اللى عملو الانتخابات غلطو
الزمالك اللى يتعاقب ليه ؟ ياعنى ايه الغلط اللى حد م الزمالك علمه علشان المجلس يتحل و الفرقه تضيع و نرجع نعيد وجع قلب 6 سنين تانى
كنا جايبين القضاه دول م بيتنا مثلا و لا نجيب ملايكه تشرف ع الانتخابات احسن علشان المحكمه تطمن
_هو اشمعنى الزمالك اللى بيحصل فيه الحااجات دى؟؟؟
.(لو حد فاهم ياعنى ايه عدم اطمئنان المحكمه دى يقولى
ياعنى المحكمه مش مطمنه واحنا مالنا ماشالله معناها اطمنت
اول مرة اسمع عن حاجه ف القانون اسمها عدم اطمئنان اصلا )

_بجد داخل علينا ايام سوده مايعلم بيها الا ربنا
نفسى افهم واحد زى اللى مايتسمى ده مقتنع بفكرة انه زملكاوى ازاى ؟ ياعنى هو فاكر ان كده الزمالك هيبقى كويس و لا الناس اللى مسنداه دى كمان
اموت واعرف بتفكر ازاى و شايفه الوضع الزباله اللى احنا فيه انهى جهه بالظب
هنرجع بقى لمجلس معين كل 3 ايام و بعد كده نعمل انتخابات لو مرتضى نجح هتبقى حاجه منيله ب 60 نيله و لو منجحش هيرجع يرفع قضيه ع الانتخابات تانى و يكسبها بسبب مثلا ان القاضى ماقلش باسم الله قبل ما يعلن النتيجه او ان الاعضاء اغسلتش اديها قبل ما تصوت و نفضل ف الفيلم ده بقى

"رفيـــق الرســول" 16-09-2010 05:38 AM

وإن كنت زملكاويّاً لم أتطرق يوماً إلي مثل هذه المناقشات
أفيقوا من غفلتكم واهتموا بقضايا تخصُّ مستقبلكم دنيا ودين
وبالله التوفيق

Super Teacher 16-09-2010 10:21 AM

[quote=ExpireD;2661396]بصوا بقى حيثيات الحكم علشان الواحد قرب ييجيله شلل خلاص

الف بعد الشر عليكي يا آلاء يارب الشلل يروح للي بيكره الزمالك وعايز يهده. وحسبي الله ونعم الوكيل. بس انا عايز اسأل سؤال محيرني : ليه مش عايزه مرتضى منصور يبقى رئيس للزمالك؟ على فكرة حال الزمالك فى الفترة اللي مسك فيها هو كان أفضل من دلوقتي.
وخلي بالك من صحتك الزمالك مش هينفع حد مننا.

Bent 3bdo 16-09-2010 11:40 PM

[quote=mr. mohannad;2662337]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2661396)
بصوا بقى حيثيات الحكم علشان الواحد قرب ييجيله شلل خلاص

الف بعد الشر عليكي يا آلاء يارب الشلل يروح للي بيكره الزمالك وعايز يهده. وحسبي الله ونعم الوكيل. بس انا عايز اسأل سؤال محيرني : ليه مش عايزه مرتضى منصور يبقى رئيس للزمالك؟ على فكرة حال الزمالك فى الفترة اللي مسك فيها هو كان أفضل من دلوقتي.
وخلي بالك من صحتك الزمالك مش هينفع حد مننا.

كنت صغيرة او ماكنتش متابعه و مرتضى ماسك النادى
فمش عارفه مستوى الفرقه كان ايه
بس كل اللى بقراءده وبسمعه عنه غير مبشر بالخير خالص
كفيه انه مخلينا ماده للتريقه للي يسوى و اللى مايسوااش
و اسمع انه مرة ودى اللاعيبه الماتش بميكروباص وحاجات كده عجيبه
ف واحد بيحب النادى يعمل اللى هو بيعمله ده و كل يوم قضيه و محاكم و بتاع
ومش قال قبل الانتحابات ان مهمها كانت النتيجه مش هرفع اى قضيه ورجع ف كلامه زى العيال
يا ياكسب الانتخابات يا يطعن فيها معندوش حل تالت
كفايه انه متشرف بعضويه الاهلى و كان بيقول لو الواحد دور ع نادى يتمحك فيه مش هيلاقى احسن م الاهلى http://img251.imageshack.us/img251/6605/lolzzm.jpg
فيه رئيس نادى يقول كده بالذمه
فيه واحد زملكاوى يطلع يغلط ف رموز النادى زى حماده وحازم امام ع الهوا كده؟
فيه واحد زملكاوى بيبقى قاعد مستنى اى كبوة للزمالك علشان يطلع يقطع ف النادى واللى ماسكينه ولا هو حب ظهور ومرسى عايز كرسى وطظ ف الزمالك بقى
ده حتى لما كسبنا الكاس مش يطلع يقول مبروك
لا يقولك الزمالك كسب بسبب الحكم اليونانى
شخصيه مريضه ربنا يحفظنا
كابوس والله بالنسبه لى لو الراجل ده مسك النادى تانى
طبعا اول حاجه هيمشى شيكا
ماعتقدش ان فتح الله هيجدد ويبقى مبرك ع الاهلى و مش هيرضى يدى لعمرو 5 مليون و عمرو هيخلع طبعا ووحيد طبعا كمان هيمشى هو كمان ماجتش عليه
الحضرى لو فلوسه اتاخرت 3 ثوانى هيخلع هو كمان
ده غير بقى انه هيجبلنا ابراهيم سعيد و فرج شلبى احسن باك شمال ف مصر و اسامه حسن اللى جابنا الكاس و مصطفى جعفر اللى كنا مضطهدينه علشان تبعه
وكله كوم وتصريحاته هتبقى كوم تانى بقى
يالهوى بجد هيبقى هو وابراهيم حسن هنبقى فرجه للى يسوى واللى مايسواش
مش هيبقى نادى الزمالك للالعاب الرياضيه خالص

ربنا يعملنا الى فيه الخير
محدش عارف الخير فين

وربنا يستر ف ماتش بكرة ولو ان الواحد ملوش نفس يشوف حاجه

اقتباس:

وخلي بالك من صحتك الزمالك مش هينفع حد مننا

بحاول اقنع نفسى والله بس مش قادرة :(:(

زملكاوى للأبد 17-09-2010 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة "رفيـــق الرســول" (المشاركة 2661651)
وإن كنت زملكاويّاً لم أتطرق يوماً إلي مثل هذه المناقشات
أفيقوا من غفلتكم واهتموا بقضايا تخصُّ مستقبلكم دنيا ودين
وبالله التوفيق

مشكور على مرورك أولا بس المناقشات دى حاجه ترفيهيه بجانب الأمور المهمه فى حياتنا زى الصلاه مثلا أو الدراسه وحتى دى أحسن من حاجات تانيه زى الأفلام والمسلسلات اللى بقى فيها مناظر يعنى لا تعليق بصراحه أنا أوقات بقول برضه أنا هستفاد إيه لما أشجع الفرقه دى وأقعد أحرق دمى لما تتغلب بس بلاقى ده إحساس طالع من جوايا كده مقدرش أغيره أنا ممكن أعطى مثال حضرتك مثلا لو بتحب تسمع شيخ أو داعيه إسلامى معين بتقعد تتكلم عنه كتير ومتقدرش لو كان بيتكلم تطنشه ومتسمعش له لأن خلاص دى بقت حاجه متأصله فى قلبك إلا إذا ثبت حاجه تكرهك فيه بقى دى مشكله تانيه ده نفس حال حب الزمالك بالظبط

Super Teacher 17-09-2010 11:12 AM

[quote=ExpireD;2664822][quote=mr. mohannad;2662337]

كنت صغيرة او ماكنتش متابعه و مرتضى ماسك النادى
فمش عارفه مستوى الفرقه كان ايه
بس كل اللى بقراءده وبسمعه عنه غير مبشر بالخير خالص
كفيه انه مخلينا ماده للتريقه للي يسوى و اللى مايسوااش
و اسمع انه مرة ودى اللاعيبه الماتش بميكروباص وحاجات كده عجيبه
ف واحد بيحب النادى يعمل اللى هو بيعمله ده و كل يوم قضيه و محاكم و بتاع
ومش قال قبل الانتحابات ان مهمها كانت النتيجه مش هرفع اى قضيه ورجع ف كلامه زى العيال
يا ياكسب الانتخابات يا يطعن فيها معندوش حل تالت
كفايه انه متشرف بعضويه الاهلى و كان بيقول لو الواحد دور ع نادى يتمحك فيه مش هيلاقى احسن م الاهلى http://img251.imageshack.us/img251/6605/lolzzm.jpg
فيه رئيس نادى يقول كده بالذمه
فيه واحد زملكاوى يطلع يغلط ف رموز النادى زى حماده وحازم امام ع الهوا كده؟
فيه واحد زملكاوى بيبقى قاعد مستنى اى كبوة للزمالك علشان يطلع يقطع ف النادى واللى ماسكينه ولا هو حب ظهور ومرسى عايز كرسى وطظ ف الزمالك بقى
ده حتى لما كسبنا الكاس مش يطلع يقول مبروك
لا يقولك الزمالك كسب بسبب الحكم اليونانى
شخصيه مريضه ربنا يحفظنا
كابوس والله بالنسبه لى لو الراجل ده مسك النادى تانى
طبعا اول حاجه هيمشى شيكا
ماعتقدش ان فتح الله هيجدد ويبقى مبرك ع الاهلى و مش هيرضى يدى لعمرو 5 مليون و عمرو هيخلع طبعا ووحيد طبعا كمان هيمشى هو كمان ماجتش عليه
الحضرى لو فلوسه اتاخرت 3 ثوانى هيخلع هو كمان
ده غير بقى انه هيجبلنا ابراهيم سعيد و فرج شلبى احسن باك شمال ف مصر و اسامه حسن اللى جابنا الكاس و مصطفى جعفر اللى كنا مضطهدينه علشان تبعه
وكله كوم وتصريحاته هتبقى كوم تانى بقى
يالهوى بجد هيبقى هو وابراهيم حسن هنبقى فرجه للى يسوى واللى مايسواش
مش هيبقى نادى الزمالك للالعاب الرياضيه خالص

ربنا يعملنا الى فيه الخير
محدش عارف الخير فين

وربنا يستر ف ماتش بكرة ولو ان الواحد ملوش نفس يشوف حاجه

آلاء،،، والله حرام عليكي ده اللي بتعمليه في نفسك. مش يمكن حال النادي يتصلح بوجود الشيطان ده. ماهو الحال مايل في وجود الملايكة. اصبري بس شوية ويمكن تتعدل. ولو فكرتي كتير بالطريقة دية هتتعبي. وذوي الكراسي والمناصب ولا يهمهم ودول عايشين باشوات واحنا اللي بنتعب وبنشرب المر وهم مستمتعين بحرق دم الجمهور. لكي ولنا الله وربنا يصبرك ويفرحك يارب ويكون مرتضى أحسن من عباس. وبصراحة أنا مشفتش حاجة من عباس غير الكذب وبس.
ادعي معنا للزمالك النهاردة.

Bent 3bdo 18-09-2010 04:11 AM

اقتباس:

آلاء،،، والله حرام عليكي ده اللي بتعمليه في نفسك. مش يمكن حال النادي يتصلح بوجود الشيطان ده. ماهو الحال مايل في وجود الملايكة. اصبري بس شوية ويمكن تتعدل. ولو فكرتي كتير بالطريقة دية هتتعبي. وذوي الكراسي والمناصب ولا يهمهم ودول عايشين باشوات واحنا اللي بنتعب وبنشرب المر وهم مستمتعين بحرق دم الجمهور. لكي ولنا الله وربنا يصبرك ويفرحك يارب ويكون مرتضى أحسن من عباس. وبصراحة أنا مشفتش حاجة من عباس غير الكذب وبس.

انا بردو مش قولت ان اللى موجودين ملايكه وكنا متوقعين منهم اكتر م كده بكتير و معملوش حاجه م اللى قالو عليه
بس مش ان يبقى رئيس الزمالك مرتضى
ده الاهلاويه عالمين افراح و ليالى الملاح عشلان كسب القضيه واحتمال كبير لما الانتخابات تتعمل يكسبها
و محمد نصر عمال يعملو ف كليبات و اخر حلاوة
ياترى ده حبا ف الزمالك و ان ده لما يجى هيصلح حاله
للاسف هما عارفين ان مرتضى لما يجى هيخربها اكتر مهى خربانه
و اكيد مارفعوش اليافطه دى بردو خوفا ع مستقبل الزمالك

ومين عارف ممكن يكون انا بفكر غلط ويكون مرتضى حلو (مش عارفه ازاى ياعنى بس ماعلينا)
اهو غالبا بنسبه كبيرة شكله هيمسك قريب وادينا هنشوف

و عباس والله رغم ان ليه سلبيات كتير بردو
بس عمل حاجات كتير

نفسى ف حد جديد خالص يمسك

اقتباس:

اهو كسبنا الحمد لله :022yb4:

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:17 AM.