بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجارة عربي متميز (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=460194)

elramly12 01-09-2012 01:36 PM

تجارة عربي متميز

حد عندو معلومات علي تجارة عربي متميز
وهل حد عندو معلومات تجارةانجليزي قاهرة بتاخد من كام في الانجليزي والمجموع الاعتباري

vampire1188 01-09-2012 04:03 PM

انا نفسي افهم انتو بتكسلو تقرو ليييييييييييييه ؟!!! ماعندكو المواضيع فيها كل حاجة عايزين تسألو عنها

elramly12 01-09-2012 10:16 PM

اولا انا بسأل سؤال عايز ترد رد مش عايز ترد في غيرك يرد
لو انت عارف الرد او المواضيع الي بتقول عليها كنت تحط لينكها
ثانيا مافيش حد هنا اتكلم علي تجارة عربي شعبة متميزة خالص وايه مميزاتها
ولغاية اليوم ناس بتسأل علي مجموع تجارة انجليزي من 45 ولا من 40
وبما ان حضرتك مشرف القسم فمن واجبك ترد علي كل الاستفسارات
يبقي مين فينا الي كسلان

ahmed26 02-09-2012 01:07 AM

لا ما المشرف فامبير عامل موضوع عن كل حاجة فى تجارة ومن ضمنها تجارة مميزة وده الموضوع

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=342098

Mohamed Shiko 02-09-2012 11:03 AM

انا تقديري فى تالته الحمد لله جيد جدا . . يعنى ممكن احول رابعه مميزة
بس انا شايف ان المميزة وجع دماغ , لاننا بندخل الفاينال على 14 مش زى الانتظام بندخل على 20 درجة

vampire1188 04-09-2012 10:54 PM

اقتباس:

انا تقديري فى تالته الحمد لله جيد جدا . . يعنى ممكن احول رابعه مميزة
بس انا شايف ان المميزة وجع دماغ , لاننا بندخل الفاينال على 14 مش زى الانتظام بندخل على 20 درجة
بالظبط عشان كدا انا بقول المميزة دي اختراع فااااكس ومالوش تلاتين لازمة

خليك في انتظام احسن وعايش الحياة ومشهيص وفي اخر السنة بتلعب في الـ 20 مش الـ 14 !!

دكتورة/نورهان 05-09-2012 03:27 AM

صحيح انتوا بتتدونا انذرات لما نقول حاجة غلط وبتبقى من وجهة نظركوا بس لكن هى عادية واجبك كمشرف ترد على اى استفسار ولو كاتبة فى موضوع تانى ممكن تقولة باحترام وبطريقة كويسة وتقلة كمان روح دور مش مثلا تعتذر لازم تبقى قدوة اومال مشرف على اية بقى ياريت قبل مطبقوا قوانين المنتدى علينا طبقوة عليكوا وونرد باحترام على بعض ربنا يهدى

elramly12 06-09-2012 12:34 AM

هو ليه المنتدي حذف الردود بتاعت المشرف وردودر ليا

دكتورة/نورهان 06-09-2012 12:50 AM

ههههه ديمقراطية دة المشرف تلاقية هو الى عمل كدة

elramly12 06-09-2012 01:06 AM

يلا مش مشكلة كل واحد عرف نفسة
وشكرا لردك يا دكتورة

دكتورة/نورهان 06-09-2012 01:24 AM

العفو ربنا يوفقك يارب

Mohamed Shiko 06-09-2012 03:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 (المشاركة 4813992)
بالظبط عشان كدا انا بقول المميزة دي اختراع فااااكس ومالوش تلاتين لازمة

خليك في انتظام احسن وعايش الحياة ومشهيص وفي اخر السنة بتلعب في الـ 20 مش الـ 14 !!

انا بقول كدة برضة :)

elramly12 06-09-2012 04:09 AM

شكرا لردك يا محمد شيكو

vampire1188 06-09-2012 08:35 PM

اولا انا ماحذفتش حاجة والاستاذة نغم محمد هيا اللى حذفت

ثانياً انا ربنا يعلم لما ببقى فاضي مابتأخرش على حد وانا في المنتدي دا من 2007 من ايام ما اللى داخل جامعة دلوقتى كان في اعدادية ولو انا متابع المنتدي باستمرار كان زماني بقيت في مجلس ادارة المنتدي ومينا ماهر يشهد :)

ثالثا ماظنش انى اتكلمت بطريقة مش كويسة والكل يشهد انى بساعد كل الناس ومباتأخرش على حد ولو مش عارف حاجة بقول ماعرفش ومابفتيش .. بس في نفس الوقت قبل ما تسأل ابتدي اقرا الاول واعرف ولو لاقيت في حاجة مش واضحة اسأل وساعتها اجاوبك

لكن تخش على طول وتقوم رازع السؤال وتجري ولو ماردتش عليك تقول انتو منفضنلنا اهو دا اللى يبقى عيب بقى وفكك بقى من شغل واجبي كمشرف ومش كمشرف .. لو هاتتكلمي كاشراف يبقى انا مش مطالب انى ارد على سؤال كل واحد لان المنتدي هو كيان بيتم فيه التفاعل بين الاعضاء وكل واحد بيقول اللى عنده .. مش حتة مشرف وشوية اعضاء تلاميذ يسألو والمشرف يقول اه ولاء .. احنا مش قاعدين في فصل ولا في محاضرة !!

كون انى اقولك اقرا قبل ماتسأل انا ماغلطش لان هوا دا الصح .. ممكن يكون اسلوبي في توصيل الرسالة دي ليك هوا اللى خلاك تفتكر اني اجريسيف معاك بس اكيد انا ماقصدش طبعا

حتى كمان اسلوبك في الرد عليا مش تمام .. يعنى اذا كنت انا غلطت واتكلمت معاك اجريسيف انت بردو رديت رد زي الدبش اللى هوا عايز ترد رد مش عايز ترد فيه غيرك يرد .. يعنى اخبط راسك في الحيط وعنك مارديت ونخش في خناق بقى

ولا خناق ولا يحزنون .. انا مش طالب منك غير انك تقرا وبس .. فيه حاجة مش واضحة اسالنى وانا تحت امرك

اقتباس:

صحيح انتوا بتتدونا انذرات لما نقول حاجة غلط وبتبقى من وجهة نظركوا بس لكن هى عادية واجبك كمشرف ترد على اى استفسار ولو كاتبة فى موضوع تانى ممكن تقولة باحترام وبطريقة كويسة وتقلة كمان روح دور مش مثلا تعتذر لازم تبقى قدوة اومال مشرف على اية بقى ياريت قبل مطبقوا قوانين المنتدى علينا طبقوة عليكوا وونرد باحترام على بعض ربنا يهدى
انتى مش طرف في الموضوع وبالتالى انا مش هارد عليكي وماليش اي تعليق

وبالمناسبة انا قريت كل الكومنتات اللى اتحذفت ومش شايف ان ليها لازمة تتحذف اصلا ولو عايزاني ارجعها تاني ماعنديش مانع

elramly12 07-09-2012 12:57 AM

اولا مافيش مشرف يقول (انت بردو رديت رد زي الدبش)
ياريت تنقي كلامك
ثانيا مش من حق حضرتك تطلب مني حاجة انا داخل اسال سؤال مش عايز ترد متردش كنت ممكن تحط اللينك الي فية الجواب اما تقولي كسل ومش كسل ده مش من حقك ولا تقولي والنبي لو حد رد ابقي عرفني دي مش شخصية مشرف
ثالثا طالما حضرتك بتقول انك ممسحتش الكومنتات ازاي تستطيع ارجاعها
طيب اوكي رجعها وابقي اقراها كويس

ahmed26 07-09-2012 01:49 AM

خلاص يا جماعة حصل خير استهدو بالله

دكتورة/نورهان 07-09-2012 01:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed26 (المشاركة 4821196)
خلاص يا جماعة حصل خير استهدو بالله

لا اله الا الله هو مفيش حاجة بس مش بحب الى يستغل حاجة هو عارفها علشان يذل الناس

دكتورة/نورهان 07-09-2012 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 (المشاركة 4820056)
اولا انا ماحذفتش حاجة والاستاذة نغم محمد هيا اللى حذفت

ثانياً انا ربنا يعلم لما ببقى فاضي مابتأخرش على حد وانا في المنتدي دا من 2007 من ايام ما اللى داخل جامعة دلوقتى كان في اعدادية ولو انا متابع المنتدي باستمرار كان زماني بقيت في مجلس ادارة المنتدي ومينا ماهر يشهد :)

ثالثا ماظنش انى اتكلمت بطريقة مش كويسة والكل يشهد انى بساعد كل الناس ومباتأخرش على حد ولو مش عارف حاجة بقول ماعرفش ومابفتيش .. بس في نفس الوقت قبل ما تسأل ابتدي اقرا الاول واعرف ولو لاقيت في حاجة مش واضحة اسأل وساعتها اجاوبك

لكن تخش على طول وتقوم رازع السؤال وتجري ولو ماردتش عليك تقول انتو منفضنلنا اهو دا اللى يبقى عيب بقى وفكك بقى من شغل واجبي كمشرف ومش كمشرف .. لو هاتتكلمي كاشراف يبقى انا مش مطالب انى ارد على سؤال كل واحد لان المنتدي هو كيان بيتم فيه التفاعل بين الاعضاء وكل واحد بيقول اللى عنده .. مش حتة مشرف وشوية اعضاء تلاميذ يسألو والمشرف يقول اه ولاء .. احنا مش قاعدين في فصل ولا في محاضرة !!

كون انى اقولك اقرا قبل ماتسأل انا ماغلطش لان هوا دا الصح .. ممكن يكون اسلوبي في توصيل الرسالة دي ليك هوا اللى خلاك تفتكر اني اجريسيف معاك بس اكيد انا ماقصدش طبعا

حتى كمان اسلوبك في الرد عليا مش تمام .. يعنى اذا كنت انا غلطت واتكلمت معاك اجريسيف انت بردو رديت رد زي الدبش اللى هوا عايز ترد رد مش عايز ترد فيه غيرك يرد .. يعنى اخبط راسك في الحيط وعنك مارديت ونخش في خناق بقى

ولا خناق ولا يحزنون .. انا مش طالب منك غير انك تقرا وبس .. فيه حاجة مش واضحة اسالنى وانا تحت امرك

انتى مش طرف في الموضوع وبالتالى انا مش هارد عليكي وماليش اي تعليق

وبالمناسبة انا قريت كل الكومنتات اللى اتحذفت ومش شايف ان ليها لازمة تتحذف اصلا ولو عايزاني ارجعها تاني ماعنديش مانع

انا ارد زى مانا عايزة ومش مستنباك ترد اساسا يعنى ضحكتنى بجد

vampire1188 07-09-2012 02:16 PM

اقتباس:

اولا مافيش مشرف يقول (انت بردو رديت رد زي الدبش)
ياريت تنقي كلامك
ثانيا مش من حق حضرتك تطلب مني حاجة انا داخل اسال سؤال مش عايز ترد متردش كنت ممكن تحط اللينك الي فية الجواب اما تقولي كسل ومش كسل ده مش من حقك ولا تقولي والنبي لو حد رد ابقي عرفني دي مش شخصية مشرف
ثالثا طالما حضرتك بتقول انك ممسحتش الكومنتات ازاي تستطيع ارجاعها
طيب اوكي رجعها وابقي اقراها كويس
يا مثبت العقل والدين يارب .. ياعم انا مش هارد خلاص .. والله مانا رادد خليني ساكت احسن عشان انتا عايز تتخانق وانا دماغي مش ناقصة اصلا

بص .. عندك المنتدي كله اعمل فيه اللى انت عايزه واعتبرني مش موجود خااالص .. خالصين كدا ؟!!

vampire1188 07-09-2012 02:19 PM

اقتباس:

لا اله الا الله هو مفيش حاجة بس مش بحب الى يستغل حاجة هو عارفها علشان يذل الناس
انا مابذلش حد بحاجة انا عارفها ومش محتاج ادافع عن نفسي لان مواضيعي تشهد بدا

ولتاني مرة بقولك انتى مش طرف في الموضوع فماتدخليش نفسك في حاجة مش تبعك

دكتورة/نورهان 07-09-2012 05:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 (المشاركة 4822432)
انا مابذلش حد بحاجة انا عارفها ومش محتاج ادافع عن نفسي لان مواضيعي تشهد بدا

ولتاني مرة بقولك انتى مش طرف في الموضوع فماتدخليش نفسك في حاجة مش تبعك

انت لما صدقت مواضيعى تشهدلى مواضيعى تشهدلى:bosyht9:
وبعدين انا كمان لتانى مرة بقولك متكلمنيش كدة وبراحتى ارد زى مانا عايزة براحتى جدا كمان مش انت الى هتقولى اعمل اية ومعملش اية سلام يا الى تاريخك شاهدلك:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

ahmed_181 07-09-2012 09:42 PM

يا جماعه انا ما ليش فى الموضوع بس هتكلم علشان اللى استفدتوا من فامبير يا جماعه انا مش عارف ايه حركات العيال اللى انتوا بتعملوها ديه دكتورة/نورهان انا مش فاهم يعنى ايه لما صدقت مواضيعى تشهدلى واضيعى تشهدلى اه مواضيعوا تشهدلوا احنا هنهرب من الحقيقه ققرى موضيعه و بعدين اتكلمى انا اصلا مش فاهم الموضوع قلبل خناقه كده ليه يا جماعه احنا ناس المفروض محترمين ايه اللى بيحصل ده و دكتورة/نورهان ققدر اعرف انتى داخله ليه فى الموضوع انتى مش متحضره بالمره على الاقل انتى بنت المفروض يبقى عندك احترام و تحترمى الناس لكن لآ ازاااى لازم ادخل شمال فى الكل و طريقتك اللى هيقولى كلمه هقولوا ميه و عايزا تتكلمى و خلاص مش عارف على ايه يعنى شكلك كده اصلا صغيره و ما لكيش اى علاقه بالكليات و لا حاجه لكن يا فامبير مع احترامى ليك انت اول رد ليك كان وحش لاكن برده يا جماعه هو اعترف و قال انا كنت اجرسف مش لازم حد يجى و لا مش حد كمان بنت تيجى تتكلم و فامبير ده اكبر منك فالو فيه احترام احترمى الكبير

elramly12 07-09-2012 11:17 PM

خلاص الموضوع بالنسبالي انتهي ومافيش مشاكل طالما كل واحد عرف غلطو

دكتورة/نورهان 08-09-2012 12:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_181 (المشاركة 4823702)
يا جماعه انا ما ليش فى الموضوع بس هتكلم علشان اللى استفدتوا من فامبير يا جماعه انا مش عارف ايه حركات العيال اللى انتوا بتعملوها ديه دكتورة/نورهان انا مش فاهم يعنى ايه لما صدقت مواضيعى تشهدلى واضيعى تشهدلى اه مواضيعوا تشهدلوا احنا هنهرب من الحقيقه ققرى موضيعه و بعدين اتكلمى انا اصلا مش فاهم الموضوع قلبل خناقه كده ليه يا جماعه احنا ناس المفروض محترمين ايه اللى بيحصل ده و دكتورة/نورهان ققدر اعرف انتى داخله ليه فى الموضوع انتى مش متحضره بالمره على الاقل انتى بنت المفروض يبقى عندك احترام و تحترمى الناس لكن لآ ازاااى لازم ادخل شمال فى الكل و طريقتك اللى هيقولى كلمه هقولوا ميه و عايزا تتكلمى و خلاص مش عارف على ايه يعنى شكلك كده اصلا صغيره و ما لكيش اى علاقه بالكليات و لا حاجه لكن يا فامبير مع احترامى ليك انت اول رد ليك كان وحش لاكن برده يا جماعه هو اعترف و قال انا كنت اجرسف مش لازم حد يجى و لا مش حد كمان بنت تيجى تتكلم و فامبير ده اكبر منك فالو فيه احترام احترمى الكبير

اولا لو انا مش متحضرة فباين من كلامك انك ما شاء الله يعنى محترم جدا انا الحمد لله متربية ومقلتش حاجة عيب وانا ان كنت تقولى مش داخلة لية فى الحوار فولله يعنى حاجة غريبة ما انت ادخلت اهوة اعتقد كمان ان صغيرة دى بلنسبة ليا مش لطيفة انا داخلة كلية حضرتك ولو صغيرة بردوا لان مش عيب فممكن ولله الحمد اكون فاهمة اكتر منك مية مرة وانا اساسا اعرف لية فى الكليات انا اعرف اخبار عادية انا مهتمة بكليتى بس والحمد لله اعرف حاجات فى الكلية ممكن حد خريج ميعرفهاش فمش بلسن ممكن كبير وهايف ومبيعرفش يتكلم ومش ذوق وبيهين الناس وهو ولا يسوى اساسا ياريت تفهم وانا عندى احترام غصبن عن اى حد واذا كنت بتقولى عندى احترام وانتى بنت فانت المفروض راجل متكلمش بنت كدة انا الحمد لله متحضرة وعايشة تلت تربع عمرى فى امريكا يعنى الحمد لله هناك اخر تحضر و المفروض لو انا غلطانة حتى تتدخل تهدى الموضوع مش تولعة واخر حاجة احب ققولهالك اوعى تكلمنى كدة تانى فاهم وتتحضر معايا فاهم لان دة المفروض انا عرفت مصر فى الحال دة لية وامريكا متحضرة لية :bosyht9:

vampire1188 08-09-2012 01:55 AM

بعد اذنكو يا جماعة ياريت نقفل الموضوع ومافيش داعي اننا نكبر الموضوع على مافيش

انا كنت اجريسيف اه وبعتذر على دا .. وهوا كان اجريسيف اه بس بناءا على ردي الاولاني وانا بررت انا ليه رديت عليه في الاول كدا بس اني واي خلاص الموضوع انتهى ومالوش لازمة كل شوية نتكلم ونبقى داخلين المنتدي عشان نتخانق

هدفنا هنا كمنتدي اننا نتفاعل مع بعض ونستفيد كلنا من خبرات بعض سواء صغير او كبير ..

ويااااااا دكتورة نورهان بليييييز ريحي دماغك من الموضوع والموضوع انتهى خلاص ومافيش مشكلة والحمدلله

دكتورة/نورهان 08-09-2012 02:14 AM

ماشى يا استاذ الموضوع خلص وبعتذر لحضرتك لو فى حاجة دايئتك والصلح الخير اسفة بلتوفيق ان شاء الله

vampire1188 08-09-2012 02:17 AM

لا مافيش مشكلة خلاص .. enjoy your time :) .. بس بردوووو تاريخي يشهدلي :P

دكتورة/نورهان 08-09-2012 02:21 AM

ههههههههههه ماشى انا قراتلك كتير يشهدلك ماشى ربنا يكرمك يارب ومتزعلش بجد انا غلطت والاعتراف بلحق فضيلة سورى بجد

vampire1188 08-09-2012 02:33 AM

ههههه ماشي خلاص مافيش اي مشكلة .. المهم ماحدش يشيل من التاني عشان مافيش حاجة تستاهل اصلا

دكتورة/نورهان 08-09-2012 02:50 AM

صح صافى يا لبن هعتبرك قلت حليب يا قشطة ههههههههههه رزلة معلش ربنا يكرمك بجد خلاص انتهت المشكلة

vampire1188 08-09-2012 03:11 AM

ولو انى ماقولتش بس ماشي .. بس خليكي فاكرة انتى اللي قولتي مش انا :p

دكتورة/نورهان 08-09-2012 03:18 AM

ههههه انا سبقتك هههههههههههه يلا حصل خير انا بجد غلطت بس خير الخطائين التوابين كمان لما حكيت لماما قالتلى اعتذرى فانا بعتذر ربنا يكرمك بلتوفيق

elramly12 08-09-2012 10:52 AM

ما محبة الا بعد عداوة سلام

ahmed_181 08-09-2012 11:50 AM

احتراما للصلح اللى تم انا مش هتكلم و معلش يا دكتورة/نورهان لانك اعتذرتى و الموضوع اتحل و انا بمش عايزك تزعلى لو قولت حاجه غلط مع العلم ان اعتذارك ما كنش ليا بس مش مشكله و كمان انا ما قرتش الا اول ردك عليا علشان دمى ما يتحرقش

دكتورة/نورهان 08-09-2012 07:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_181 (المشاركة 4825358)
احتراما للصلح اللى تم انا مش هتكلم و معلش يا دكتورة/نورهان لانك اعتذرتى و الموضوع اتحل و انا بمش عايزك تزعلى لو قولت حاجه غلط مع العلم ان اعتذارك ما كنش ليا بس مش مشكله و كمان انا ما قرتش الا اول ردك عليا علشان دمى ما يتحرقش

اسفة ليك كمان ومعاش الى يحرق دمك كمان متزعلش حصل خير كلنا غلطنا وكلنا اعتذرنا خلاص بقى اعتذارى للجميع بلتوفيق ان شاء الله

ahmed_181 08-09-2012 08:13 PM

حصل خيييييير

elramly12 08-09-2012 08:35 PM

ماشاء الله علي ادبك يا دكتورة

دكتورة/نورهان 08-09-2012 08:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elramly12 (المشاركة 4826909)
ماشاء الله علي ادبك يا دكتورة

ربنا يكرمك معلش بقى ساعات الواحد بيندفع بس مش عيب الاعتراف بلخطأ ربنا يوفقكم جميعا ان شاء الله

marwan mohamed 08-10-2012 11:57 PM

لو سمحتوا عاوز محاضرات سنة اولى تجارة انتساب جامعة الاسكندرية

السيد القهوجى 12-10-2012 02:14 PM

شكراااااااااااا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:39 AM.