بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الجامعات الخاصة والمعاهد (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=167)
-   -   حد جالة القاهرة العالى ش هندسية بالتجمع الخامس يدخل عالطول ميفكرش (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=153524)

mstool 14-09-2009 09:12 AM

حد جالة القاهرة العالى ش هندسية بالتجمع الخامس يدخل عالطول ميفكرش

صباح الفل عليكوا يا شباب
انا كتبت فى التنسيق المعهد دة وجالى (بحمد ربنا مش وحش يعنى) بس انهاردة ببص فى الجرنال لاقيتة واخد من 50% طبعا اتنرفزت و اتنطتت حبتين كنت شبة الواد دة:028ja7: لما هديت بفكر ازاى لسة مش فاهم بردة هندسة واخدة من 50% يا جدعان :eek:
انا حاسس ان هما واخدنى انا مثلا لوحدى او انا وواحد تانى كدة يعنى فياريت لو حد بردة جالى نفس المعهد و داخل معايا نتعرف نبقى اصحاب عشان نروح اول يوم و كدة مع بعض لان يتهيلى الدفعة اتنين مثلا او حاجة كدة بكتيرها عشرة
انا اسمى : mino
موبايلى : 0162647331
اى حد يتصل بيا يا جدعان ميكسفش الله يخليكوا علشان انا مقلق شويتين من حكاية 50% دية

papo 14-09-2009 08:09 PM

بص يا ابن الحلال المعهد ده كان جه لناس أصحابى وحولم بعد أول أسبوع .
انا كنت مفكره حلو السنة اللى فاتت فى ناس كتير حكتلى امبارح انه (فى ناس كتير قالت ) ان هناك نسبة الطلاب اللى بتشرب مخدرات عالية أوى لدرجة ان البنات بتشرب سجاير و مخدرات و بيوزعزها فى الحممات انت حر يا ابن الحلال وكمان لو مجموعك حلو حول احسن و انفذ نفسك من البلاوى أهم حاجة الصحبة و المكان الكويس و النضيف و المعهد ده قديم مش جديد و رغم ذلك أخد من 50% ليه تدخل معهد ب 50 % لما ممكن تدخل حاجة أحسن بكتير و كمان كل الناس اللى فيه بيشتكو منه انت يجيلك طيبه و دمياط و العاشر فرع أكتوبر و مودرن أكاديمى المهم حاول تحول وانقذ نفسك من دلؤتى لو عاوز أى استفسار أبعتلى رسالة خاصة

trunks_ss9 15-09-2009 12:01 AM

Wa7ed Fe el-koleya

ya ged3an ana wa7ed fe new cairo academy elly fe eltagam3 elkhames we raye7 oola madany,a7eb a2olokom en elkoleya de 7elwa gedan be amana bass lelasaf 7owar elmokhadarat de sa7e7a enama kol elkoleyat feha el7owar da..ay estefsar 3n elkoleya abdo_trunks*hotmail

mony_2010 15-09-2009 01:49 AM

اولا ميرسي لردك عليا يا مينو انا بنت مش ولد علي فكرة وانا فعلا قصدى علي القاهرة العالي شعبة هندسية التجمع الخامس دة جالي في التنسيق بس انا طبعا فرحت اني حدخل هندسة لكن مشكلتي اني مش اعرف اى حاجة عن المعهد ولا مين اللي فيه ونفسي يبقي ليا اصحاب دة انا حتي لسه مقدمتش روقي والمفروض اني مسافرة بكرة اقدم اصل انا مش من القاهرة بس ياريت لو انت في المعهد دة فعلا تبعتلي ايميللك عشان نتكلم شوية في الحوار دةوتقبل مروري

mstool 15-09-2009 01:24 PM

اولا شكرا اوى على ردكوا يا جماعة
ثانيا بص يا عم papo المخدرات فى كل حتة فى مصر دلوقتى دول هيبعوها فى السوبرماركت بعد شوية تحت البيت عندنا بيشربوا بيرلوا على العربية بتاعتى هههههههههه مرة واحد صاحبى طلب منى المفتاح يلف جوة العربية ههههههه اعرف عيال اصحابى فى مودرن كلهم بيشربوا الزفت دة و اللى مش هتتخيلوا عيال المحترمة بتوع ال guc اعرف ناس كتيرة اوى هناك اصحابى بردة بيشربوا و بيتباع فى وسط الجامعة و بيشربوا فى العلن عادى يعنى بقى زى الكولا دايت المخدرات دية هههههههه
المعهد سمعتة كانت حلوة اوى لما كان هنا عندى فى ارض الجولف كان فاتح على اول شارع نبيل الوقاد و بعدين احنا هندسة اكيد مش هنبقى زى العيال بتوع اى تى او بيزنس فى الشرب مع ان اكيد فيها ناس محترمين كتير
و اهلا بيك يا مونى انا بعتلك على الخاص
وعايز اصحاب تانى يا جدعان ياريت اى حد فى المعهد و فية واحد كلمنى امبارح اسمة محمد قالى انا داخل معاك المهم المكالمة فصلت بعدها رحت اكلمة موبايلى قطع شحن فالنمرة اتمسحت لما غيرت البطارية ياريت لو نبقى اصحاب يا محمد مع انك دخلت فيا شمال امبارح ههههههه انا ايميلى مكتوبلك فوق فى اى وقت و موبايلى اكيد معاك

mstool 15-09-2009 01:47 PM

كمان انا نسيت اقولكم ميعاد الدخول عندنا السنة دة لو ماجلوش من عند الوزير يعنى عشان الانفلوزنزا و الكلام دة هيبقى 11 اكتوبر

amin321 15-09-2009 09:12 PM

أنا جالي القاهرة العالى ش هندسية بالتجمع الخامس

احمد عبد العال جاد 15-09-2009 11:25 PM

انا جالى هندسة طموة الجيزة اية رايكم

البرقى2 16-09-2009 12:12 AM

يجماعة على فكرة المعهد دةمش حلو والله اصحابى حوله منة على طول اكاديمية القاهرة الجديدة احسن بكتير لو عايزة اى معلومات انا فى الخدمة

احمد عبد العال جاد 16-09-2009 12:23 AM

طيب انت فى معهد اية

احمد عبد العال جاد 16-09-2009 12:25 AM

ومعهد طموة وحش فى اية اللة يخليك قولى بسرعة

احمد عبد العال جاد 16-09-2009 12:35 AM

اللة يخلين يابرقى رد وقوللى هو وحش فى اية احسن انا حاسس بكدة برضة

البرقى2 16-09-2009 12:42 AM

لالالالالالالالالالالالالالا

انا مش قصدى دة

انا على معهد هندسة اكاديمية القاهرة

لكن بتاع الجيزة حلو احسن من بتاع القاهرة الجديدة

احمد عبد العال جاد 16-09-2009 12:49 AM

امال قصدك على معهد اية فى الجيزه

البرقى2 16-09-2009 12:51 AM

يلهوىىى

انا بتكلم وبشتم فى معهد القاهرة العالى

بس

لكن اللى بقولك حلو اللى انت فية

ركز ياعم

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:24 PM.