بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية طب اسنان (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=528)
-   -   دعوه للتفائل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=178116)

MAS MAN LOVER 12-01-2010 09:57 PM

دعوه للتفائل

كلامى للدكاتره اللى تحب تجمع بين الترفيه والتقديرات هل هذا صحيح أم نلعب فقط أو نذاكر فقط
أرجوالرد والتواصل

avnan 12-01-2010 11:04 PM

اهلا بحضرتك يا دكتور فى المنتدى
بس انا مش فاهمة حضرتك عايز اى ............!!!

زائر غير مسجل 13-01-2010 12:06 AM

انا اعتقد ان هذا المنتدى يجمع بين الترفية والجد فى نفس الوقت وكما ترى انة وسيلة للتواصل وحرية التعبير عن الراى
ونرجو ان يكون عملنا فية اخلاص لله لنشر الخير والافادة
واهلا بيك فى المنتدى مرة تانية

MAS MAN LOVER 13-01-2010 12:22 AM

شكرا يا دكتور ع التواصل اللى أقصده إننا نجمع بين الدردشه والمذاكره يعنى مش كل الكلام عن المذاكره أنا الحمد لله مشترك فى أنشطه ف الكليه ومع ذلك مش مقصر _أحيانا_

MAS MAN LOVER 13-01-2010 12:27 AM

أنا تحت أمر زملائى ف الدفعه بس يبقى فيه تعاون وتأييد ولا إيه رأيكم;)

dr*mony 13-01-2010 12:43 AM

welcome Doctor......
هى فكرة كويسة موضوع الجمع بين المذاكرة والدرشة والمنتدى برضه فيه الحتة دى
بس انا عندى سؤال رفيع.....هى كليتنا فيها انشطة؟ولاحضرتك فى كلية تانية؟

MAS MAN LOVER 13-01-2010 12:51 AM

هو ده اللى اسميه الجهل الجامعى_مع إحترامى للعقليه اللى بكلمها_ أنا فى مسابقة الشعروفيه معلومات عامه والأهم إنى هشترك ف الإسعافات الأوليه الترم الُثانى _إنشاء الله_ إلخ لمزيد من المعلومات يرجى التواصل أكثر مع من حولك وده كله بسبب المذاكره الكتيره إرحموا نفسكو شويه وشوفو الدنيا ماشيه إزاى

devotion_mony 13-01-2010 01:29 AM

hea wade7 enha fekra gamda bs mesh wa2tha dleo2ty mommken tt2gle esb03 masln bs tmam m3ak y3ny

No_Way 13-01-2010 04:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mas man lover (المشاركة 1881150)
هو ده اللى اسميه الجهل الجامعى_مع إحترامى للعقليه اللى بكلمها_ أنا فى مسابقة الشعروفيه معلومات عامه والأهم إنى هشترك ف الإسعافات الأوليه الترم الُثانى _إنشاء الله_ إلخ لمزيد من المعلومات يرجى التواصل أكثر مع من حولك وده كله بسبب المذاكره الكتيره إرحموا نفسكو شويه وشوفو الدنيا ماشيه إزاى

ممممممم
معرفش اذا كنت حضرتك تعرف ان اللي بترد عليها دي بنت ولا لاء
وان اسلوب الكلام اللي حضرتك بتتكلم ده -اعتقد-ميصحش يعني
ياريت حضرتك ترجع للمشاركات اللي ف المواضيع التانيه عشان احنا المفروض في اسلوب معين بنتكلم بيه

ثانيا اهلا بحضرتك ف المنتدى واكيد يعني كلنا بنجمع بين الترفيه والمذاكرة مفيش حد بيذاكر 24 ساعه يعني
والا مكناش هنبقى هنا ف المنتدى
وان شاء الله اخر السنه كلنا هنجيب تقديرات كويسه :)

dr*mony 13-01-2010 10:53 AM

الجهل الجامعى؟؟وكمان مع احترامى للعقلية اللى بكلمها!!!؟طب ليه احترام حضرتك للشخصية اللى حضرتك بتكلمها ماهو مش لازم بقى !!!
والعلم الجامعى بتاع حضرتك جبته منين بس عشان اعرف؟؟اناعمرى ماسمعت ان في مسابقات شعر ولا اى حاجة من الكلام ده قبل كدة
وعموما كويس ان فى حد رد على حضرتك وقال ان ده مش اسلوب كلام حضرتك تتكلم به مع اى حد سواء ولداو بنت

MAS MAN LOVER 13-01-2010 11:28 AM

أنا مقصدتش الجهل بمعنى الكلمه وإلا مكنش اللى رديت عليه ف الكليه دى وعالعموم أنا آسف إذا كنت ضايقت حضرتك يا دكتور وأنا الحمد لله مش محتاج للرجوع لأى مواضيع لأنى أقول اللى يمليه على ضميرى وآسف مره تانيه يا دكتور وبالنسبه للعلم الجامعى أنا مش عالم كل الحكايه إن أول زياره ليا ف الكليه قبل المحاضرات وغيره كان مكتب رعاية الطلاب
المهم : إيه أخبار الدكاتره اللى إمتحنوا النهارده طمنونا وحد يقترح هنذاكر فيزياء منين

dr/esra2 13-01-2010 11:38 AM

اقتباس:

هو ده اللى اسميه الجهل الجامعى_
ماي بي بس التسمية صعبة شوية او مش مناسبة لان حضرتك متقدرش تجمع ان دا جهل و اعتقد ان في ناس متخصصة بانها تنبهنا ل الانشطة دي
ع ما اعتقد ان لو حضرتك كنت مهتم بالحكاية دي من الاول كننت قولت قدام الدفعة ف المدرج مثلا

اعتقد ان احنا مش دخلنا ف جو الجامعة و منعرفش حد نساله و احنا ان شاء الله لو عرفنا ان في حاجة ف الجامعة او نشاط يتناسب مع اي حد فينا سواء شعر او اي حاجة تاني ف باذن الله هنشارك
حضرتك قولت رأيك و مشكووووور و السلام عليكم

dr/esra2 13-01-2010 11:41 AM

اقتباس:

وآسف مره تانيه يا دكتور
مش في داعي لل اسف يا دكتور احنا متعودين ان كلنا زمايل مش في اي اسف بينا و ربنا يجمعنا ع خير

و بالنسبة ل الفيزيا ف كان في ورق بعض الدكترة صوروه كان فيه التجارب

m_elhady 13-01-2010 11:48 AM

ارجو اغلاق الموضوع يا دكتارة لعدم الاهمية واعتراضى على اسلوب بعض الاعضاء وبعض المصطلحات الغريبة

MAS MAN LOVER 13-01-2010 12:02 PM

شكر خاص لأصدقائى لو تقبلوا أكون صديقكم

شكرا يا دكاتره على النصيحه والترحيب لأنى من إمبارح حاسس إنى أخطأت وفيه ناس هتزعل منى وبالنسبه للورق منين / أنا مقدرش يا دكتور أقف قدام الدفعه وأتكلم دا أنا مره دكتور طلاب منى أرسم حاجه ع السبوره كنت هروح فيها:giljotiiniug3: أنا مهتم بالأدب ولذلك فاسعوا وهنلتقى إن شاء الله لو كانت الأنشطه متشابهه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 08:55 PM.