بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   رد الوزاره على موضوع التثبيت (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=223195)

امجد7007 03-07-2010 10:22 PM

رد الوزاره على موضوع التثبيت

1 مرفق
زملائى الافاضل
قام احد الزملاء بارسال فاكس للوزاره يستفسر عن موضوع التثبيت بالنسبه للمعلم المساعد وردت عليه الوزاره
وكما وعدتكم انى سارفع للموقع صوره من رد الوزاره بمجرد حصولى عليها وفيما يلى نص الرد وصوره من المستند المشار اليه

الاستاذ الفاضل
جارى استكمال بيانات المعلمين المساعدين_ الذين ينقصهم بعض اجراءات التعيين مثل الحصول على شهادة الرخصه الدوليه _ للتسكين على الكادر حتى يتسنى اصدار قرار بتعيينهم جميعا
هذا كان نص رد الوزاره وانا اخشى ان الوزاره كده ردها مطاط وناويه تخلينا نستنى السنه الثالثه عشان كله يتعين مع بعضه وطبعا ده ظلم لان المسئول مش هتفرق معاه يصدر القرار الان او بعد سنه لكن تفرق معانا احنا ولابد من وقفه استباقيه حتى لا تماطلنا الوزاره فى حقوقنا وان كنت انا متفائل بسبب ان القانون فى صفنا

MISS.DINA 03-07-2010 10:28 PM

والله لو هنستنى وهنتثبت فى الاخر يبى خير ان شاء الله وبعدين هما ماكانوش مجبورين انهم يردو فمعنى دة ان ان شاء الله فى امل

mena gerges123456 03-07-2010 10:36 PM

استاذ امجد انا صاحب هذة الورقه ؟

منة2011 03-07-2010 10:41 PM

وذنبهم اية اللى نجحوا واجتهدوا وعملو ا كل المطلوب منهم
فى الاخر يتساوى مع الناس الرايقة؟

محمدطعيمة 03-07-2010 10:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena gerges123456 (المشاركة 2341638)

أخي الفاضل تحياتي لك ، وبارك الله فيك ، وكلنا في مركب واحدة ، وليس الأمر من يرفع الراية
نح هذا جانبا أخي ،وأنت والله العظيم مقامك عال جدا .

امجد7007 03-07-2010 10:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena gerges123456 (المشاركة 2341638)

اخى الفاضل الاستاذ مينا الورقه وصلتنى عن طريق احد اصدقائى لانه قالى على مضمونها وانا طلبت منه احضارها لكى ارفعها للموقع وهو ده الرد اللى انا وعدتك انى هنزله بمجرد حصولى عليه عندما سالتنى عن وجود اخبار جديده لكنى لا اعرف صاحب الفاكس لكنى شطبت الايميل بتاعه من الرد حتى لايضايقه احد لكن بدايه الايميل كان بحرف ال s
وعموما مش هو ده المهم لكن المهم ان الاخبار تصبح معروفه ومتداوله لجميع الزملاء

اشرف عبد الحى 03-07-2010 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miss.dina (المشاركة 2341590)
والله لو هنستنى وهنتثبت فى الاخر يبى خير ان شاء الله وبعدين هما ماكانوش مجبورين انهم يردو فمعنى دة ان ان شاء الله فى امل

لا هو مجبر يرد. علشان يستمر فى مسلسل المسكنات الممل الماصخ. لكن لا جديد تحت الشمس.

mena gerges123456 03-07-2010 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امجد7007 (المشاركة 2341678)
اخى الفاضل الاستاذ مينا الورقه وصلتنى عن طريق احد اصدقائى لانه قالى على مضمونها وانا طلبت منه احضارها لكى ارفعها للموقع وهو ده الرد اللى انا وعدتك انى هنزله بمجرد حصولى عليه عندما سالتنى عن وجود اخبار جديده لكنى لا اعرف صاحب الفاكس لكنى شطبت الايميل بتاعه من الرد حتى لايضايقه احد لكن بدايه الايميل كان بحرف ال s

ياعم احنا في مركب واحدة

ونا عطيتها لزملائي في ادارة سوهاج احنا وبنجدد العقد علشان يطمئنوا

وعموا ss_ss22_22

مش هاكمل الباقي ؟

محمدطعيمة 03-07-2010 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امجد7007 (المشاركة 2341678)

خلاص بقي أقفلوا الحكاية دي ولا تحيدوا عن الهدف الأساسي كعادتنا نحن المصريين
وعلي فكرة الصورة مش واضحة وأنا شخصيا مش عارف أشوفها كويس ، حلو لي هذه الإشكالية يا عم مينا أنت وعمنا أمجد .
يارب ثبت المعلمين المساعدين بقي أحسن إحنا قربنا نلسع جميعا ، ولا أحد أصبح يطيق أحد قولوا جميعا آمين

امجد7007 03-07-2010 10:53 PM

اخى وحبيبى مينا برافو عليك هو ده الايميل وانا كمان مش هكمل الباقى يبقى انت صاحب الفاكس
امال بتسالنى ليه على الجديد وانت عندك الجديد ياغالى
بس المفروض كان واجب عليك تنزلها انت طالما الرد معاك من شهر تقريبا
لازم تدوخنى عليك يعنى؟ ههههههه

mena gerges123456 03-07-2010 10:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدطعيمة (المشاركة 2341708)
خلاص بقي أقفلوا الحكاية دي ولا تحيدوا عن الهدف الأساسي كعادتنا نحن المصريين
وعلي فكرة الصورة مش واضحة وأنا شخصيا مش عارف أشوفها كويس ، حلو لي هذه الإشكالية يا عم مينا أنت وعمنا أمجد .
يارب ثبت المعلمين المساعدين بقي أحسن إحنا قربنا نلسع جميعا ، ولا أحد أصبح يطيق أحد قولوا جميعا آمين

ياعم مافيش حاجة احنا ابناء محافظة واحدة سوهاج

مافيش حاجة ياستاذ ؟

محمدطعيمة 03-07-2010 10:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف عبد الحى (المشاركة 2341688)
لا هو مجبر يرد. علشان يستمر فى مسلسل المسكنات الممل الماصخ. لكن لا جديد تحت الشمس.

وأنت زعلان ليه ، دعوتك ذي ما هي
أفلحوا إن صدقوا ، وإن كانت الأخري سنقابلهم بما يقدرنا الله عليه

امجد7007 03-07-2010 10:56 PM

مشرفنا الغاااااااااالى استاذ محمد طعيمه بالنسبه لوضوح الصوره ده بقى انت السبب فيه لانى كل ما اصورها واجى ارفعها للموقع يقولى الحجم اكبر من المسموح وفين على ما اتصورت بصوره ذات حجم مسموح يعنى حضرتك كمان دوختنى معاك بس ولا يهمك اهم حاجه لا نحيد عن الهدف

Mr.Trueman 03-07-2010 11:11 PM

حلوة حكاية جحافل دى يا استاذ محمد ربنا يسمع منك

اشرف عبد الحى 03-07-2010 11:17 PM

و إن كان لنا فى الرفقة عمر ستعرف كم أنا أحب هذا البلد.

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:56 PM.