بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   1 ث units ترم 2 2017 (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=859)
-   -   رسالة لمحبى البوابة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=777566)

Mr. Mohamed Kamal Kamel 18-01-2020 09:10 AM

رسالة لمحبى البوابة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ربما لأحظ الجميع فى الأونة الأخيرة تراجع فى أداء البوابة التى كانت بمثابة المنارة لكل متعلم و معلم و لا أعلم بالفعل ما السبب أين الأعمال و المشاركات الحصرية التى كانت تتميز بها البوابة
الأن نجد الأعمال الحصرية على المواقع الأخرى و بعد فترة تجدها على البوابة التى فى الأساس كانت مصدر لكل تلك الأعمال
أين عمالقة البوابة التى ساهمت البولبة فى صنع أسماً لهم
إنى بصراحة أعتب على أخوانى و هذا من حبى فيهم أستاذتنا الكرام أمثال الأستاذ بيومى غريب و الأستاذ أيمن ابراهيم و الأستاذ محمد الديوشى و الأستاذ الكبير يعقوب و غيرهم الكثيرين الذين كانوا لا يبخلوا بأى أعمال على البوابة
و كل من يساهم بعمل و لو بسيط يعتبر صدقة جارية له فلينظر كم شخص سيستفيد من أعمالهم
و ارجو من كل شخص يدخل لكى ينزل عمل فقط عليه ان يساهم حتى و لو بكلمة شكر لصاحب العمل و لا ينسب العمل لنفسة
أتمنى من الله أن ترجع البوابة الى سابق عهده
اشكركم جميعاً و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

محمد عاطف 22 19-01-2020 09:25 AM

ياريت الكل يشارك فعلا - ولكن اخي الفاضل انت نفسك نسبه مشاركاتك بالمواضيع قليله جدا

المنتدي مفتوح للجميع حتي لو هتنقل من منتديات خارجيه - مفيش مشكله

المهم الكل يستفاد

Mr. Mohamed Kamal Kamel 19-01-2020 12:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عاطف 22 (المشاركة 1065849069)
ياريت الكل يشارك فعلا - ولكن اخي الفاضل انت نفسك نسبه مشاركاتك بالمواضيع قليله جدا

المنتدي مفتوح للجميع حتي لو هتنقل من منتديات خارجيه - مفيش مشكله

المهم الكل يستفاد

اخى الفاضل مشاركاتى قليلة لأن كانت هناك مشكلة عند اضافة رد فى البوابة بعد كتابته تاتى لى رسالة بان عدد الاحرف قليل لكن بالعكس كانت الحرف كثيرة لكن لا اعلم اين كانت المشكلة و كيف تم حلها الان و الحمد لله

محمد عاطف 22 20-01-2020 10:52 AM

اسعدتني

بوركت أخي الفاضل - ويسعدنا وجود اي شخص محب وعاشق للعلم

omarelassal 22-01-2020 03:48 PM

عايز اشارك بس حد يشرح لى الطريقة

mazen 2011 23-01-2020 09:43 AM

كلامك صحيح ولكن اعتقد ان هناك جو من الاحباط لان هناك فجوه كبيره بين ما نقدمه للطلبه وما يقوم عليه الامتحان فنحن نحفر فى اساسيات اللغه وكيف نبنى طالب متعلم والطلبه فى بدايه العام تاخذ الدراسه بجديه فى الصف الاول الثانوى وبعد الاختبار تعليقهم ان الامتحان كان لا يحتاج كل هذا المجهود ويبداوا باهمال الماده تماما
مما سبب لنا نوع من الاحباط فقد اهمات اللغه تماما وبصراحه ان نصحت الطلبه باخذ كورسات فى اى معهد فلا داعى لكل هذا المجهود الذى نبزله

El-Sayed Hamed 24-01-2020 02:54 PM

عندي اعمال كتيره والى حدما جيده ولكن لا اعرف كيفية المشاركه

محمد عاطف 22 25-01-2020 10:27 AM

ركز معي اخي الفاضل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarelassal (المشاركة 1065849276)
عايز اشارك بس حد يشرح لى الطريقة

حضرتك هتدخل على علامه موضوع جديد .... وتكتب اسم الموضوع وبعدين معلومات بسيطه تعريف بيه سطرين او تلاته

وبعدين تنزل على اختيار ارفاق ملف فى المشاركه ومن كلمه Browse بترفق اي ملف من ملفاتك الى على جهازك ... بس اهم حاجه شوف الحجم اللى المنتدي بيسمح بيه وحجم الملف بتاعك وبعدين كلمه رفع وتتنتظر أقل من دقيقهلما الملف يترفع على الموقع .... وبعدين تحت خالص أعتمد الموضوع ... اتمني أكون قد وضحت الموضوع

omarelassal 28-01-2020 12:55 AM

الف الف الف شكر حبيبى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:47 PM.