بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية الطب البيطرى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=526)
-   -   جدول اعدادى بيطرى فى كليه علوم (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=156511)

حمااده 27-09-2009 03:41 PM

جدول اعدادى بيطرى فى كليه علوم

انا جبتلكم الجدول معلش هو صورة مش حلوة اوى لان الزجاج كان وحش ومترب
وكمان الشمس كانت ضربه فيه
بس انا دخت النهارده فى الكليه
وكنت صايم والشمس مبترحمش
يالا ولا يهمكواhttp://://www.herosh.com][img]http:/.../867811188.jpg[/url][/IMG]
المهم الجديد فى بيطرى لحد دلوقتى انهم نزلوا المشرفين الاكادمين
معلش والله تعبان مش قادر اكتب اقدر من كده
واسالوا نادر هيقول لكوا ان دى احسن صورة عرفنا نجبها
بعد لما ولاد الحلال توهونا فى الجامعة

حمااده 27-09-2009 03:45 PM

Hamset_Etab 27-09-2009 04:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمااده (المشاركة 1640190)
انا جبتلكم الجدول معلش هو صورة مش حلوة اوى لان الزجاج كان وحش ومترب
وكمان الشمس كانت ضربه فيه
بس انا دخت النهارده فى الكليه
وكنت صايم والشمس مبترحمش
يالا ولا يهمكواhttp://://www.herosh.com][img]http:/.../867811188.jpg[/url][/img]
المهم الجديد فى بيطرى لحد دلوقتى انهم نزلوا المشرفين الاكادمين
معلش والله تعبان مش قادر اكتب اقدر من كده
واسالوا نادر هيقول لكوا ان دى احسن صورة عرفنا نجبها
بعد لما ولاد الحلال توهونا فى الجامعة

شكرا ليك يا محمد
ربنا يجازيك خير يارب
ومقدرين تعبك طبعا النهارده
بس طلب صغير معلش
لو تعرف يعنى تكتبه بعد ما تفطر يبقى كتر خيرك
لانى مش شايفه غير حاجات بسيطه جدا

حمااده 27-09-2009 06:20 PM

والله عندك حق

حمااده 27-09-2009 06:22 PM

انا عندى واحد اوضح بس بالعكس هنقل منه

SENDRILLA 27-09-2009 06:46 PM

جزاك الله خير يا محمد والله
ويارب تكون المواعيد كويسه ومش متعبه ليكو يعني
وبالتوفيق يا دكاتره

Dr.Nader Galal 27-09-2009 08:17 PM

تقرير يومي

بسم الله الرحمن الرحيم
طبعاً دي صور جبناها بالعافية بعد ما لفينا يعني بتاع ساعتين بس كده ومن الشمس بقينا:giljotiiniug3:بس ياله مش مهم كان يوم وعدي واللي يروح علوم يقولنا نقوله السكه أزاي بدل ما يروحوياخدلو ساعتين لف وهو قدام المدرجات ومحدش عارف حاجه :040vk0:وأتخيلو أن و إحنا بنسأل في شئون الطلبه جوه واحده قاعده تقولي (إحنا علوم بس ) اقولها و في بيطري تندهش أوي!!! :slap1qk6:وتقولي روح لاستاذ مين.. واستاذ مين يقولي قول لمدام مش عافر ايه.. وكان يوم وبعديها طلعنا علي عندنا لقينا ارقام المشرفين الاكاديمين نزلت بس التسجيل هيبقي اول اسبوع في الدراسه والسكاشن إن شاء الله اخر الاسبوع ده وأتعرفنا علي ناس هناك ولقيت صحابي فوقفنا معاهم شويه ومحمد سابني وخلع بس عشان يسجل عشان المشرف بتاعه في الكليه القديمة ومتهيألي مرحش وروحت انا للمشرف بتاعي طلع دكتور تغذيه ابن حلال :022yb4:وكلمني شويه عن الكليه وبعدها سلمت علي صحابي اللي المفروض راحو عشان يظبطو لحفلتنا في اول اسبوع ومن بعدها كُتب لنا الرحيل والسلام عليكم ورحمه الله :friendsxs3::078111rg3::028ja7:

SENDRILLA 27-09-2009 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Nader Galal (المشاركة 1640828)
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعاً دي صور جبناها بالعافية بعد ما لفينا يعني بتاع ساعتين بس كده ومن الشمس بقينا:giljotiiniug3:بس ياله مش مهم كان يوم وعدي واللي يروح علوم يقولنا نقوله السكه أزاي بدل ما يروحوياخدلو ساعتين لف وهو قدام المدرجات ومحدش عارف حاجه :040vk0:وأتخيلو أن و إحنا بنسأل في شئون الطلبه جوه واحده قاعده تقولي (إحنا علوم بس ) اقولها و في بيطري تندهش أوي!!! :slap1qk6:وتقولي روح لاستاذ مين.. واستاذ مين يقولي قول لمدام مش عافر ايه.. وكان يوم وبعديها طلعنا علي عندنا لقينا ارقام المشرفين الاكاديمين نزلت بس التسجيل هيبقي اول اسبوع في الدراسه والسكاشن إن شاء الله اخر الاسبوع ده وأتعرفنا علي ناس هناك ولقيت صحابي فوقفنا معاهم شويه ومحمد سابني وخلع بس عشان يسجل عشان المشرف بتاعه في الكليه القديمة ومتهيألي مرحش وروحت انا للمشرف بتاعي طلع دكتور تغذيه ابن حلال :022yb4:وكلمني شويه عن الكليه وبعدها سلمت علي صحابي اللي المفروض راحو عشان يظبطو لحفلتنا في اول اسبوع ومن بعدها كُتب لنا الرحيل والسلام عليكم ورحمه الله :friendsxs3::078111rg3::028ja7:

علي فكره اللي حصللكو ده الطبيعي في مصر كلها
ان حد يكون شغال في كليه ومش عارف اي حاجه عنها
كل واحد يبعتك للتاني
كده يعني ايزي :d
بس انتو سجلتو ولا ايه
اصل التسجيل بيبقي غالبا في اول اسبوع مش عارفه التسجيل دلوقتي ايه نظامه
وياربت تبقي تقوللنا الحفله دي هتبقي امتي بالظبط عشان نبقي نحضرها رخامه يعني :d

حمااده 27-09-2009 09:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sendrilla (المشاركة 1640925)
علي فكره اللي حصللكو ده الطبيعي في مصر كلها

ان حد يكون شغال في كليه ومش عارف اي حاجه عنها
كل واحد يبعتك للتاني
كده يعني ايزي :d
بس انتو سجلتو ولا ايه
اصل التسجيل بيبقي غالبا في اول اسبوع مش عارفه التسجيل دلوقتي ايه نظامه

وياربت تبقي تقوللنا الحفله دي هتبقي امتي بالظبط عشان نبقي نحضرها رخامه يعني :d

انتى تنورى اى حفلة

حمااده 27-09-2009 09:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.nader galal (المشاركة 1640828)
بسم الله الرحمن الرحيم

والله يا نادر كان يوم صعب وتعبنا والناس ماشاء الله وصلونا لمدرج والى بسهوله
وفعلا احنا عرفنا طريق سهل لكليه علوم والمدرجات
وبرده انا خلعت يا نادر
بذمتك انا كنت عامل ازاى
وبعدين فى القديمة قالوى محدش هنا دلوقتى
فلما اروح هسجل

حمااده 27-09-2009 09:41 PM

يا جماعا بالنسبة للجدول
ف براف هرت خدو منى كروكى بالخط يعنى وبيظبطة وهينزله وهجيبوا منه على طول
لو نزل ولنل منزلتوش البركةة فى سندريلا تنقله
انا ببعته دلوقتى واول مايوصل هيوضبه وينزل ونتجيبه
معلش والله ده من النت
لان الصورة حلو على موبايلى

Dr.Nader Galal 27-09-2009 10:09 PM

والله يا سندريلا احنا بعد ما توهنا عرفنا انو طبيعي بس الحمدلله وصلنا يعني وبالنسبه للحفلة سمعت في كان في اسرتين أولي سمارتاويه ومش فاكر التانيه :blush:وسمعت ان اول يوم هما هيجولنا علوم ويبقوا معانا كده وسمعت ان في حفله هتبقي اول يوم نروح فيه عندنا الكليه وكانو لسه بيظبطو بس انا مشيت وبعدين أنتي تنوري أي حفله وتكوني قبلينا كمان
حمااده انا بهزر وعارف انك تعبت وكنت صايم وانا فاطر :(:(أما بالنسبه للتسجيل فهيبقي اول اسبوع إن شاء الله والسكاشن هتنزل الاسبوع ده يعني عـ الاربع او الخميس بس لسه محددتش هروح ولا هعمل ايه :dكسل بقي:av4056bb7jp3:

Hamset_Etab 28-09-2009 01:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمااده (المشاركة 1641064)
يا جماعا بالنسبة للجدول
ف براف هرت خدو منى كروكى بالخط يعنى وبيظبطة وهينزله وهجيبوا منه على طول
لو نزل ولنل منزلتوش البركةة فى سندريلا تنقله
انا ببعته دلوقتى واول مايوصل هيوضبه وينزل ونتجيبه
معلش والله ده من النت
لان الصورة حلو على موبايلى

شكرا ليك يا دكتور محمد
ومكنش فيه داعى تتعب نفسك وتكتبه على الجهاز كان حلو اوى الكروكى:)

lobna24 28-09-2009 01:37 AM

شكرا يا جماعه ع الجدووول واحمدوا ربنا ان التعب مش جه ع الفااااضى
ما علينا الحمد لله ان حد رااح عشان انا مكسله انزل هههههههههه

Hamset_Etab 28-09-2009 01:52 AM

:p
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Nader Galal (المشاركة 1640828)
بسم الله الرحمن الرحيم

يا ساتر يارب
هو كل يوم حد يجى يحكى عن حكايته الماسويه مع الكليه
امبارح لبنى والنهارده انتو
ياترى اليوم بتاعى امتى؟؟;)
ربنا يسترها انا لحد دلوقتى الكليه تمام معايا ومحصلش حاجه وحشه :p
ومش عوزاها تقلب بغم لانى لو حصلت معايا حاجه مش لطيفه من الاول كده
هتعقد من المكان كله

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:14 PM.