بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   فكره حلوه (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=390063)

قلبي ملك لربي 06-12-2011 10:27 PM

فكره حلوه

بوصوا ياجماعه انا عندي فكره هتخلينا نشجع بعضياتنا
اولا كل واحد يدخل ويقول هو في سنه كام وايه المواد اللي بياخدها وطبعا كلنا بنمتحن في الدروس
يبقي كل ما نمتحن ندخل نقول جبنا كام ونحط اسئله الامتحان اللي امتحاناه عشان غيره يحاول يحلها وكده هنبقي بنشارك بعض ممكن حد فينا يكون خد سؤال التاني مش خده يبقي نفيد بعض

NeVeR CoMe BacK 06-12-2011 10:30 PM

احم احم ^^

قلبي ملك لربي 06-12-2011 10:32 PM

ليه كده بس

NeVeR CoMe BacK 06-12-2011 10:36 PM

انتى فاضية باين عليكى يا بوبتى ولا ايه :(
يابنتى الواحد بيحاول يدخل بتاع نص ساعة ولا ساعة بالكتير عالمنتدى للترفيه بس مش اكتر عايزانا انتى ندح عالنت وفى الحقيقة كووماان حرااااااااااااااااااااااااامم :(
وبعدين هتلاقي وقت منين تقعدى تكتبى فى الاسئلة وبعدين تستنى حد يدخل يجاوب كبرى كبرى العيال مش محتاجين حد ينصحهم عشان يدحو دول نازلين عمال علا بطال يختى ومبيسبوش سؤال :(

قلبي ملك لربي 06-12-2011 10:39 PM

ههههههههههه بس انا مش كان قصدي نجاوب علي النت قصدي كل واحد يحله لواحده عادي عموما ده كان مجرد راي

ahmed doula 06-12-2011 10:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NeVeR CoMe BacK (المشاركة 4148817)
انتى فاضية باين عليكى يا بوبتى ولا ايه :(
يابنتى الواحد بيحاول يدخل بتاع نص ساعة ولا ساعة بالكتير عالمنتدى للترفيه بس مش اكتر عايزانا انتى ندح عالنت وفى الحقيقة كووماان حرااااااااااااااااااااااااامم :(
وبعدين هتلاقي وقت منين تقعدى تكتبى فى الاسئلة وبعدين تستنى حد يدخل يجاوب كبرى كبرى العيال مش محتاجين حد ينصحهم عشان يدحو دول نازلين عمال علا بطال يختى ومبيسبوش سؤال :(

like :romarioxp6:

حسونة بيه 06-12-2011 10:41 PM

لا لا لا طب انا مفتحتش كتاب كميا نهائى من اول السنة لحد دلوقتى ولما امتحنت جبت 38 من 50 بس انا مشكلتى فى الرياضة مفيش بينى وبينها feeling نهائى ولا حتى so what حد يدينى حل فى proplem دى

قلبي ملك لربي 06-12-2011 10:42 PM

هههههههههه نفس مشكلتي

NeVeR CoMe BacK 06-12-2011 10:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسونة بيه (المشاركة 4148833)
لا لا لا طب انا مفتحتش كتاب كميا نهائى من اول السنة لحد دلوقتى ولما امتحنت جبت 38 من 50 بس انا مشكلتى فى الرياضة مفيش بينى وبينها feeling نهائى ولا حتى so what حد يدينى حل فى proplem دى

اعمل لمخك *******h وحاول تبقا flexible مع اى problem وانت ان شاء الله هتبقا ok to some extent :d
يووووووه هى كلمة ريفريش مش بتظهر ليييييييه هى ممنوعة عالمنتدى ولا ايه :mad:

ahmed doula 06-12-2011 10:44 PM

اولا احنا قرفانين من الحاجه المؤقرفه الى اسمها مزاكره(خدى بالك من الاسبيلينج)

ثانيا انا مش بمتحن غير فى الانجليش وطبعا لو حطيت اسئله غالبا محدش هيحلها ولو حد حلها هبقى مش متاكد بردو حتى لو كان مدرس عادى انا مش بثق فى المدرسين اصلا

حسونة بيه 06-12-2011 10:48 PM

اعمل لمخى restart بس يا man مخى fresh moot الرياضة هيا اللى مش بيس وانا مش cool قيها يبقى الحل ايه انى ابقى تييييييييييييت وانفضلها وانته يا صاحبى خلصت ثانوى ولا لسه فيها

ahmed doula 06-12-2011 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NeVeR CoMe BacK (المشاركة 4148839)
اعمل لمخك *******h وحاول تبقا flexible مع اى problem وانت ان شاء الله هتبقا ok to some extent :d
يووووووه هى كلمة ريفريش مش بتظهر ليييييييه هى ممنوعة عالمنتدى ولا ايه :mad:

الكلام ده شامم فيه ريحت ايمن العبيط اللى كان فى القصه:cool:

ahmed doula 06-12-2011 10:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسونة بيه (المشاركة 4148849)
اعمل لمخى restart بس يا man مخى fresh moot الرياضة هيا اللى مش بيس وانا مش cool قيها يبقى الحل ايه انى ابقى تييييييييييييت وانفضلها وانته يا صاحبى خلصت ثانوى ولا لسه فيها

اولا هى قصدها *******

ثانيا هو الكلام ده موجه لمين اصلا؟؟ دى بنت :bosyht9:

ahmed doula 06-12-2011 10:51 PM

تصدقوا الكلمه فعلا مش بتتكتب

اما منتدى غبى صحيح

عايزين نفهم الواد حاجه

ينفع كده بقى

NeVeR CoMe BacK 06-12-2011 10:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed doula (المشاركة 4148850)
الكلام ده شامم فيه ريحت ايمن العبيط اللى كان فى القصه:cool:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed doula (المشاركة 4148852)
اولا هى قصدها *******

ثانيا هو الكلام ده موجه لمين اصلا؟؟ دى بنت :bosyht9:

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالالا
لو سسسسسسسسسمحت كلوووو الا ايمن انا بقولك اهو متقولش عليه عبيط :stickjo4::angry2::angry2:
وفيها ايه يعنى اما اكون متأثرة بالانجلش شويتين اصلى بمووووووووووووووووووووووووت فيه :cool:

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:00 AM.