بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   تتوقعوا التسيق هيكون ازاى؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=552208)

chalijaly 09-10-2013 04:41 AM

تتوقعوا التسيق هيكون ازاى؟

تتوقعوا التنسيق هيكون كاااام لطلبة النظام الجديد والقديم؟؟
انا تبع النظام القديم ومأجل مواد وان شاء الله لو قفلتها هجيب ما بي 98.5 و 98.3
بس خايف اوووووووى ان الطب او الاسنان تعلى عن المجموع ده
تتوقعوا التنسيق هيكون اعلى؟؟

نابلون 09-10-2013 07:40 AM

انا كمان مأجلة المواد كلها نظرا لظروف خاصة بس امتحنت المستوى الرفيع وجبت فيه 8.5 يبقى مجموعى الكلى بتاع سنة تانية بالمستوى 97 ومش قادرة اتوقع اى شئ لا لتنسيق ولا لشكل الامتحانات بس المتوقع الى الناس بتقوله ان هيقل بس اكيد مش هيقل كتير ممكن اعرف حضرتك نظامك فى اامذاكرة اصل انا تايهة ومش عارفة اعمل ايه

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 04:01 AM

انا بردو ‏ ثانوي علمي علوم لغات بس بعيد كل المواد
عايزة اسألك يا نابلون هو في ليا مستوى رفيع صح انا خوفت عشان أنت رحتي المستوى بس

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 04:14 AM

للثانوي نظام قديم

بصوا يا جماعة انا عندي فكرة عايزاكو تساعدوني فيها انا عايزة اعمل بيج او جروب عالفيس بوك للثانوي نظام قديم عشان نتجمع فيها كلنا بما اننا نفس النظام ونساعد بعض واللي يعرف اي معلومات عن نظامنا يبلغنا على طول يارب تكون الفكرة عجبتكوا و ان شاء الله هتعجبكوا انا عن نفسي باذن الله هعمل اكونت جديد ميبقاش عليه اي اصدقاء ولا اي لايك لأي بيج غير البيدج دي بحيث ان كدا الفيس مش هيعطل وميسرقش منا اليوم
وعن نفسي عايزاه يبقى عالفيس عشان بعرف اتعامل معاه بسهولة اكتر من الموقع هنا وهنعرف نفيد بعض في الكومنتات هيبقى سهل يعني وجميل ان شاء الله ‏
منتظرة ردكوا بنعم ‏:‏) باذن الله ومتتأخروش في الردود
شكراا

نابلون 10-10-2013 04:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aya hassan mostafa (المشاركة 5538667)
بصوا يا جماعة انا عندي فكرة عايزاكو تساعدوني فيها انا عايزة اعمل بيج او جروب عالفيس بوك للثانوي نظام قديم عشان نتجمع فيها كلنا بما اننا نفس النظام ونساعد بعض واللي يعرف اي معلومات عن نظامنا يبلغنا على طول يارب تكون الفكرة عجبتكوا و ان شاء الله هتعجبكوا انا عن نفسي باذن الله هعمل اكونت جديد ميبقاش عليه اي اصدقاء ولا اي لايك لأي بيج غير البيدج دي بحيث ان كدا الفيس مش هيعطل وميسرقش منا اليوم
وعن نفسي عايزاه يبقى عالفيس عشان بعرف اتعامل معاه بسهولة اكتر من الموقع هنا وهنعرف نفيد بعض في الكومنتات هيبقى سهل يعني وجميل ان شاء الله ‏
شكراا

انا موافقة جدا وخصوصا ان الواحد حاسس بالغربة مع 3 ثانوى الى على النظام الجديد ونحاول اننا نساعد بعض ان شاء الل ونشجع بعض

نابلون 10-10-2013 04:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aya hassan mostafa (المشاركة 5538663)
انا بردو ‏ ثانوي علمي علوم لغات بس بعيد كل المواد
عايزة اسألك يا نابلون هو في ليا مستوى رفيع صح انا خوفت عشان أنت رحتي المستوى بس

هو لسة مظهرش اى حاجة عن فكرة المستوى وهل الناس الى ماجلة زينا ليهم مستوى ولا لا بس اكيد هيظهر وهيقولوا حاجة اهم حاجة انك تزاكريه براحة كدة بحيث لو قالوا تمتحنوه تبقى مستعدة وربنا يوفقنا ان شاء الله

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 04:33 AM

ان شاء الله ‏:‏) جمييل أاووووي أيوة نشجع بعض ونعمل جداول مع بعض نمشي عليها ‏ باذن الله خلاص هبدأ فيه دلوقتي ان شاء الله
أنتي علمي علوم لغات مثلي ‏:‏)‏

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 05:03 AM

ان شاء الله ‏:‏) جمييل أاووووي أيوة نشجع بعض ونعمل جداول مع بعض نمشي عليها ‏ باذن الله خلاص هبدأ فيه دلوقتي ان شاء الله

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 06:51 AM

انا خلاص يا جماعة عملت البيدج عالفيس بوك بس الموقع مش راضي ينشر الرابط الا بعد 25 مشاركة
فانا هكتب لكوا اسمه واعملوا بحث عليه عالفيس وبعدين لايك واتكلموا عالصفحة دي
اسم الصفحة هو:
Its Bac 2014 We Can Isa

Aya Hassan Mostafa 10-10-2013 07:03 AM

الصفحة موجودة ياجماعة اي حد يعرف طلبة ثانوي نظام قديم يبلغوا وحاولوا تنشروها لهم يا جماعة
سؤال هو احنا هيبقى لينا تنسيق خاص ولا تبع التنسيق العام
متتأخروش في الردود

نابلون 10-10-2013 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aya hassan mostafa (المشاركة 5538730)
الصفحة موجودة ياجماعة اي حد يعرف طلبة ثانوي نظام قديم يبلغوا وحاولوا تنشروها لهم يا جماعة
سؤال هو احنا هيبقى لينا تنسيق خاص ولا تبع التنسيق العام
متتأخروش في الردود

لا هيبقى تنسيقنا تبع تنسق النظام الجديد ماهى دى الميزة فى التأجيل وده على حسب معلوماتى

نابلون 10-10-2013 11:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aya hassan mostafa (المشاركة 5538675)

علمى علوم بس مش لغات

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:16 AM.