قديم 01-07-2009, 09:35 PM
queen_msa queen_msa غير متواجد حالياً
عضو جديد

queen_msa is on a distinguished road

ياجماعة الغش هيظل موجود لان فى مراقبين كتير معندهمش ضمير وكمان في طلبه معندهاش ضمير ودخلة الامتحان وعاملة حسابها انها هتغش اخر السنة انا في معهد فتيات الزقازيق كان فيه غش حتى بعد لما بعض البنات اشتكت كان معايا بنتين فى اللجنة . الاولى كانت بتغش وبتاخد اجابة من البنات وياريت على اد كدة لادى كمان بتجيب ورق ومذكرات يعنى برشام وكانت بتدنها تعيط وتوتر فى اللى حوليها لانها عاوزة تجيب اكتر منهم فى المجموع وبالغش ومن سوء حظى ان انا كنت فى الديسك اللى امامها وهى السبب فى ضياع درجاتى ربنا ينتقم منها ويوم المستوى جابت مذكرة معاها وورق كتير انا معرفش دخلت بيه اذاى ولما المراقب شافهاواخد منها الورق والمذكرة مخفتش منه لا دى كمان والله قالتلة(يااستاذ استنه لما اكمل اجابة السؤال كل المعاهد بتدخل ب الكتب ودنتها اتعيط علشان يديلها البرشام بتاعها )اما بقى المراقب التانى كان معاه اجابة الترجمة واداها للبنات من غيرماالمراقب زميله ياخد باله ربنا يسامحه. البنت الثانية كانت بتغش عن طريق الواسطة كانت تعرف مراقب كان كل يوم يجيلها ويديللها ورقة فيها الاجابة دة كلة كان بيحصلوالبنات شايفاه وللاسف مكنش حد بيقول حاجة بسبب ضيق الوقت الغريب ان البنت دى منقبة يعنى المفروض انها تحترم النقاب اللى لبساه . ادعو للبنات دي ولكل اللى مثلهم ربنا يهديهم وادعوا للجميع ربنا ينجحنا بمجاميع حلوة ان شاء الله ويارب التنسيق ينزل السنادى