قديم 18-08-2009, 09:11 PM
الصورة الرمزية nothing
nothing nothing غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( كليه أداب القاهره )

nothing is on a distinguished road

معلشى يا جماعه انى اتاخرت عليكوا لانى اخدت دور برد شديد اعذرونى
ههههههه كويس والله انها عجبتكوا انا كنت حاسه انى هابقا رخمه بس الحمد لله طلعت تمام اهو بالنوبسه بقا لباقى القصه لما كنا صغيرين ف رمضان كان لازم امسك الفانوس والف بيه الشقه كلها متعرفوش ايه لازمه الحكايه دى بس مزاج عندى واقعد اغنى والف بالفانوس والمهم انى اطفى نور الشقه كله واقعد الف بالفانوس كنت بتعب اوى ولما يجى بقا العيد الزم الهدوم تتجابلى قبل الوقفه بيوم بتبقا ماما عاوزة تفجرنى بصواريخ سام دى والهدوم لازم تتجاب وتبات ف حضنى كمان علشان محدش كان ياخدها منى يعنى ملكيه خاصه ممنوع الاقتراب او التصوير وبعدين لازم الصبح بابا يودينا الجامع واحنا صغيرين نصلى الصبح واهم شئ بقا العيديه كانت اهم شئ بالنسبالى وكنت بقا اخد الفلوس واما اصدق البس واروح بقا اشترى حاجات واغيظ بيها ولاد عمى شايفين كميه الشر والله كانوا يقعدوا يعيطوا لانى بغيظهم بيها ههههههههه ايام والله .
المهم بقا انى كنت بخاف من حاجه عمركوا ما كنتوا تتصوروها ابدا عارفين انتوا عرايس الليله الكبيره بتاعت صلاح جاهين دى انا كنت لما الاقيها ف التليفزيون لازم اجرى واقعد اعيط معرفش ليه بس اهو عقل عيال كنت مفكراهم انهم العفاريت اللى ماما كانت بتحكيلى عنهم .
وبردو لما كنت صوغيره كنت معتقده ان ورا التليفزيون هلاقى بقا الممثلين والمصورين والناس الكتيره دى وانا بقا اقعد بقا بهدومى نضيفه وشعرى مسرح ع غير العاده علشان قال هما هايشافونى يعنى ويقوموا مشغلنى معاهم ف التليفزيون هههههههه من يومى وانا ستار.وكنت اقعد اقلدهم قال يعنى ممكن حد يكتشفنى ف يوم بس لما كبرت اتصدمت بقا