قديم 10-09-2009, 03:31 PM
الصورة الرمزية eng7oudash
eng7oudash eng7oudash غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( الفرقة الثالثة هندسة طنطا )

eng7oudash is an unknown quantity at this point

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EnG.BeLaL مشاهدة المشاركة

بصوا يا جماعة انا عمري ما حبيت منتدى قد المنتدى ده انا مشترك فيه من 2 ثانوي من قيل ما يتجدد و يبقى على الشكل ده اللي انتوا شايفينه و

احنا من عصر واحد يعنى .. انا مشترك فيه من 5 سنين
اقتباس:
كان المنتدى ماشاء الله صحراء عملت حاجات محدش يتخيلها عشان ارجعه زي الاول
أشهد على كدا

اقتباس:
لحد ما خلصت امتحانات السنة دي و ابتدت الناس تيجي على المنتدى كنت فرحان جدا بس للأسف لقيت ناس بتحسسني ان المنتدى ملوش لزمة و كتير حاولت افهمهم ان احنا لسه في اجازة بس لا حياة لمن تنادي و من كام يوم برضه جت احدى المشرفات حذفت موضوع من القسم لانه كان فيه لينك منتدى و انا كنت شايف اللينك ده و حذفته بس مرضتش اشيل الموضوع عشان ابلغ الناس اللي عملاه ان مينفعش يتحط عناوين منتديات بس زي ما يكون انا مش موجود .
بعدين لقيت اقتراح من ( جعلتني مهندسا ) لتقسيم القسم ( كهربا ومدني و عمارة و.......) قلتله يا باشمهندس مش هينفع لاننا مش كتير و اغلب اللي في القسم اعدادي بس برضه راح للإدارة و قالهم
زي مايكون انا مليش لزمة و معظم الناس عارفة ان مينفعش لان الاعداد في القسم مش كتير .
بص .. بصراحة انا لو مكانك كنت هزعل زيك كدا .. و برده هفكر انى استقيل .. بس هقولك حاجة .. من الادارة .. ده جهل مش أكتر ... و من جعلتنى مجرما .. حماس برده مش اكتر

اقتباس:
بس على العموم حصل خير بس انا هقترح عليكم اقتراح لو شايفين اني مش هنفع خلاص انا انسحب من الاشرف للي انتوا عايزينه .

و شكرا لحسن استماعكم و صبركم
طبعا مش محتاج أقولك ردى

القسم من غيرك مش هينفع يا بلال

......

فى حاجة بقى .. انا عارف ان موضوع التقسيم مش هيزعلك من حد لو تم .. لان الكل فى الاول و الآخر عاوز مصلحة القسم ... و كل واحد من وجهة نظره

انا شايف ان الصحرا ممكن تبقى فى الاقسام الجديدة .. و ان شاء الله هتخضر مع الزمن .. زى القسم فى الاول كدا

و الحياة هتفضل خضرا ان شاء الله و مفيش صحرا

و طبعا محدش هيزعل من اى قرار .. تقسيم او لا ... انا مش هزعل لو متقسمش .. لكن هزعل اكتر لو اتقسم و انت او بانزر او اى حد زعل

معلش على الرغي ... و ثااانك يو