قديم 17-09-2009, 11:02 AM
الصورة الرمزية titto19991
titto19991 titto19991 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

titto19991 is on a distinguished road
Icon113

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pinkykitty مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
لكل اخواتي واسرتي هنا في الرابطة عايزة اقولكم كلمتين
احنا لما عملنا الرابطة ديه كان نفسنا انها تنجح وتكبر ويكون ليها أسرة في الكلية
وطبعا لسه نفسنا في كده
وليك حق يا بشمهنس بلال انت وكل اللي قالوا ان الرابطة نامت
لانها فعلا نامت مش بسبب ان احنا بندور على مواضيع جديدة او كده احنا فعلا نفسنا نحط جديد بس مش هو ده السبب
عارفين ايه السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اننا اصلا مش طايقين ندخل الموقع ولا الرابطة بعد اللي حصل كل شوية تبليغ للادارة وشغل تجسس
مش عارفة فيه ايه
هل هو انتقام لما بعضنا اعترض على اللي الشخص ده كان عايز يعمله وللا هو حقد وخلاص انا مش عارفة
على فكرة انا اصلا ماكانش في نيتي ادخل تاني وللا كنت حعتب المنتدى اصلا ومش بقول كده علشان تقولولي لأ اقعدي ومش حعمل موضوع اقول فيه انا قررت امشي لان اللي عايز يمشي حيمشي من غير ما يقول اصلا
بس انا بحب المنتدى هنا وبحب الرابطة ديه وانا كنت معاها من بدايتها خطوة بخطوة وان شاء الله مش حاسيبها
لان ما فيش حد يستاهل اني اسيب المكان اللي بحبه علشانه
وكمان لان اللي بيعمل كده لو كانت نيته حقد وخلاص او كانت نيته انه يضيع كل مجهودنا فانا لو مشيت او غيري مشى يبقى نفذناله اللي في دماغه وده مش حيحصل
وما حدش حيمشي من الرابطة رغم أنف الحاقدين
ودلوقتي يا جماعة عايزاكوا كلكوا تشاركوا وتجيبوا اصحابكوا ونكبر المكان اللي بيعتبر اسرة لينا
وعايزة كده اقتراحات ومشاركات علشان نجدد الرابطة
كلو يقول افكاره حتى لو كانت افكار بسيطة صدقوني حتفرق
وشكرا ليكم يا احسن اخوات واجمل رابطة في الدنيا
مستنية افكاركم
حسبي الله ونعم الوكيل ربنا يهديكي علي اخر الزمن بقيت (شخص و حاقد وجاسوس ربنا يهديكي ويهدينا هل ده الي بيمليه عليكي دينك وربك ورسوللك ؟؟؟انك تظلمي حد وانتي معكيش دليل بس ربنا مبيرضاش بالظلم راجعي نفسك ومن تواضع لله رفعه فعلا الواحد ممكن يتخدع في بعض الاشخاص