قديم 13-10-2009, 12:45 AM
شريهان1 شريهان1 غير متواجد حالياً
عضو جديد

شريهان1 is on a distinguished road
Opp

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_body_gamal مشاهدة المشاركة
انا كنت عايز اقول لشريهان مش هينفع تستخدمى الموضوع فى دعايا اعلانيه لمراكز غشاشة وحرامية جيبين ناس طالعة بمقبول عشان تدرس مواد الكليه هما سنة اولى ايه مش فهمين لدرجاتى وعلى فكرة الدكتور داخل الماضرة بيوضح كل حاجة وبيجاوب على كل الاستفسارت والاسئلة والله الشرح سهل وبعدين كله داخل يمتحن فى كتاب الدكتور اللى بيديلك مش فى الدروس اللى بيدهالة الطالب الفاشل اللى طالع بمقبول ويعرفش حاجة عن المواد فياريت كل طالبه اولى حقوق محدش يحط نفسة فى وضع استغلال من ناس ملهاش لزمة طالعة بمقبول ويا جماعة طلبه انتساب بتحضر معانا عادى جدا والدكتور بيجاوب على كل الاسئلة والاستفسارات يعنى الطالبه مش غبية لدرجة الدروس فى الجامعة كمان الجامعة اسهل مما يمكن بس الناس اللى بيكرهونه فيها ياريت كله يعمل بالنصيحة وسيبك من اللى اسمها شريهان واللى زيها
يستحسن انك تكلم باسلوب احسن من كدة مش معنى انك اكبر مننا سنا فانت تقول كدة وعلى فكرة المركز دة انا رحت وجرب وشيفاه من وجهه نظرى حلو وانت لوعندك نصيحة عمرها متتقال كدة وكل واحد عقله فى راسه
.............

كلام اخى الكريم صح ومفيش اسلوب احسن من كده علشان يتوصف بيه المكتبات دى ممكن انتى يا شريهان علشان فى سنه اولى لما تمتحنى الترم الاول وتنجحى هتعرفى بقيمه الكلام ده

آخر تعديل بواسطة a7med_sale7 ، 15-10-2009 الساعة 02:17 AM