قديم 27-08-2010, 07:32 PM
sun000 sun000 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

sun000 is on a distinguished road
افتراضي محمد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sun000 مشاهدة المشاركة
لم يتم التحقيق معى بعد لانه عندما جاءنى الجواب من الشئون القانونيه كنت فى اجازه مرضيه وبعد مارجعت للعمل كان هم المدير ان امضى فى التحركات واروح الشئون القانويه لانه جاله جواب تانى بيقله انىاذهب للشئون القانويه عند رجوعى من الاجازه ورحت وكان رافض يورينى الجواب او امضى عليه ولما رحت ملقتش المحقق بس انا مضيت فى دفتر الامن انى رايح الشئون القانونيه وقلولى متجيش الا لما نبعتلك المهم انا لما رجعت المدرسه قلى اروح تانى ورحت وعملت نفس الحكايه وقلولى المحقق عنده حالة وفاه المهم انا بعد سوف اخذ اجازه 5 ايام وهو مش راضى بحجة التحقيق كمان انا ممكن بعد الاجازه ارجع الاقىجالى جواب النقل الى اداره تانيه لانى مقدم على نقل وعارف انه هيوصلنى الاسبوع الجاى يعنى ممكن المحقق ممكن يحط جزء من مايحقق معايا ولا ايه الحل او ممكن التحقيق ويتحفظ لما انقل
لقد اخبرنى احد الزملاء ذهب لالاداره وكلامه بتوافق مع المدير ان الشئون القانونيه بانى اخذت 5 ايم خصم ويوم جزء مع العلم انه لم يحقق معى اى محقق وقد ذهبت للاداره يوم 16 /8 وهذا مثبت بدفتر الامن بالاداره ومثبت فى التحركات بالمدرسه وكان هناك مدير الشئون القانونيه وسالته عن المحقق قال لى اىن الخطاب اللى انت جاى بيه وكان المديسر يرفض اعطاى اياه وايضا المحقق لم يكن موجود وبعد 4 ايام تقريبا اضهر لى الجواب وقال لى امضى عليه بالعلم مع ومضيت عليه ونسيت اكتب التاريخ اللى مضانى فيه بس زميلى قال لى بعد مانا خرجت قال له ترخه والمهم انا رحت للشئون القانونيه تانى يوم 22/8 وكلمت المسئول اللى فى المكتب وقال لى عندها حالة وفاه واحنا هنبعتلك تانى جواب انا عايز اعرف الزاى اخذ جزء من غير تحقيق وكيف اتظلم