عرض مشاركة واحدة
  #14  
قديم 07-08-2011, 01:55 PM
تامر الطويل تامر الطويل غير متواجد حالياً
عضو مميز 2013
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
العمر: 42
المشاركات: 334
معدل تقييم المستوى: 16
تامر الطويل is on a distinguished road
افتراضي

الحلقه الرابعه

ويروح كوكى ومحمود عند السينما وقدامها يبص كوكى لمجموعه بنات ماشيه ويقول لمحمود


كوكى / وله ياجارنا شايف البنات ياله
مش البنات بتوع مدرسه الثانوى إللى جمبنا غفر



محمود / عندك حق ياكوكى أول مرة اعرف إن عندك نظر
فعلا بنات قشطه يامعلم
إحجز لنا بقه التذاكر ياكوكى باشا

كوكى / نعم ياأخويه طيب ماتدفع إنت !!

أنا مالى هو أنا خلفتك ونسيتك

محمود/ من أولها بياعه ياكوكى
عيب دأنا محمود صحبك

كوكى / خلاص يعم إنت هتعيط ،، بس بشرط؟؟

محمود / شرط إيه ياكوكى بيه إشرط يا......

كوكى / بتقول حاجه!!

محمود / لاء أبدا بقول ربنا يخليك

كوكى / شرطى إنك لو قعدت جمب أى بنت تقوم وأقعد أنا مكانك
موافق ولا لاء

محمود / طول عمرك طفس

موافق ،، يعم ياله إحجز بقه فى ليلتك السوده دى

وعند شباك التذاكر يقف كوكى ويمد اديه ويقول لبتاع التذاكر



كوكى / تذكرتين ياعم

بتاع التذاكر/ إصبر ياأستاذ ،، أما أمشى الانسه الاول

كوكى / ليه يعنى !! أنا جاى الاول هى مش أحسن منى


بتاع التذاكر / عيب ياأستاذ ليدزفرست


كوكى / ده عند أم كيكى

أنا مليش فى الكلام ده ،، أنا الاول وهى تستنا

البنت / خلاص يعم بطل زعيق إتفضل خد التذاكر وغور

كوكى / نعم إنت بتقوليلى أنا كوكى ، غور

إنتى مش عندك دم

البنت / أنا معنديش دم ياحيوان

كوكى / أنا حيوان يابقايا بنت ،،، ياشراب على مانلاقيله جزمه

البنت / أنا بقايا بنت يا معضم

كوكى / أنا معضم يا يا يا يا يا
إستنى عليا بس هتيجى

محمود / خلاص بقه ياكوكى سبها وياله بينا



وجوة السينما يقعد كوكى وجمبه محمود بيهديه وبيقوله



محمود / أقعد بقه يعم

كوكى / بنت حلوة بس لسنها طويل

محمود / إلحق دى جيه علينا ،، دى هتقعد جمبك كمان
هههههههههههههههه
دى بتبصلك بقرف وإحتكار

كوكى / إيه يعم إنت بتسخنى
خلاص علشان خطرك إنت بس ياواد ياجارنا أنا مش هكلمها

محمود / ياجبان

كوكى / إسكت بقه الفيلم هيبدء
ده فيلم تايتنك



وفى اخر الفيلم والبطل بيغرق يبص محمود للبنت يلقيها بتعيط فيقول لكوكى



محمود / إلحق البنت إللى جمبكبتعيط

كوكى / ماأنا شايفها من ساعتها ودموعها بوظتلى القميص منها لله الفقريه
ويطلع كوكى من جيبه منديل ويديه للبنت ويقولها
إتفضلى منديل ياأنسه وكفايه كده غرقتينى

البنت / مش عوزة منك حاجه ،، وإسكت بقه خلينى أتفرج

كوكى / عنك ماأخدتى ،، أنا أصلا جزمه إنى عبرتك
لو سمحتى عيطى بعيد دموعك بتيجى على قميصى وهتغرقه

البنت / إقعد بعيد

كوكى / ده الكرسى بتاعى ، وأنا مش هقوم انتى اللى لازم تقومى

واد رخم / إسكت بقه إنت وهى عوزين نتابع الفيلم



يبصله كوكى بقرف ويقوله بغضب وزعيق



كوكى / إيه يعم إحنا حرين ، أنا دافع فلوس

محمود / إلحق ياكوكى الولد جاى علينا



ويقرب الواد الرخم من كوكى ويشده من قميصه ويقوله



واد رخم / كنت بتقول ايه بقه ياروح طنط

كوكى / إيه حكايه طنط معاكم هيبقه إنت والمعلم أحمد
إنت مش عارف أنا إبن مين

واد رخم / إبن بارم ديله يله
طيب خد

كوكى / أه أه أه أه

ويغمى عليه



ويبص الواد الرخم لمحمود ويقوله



واد رخم / إنت معاه ياله

محمود / لاء ولا أعرفه

البنت / إيه يعم إنت مستقوى نفسك على الولد

واد رخم / إسكتى إنتى ياأنسه أحسنلك

البنت / نعم أحسنلى

طيب خد
وساعتها وبس تطير البنت فى الجو زى جاكى شان بالظبط وتنزل ضرب فى الواد الرخم لحد مايقول

واد رخم / أه أه أه أه أه كفايه حرام عليكى


وبعد ربع ساعه يفتح كوكى عنيه يلاقى محمود قصاده بيهزة وبيقوله



محمود / فوق ياكوكى بقه

كوكى / إنت مين يله

محمود / يعم أنا محمود جارك وصحبك

كوكى / إيه إللى حصل وفين الوادإللى ضربته وقطعته

محمود / راح المستشفى

كوكى / إيه ده هو أنا أفتريت عليه قوى كده

محمود / إفتريت عليه إيه يعم !!

دى البنت هى إللى ضربته ، دى طلعت بتلعب كارتيه

كوكى / بجد ، طيب الحمد لله إنى مكلمتهاش
طيب يله بينا نجرى بقه قبل البنت ماترجع تانى وتفتكر الشتيمه اللى شتمتهلها



ويخرج كوكى ومحمود بره السينما يلاقوا البنت قصادهم ولما تشوف كوكى تقوله

البنت / إنت بخير ياأستاذ كوكى

كوكى / أنا والله غلبان وأسف على أى شئ حصل منى بس بلاش تضربينى ، انا ابويا ميت على فكرة

البنت / إيه إللى إنت بتقوله ده ياأستاذ كوكى !!

انا بطمن عليك

كوكى / أنا كويس بس كلمينى من بعيد لبعيد

البنت / طيب ماتخافش

كوكى / أنا مش خايف منك
أنا مرعوب ،، ده الواد كان جته وكومتيه
أمال أنا المعضم هتعملى معايه إيه

البنت / طيب يعم خلاص وعلى فكرة أنا زيملتك فى مدرسه البنات الثانويه ، محمود صحبك قالى انكم فى مدرسه الجمهوريه الثانويه يعنى احنا زمايل ،

كوكى / والله عمرى ما عكست اى بنت من مدرستك

وحتى اساليهم !!


البنت / أسأل مين ياأستاذ ، اظاهر انك تعبان

كوكى / فعلا انا تعبان قوووى ولازم امشى

طيب أنا همشى بقه ماشى
إجرى يله ياجارنا بسرعه

وفى الطريق ومحمود وكوكى ماشين يبص محمود لكوكى ويقوله

محمود / بس إيه مع إن البنت وحش كاسر وعليها ضرب
إنما بنت قمورة يابختك يعم إديتك ميعاد

كوكى / أنا

محمود / أمال أنا؟؟

هى مش قلتلك إنها زيملتنا فى مدرسه البنات الثانويه
المدرسه إللى جمبنا
يعنى بتقولك قبلنى بكرة وإحنا خرجين من المدرسه

كوكى / إنت متاكد إنها كانت تقصد كده

محمود / أمال إيه

دأنا أفهمها وهى طايرة
وبكرة تشوف



وقدام مدرسه الجمهوريه الثانويه وكوكى ومحمود داخلين المدرسه ينده عليهم واحد جته ومعاه كام واحد تانين ويقولهم



واد جته / خد ياله إنت وهو

هوإنتم بقه إللى ضربتم إبن عمى إمبارح فى السينما

كوكى / لا والله يعم دى البنت إللى فى المدرسه إللى جمبنا

واد جته / وحياه أمك إنت وهو
هاتوهم يارجاله

وساعتها وبس يجرى كوكى وهو بيشد محمود من اديه وبيقوله



كوكى / إجرى يله ياجارنا


ويجرى محمود وكوكى وعلى مدرسه البنات يدخلوا ويستخبوا جوة ولما يدخلوا جوة المدرسه يبص كوكى حوليه وهو بيسأل محمود وبيقوله

كوكى / إيه شفونا وإحنا دخلين نستخبى فى مدرسه البنات ولا لاء

محمود / مش عارف ياكوكى



كوكى / إستنا لم أبص كده من على السور
إيه العالم دى يعم كل دى ناس عوزة تضربنا هو إحنا ضربنا مين باالظبط
ابن فاندام
وياريت كمان إحنا إللى ضربناه دى البنت السوسه إللى فى المدرسه دى
تعاله ندور عليها وهى تطلعلهم وتروقهم



محمود / بس منظرنا هيبقه وحش قوى ياكوكى
وهنقولها إيه!!

إحنا خايفين نروح أحسن العيال يضربونا
إحنا مش رجاله ياكوكى تعاله نخرج لهم ونضربهم ونوريهم الرجوله
أنا معاك يله ياجارنا إحنا إتخلقنا رجاله وننضرب وإحنا رجاله

ياله بينا


ويخرج كوكى ومحمود بره المدرسه واول مايشوف كوكى العيال هجمين عليهم يزق محمود بره المدرسه ويطلع يجرى فيبصله محمود ويقوله



محمود / إنت بتزوقنى وتجرى ياكوكى ياجزمه
ماشى ياكوكى خليك فاكرها


ولما يمسك العيال محمود من قفاه يبصلهم ويقولهم

محمود / أنا هقولكم إستنوا بس إسمعونى الولد إللى بيجرى ده هو إللى ضرب إبن عمكم

أة أة أة اة أة

الله يخرب بيت الرجوله ويخرب بيتك ياكوكى

وللقصه بقيه وإللى لقاء فى حلقه قادمه جديده من

يوميات

كوكى و الوله جاره

بقلم

تامر على الطويل

أميرالجروح
__________________
ولما قلبى إداكى قلبى ياحته منى
رجعتلى بسمه كانت رقيقه ضايعه منى
رد مع اقتباس