الحلقة 26
طبعا نور كانت سالت سوال لاحمد ومعرفناش اجابته الحلقه الي فاتت
احمد : عارفة السؤال دا يا نور
نور : مالو
احمد : كنت لسة بسالو لنفسي من حوالي نص ساعة تقريبا
نور: و يا ترى وصلت لايه (( قلبها هيقف))
احمد: عايز اقولك علي حاجه
نورا : تفضل
احمد: اقلك اشي بسيط ......... بنفع القمر يطلع بدون ما يكون في ليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نور : لا طبعا
احمد : بنفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق (( يا حونين))
نور : برضو لأ
احمد : انتي يا نور بالنسبة الي ... قمر بينور كحل اليل ... شمس بتلسعني في الشتا .... مش بس كدة
نور : همممممم وايـــــــــه كمان
احمد : يعني بحس انك قريبة مني جدا وعيب كدة
نور: انا اسفه ((وشها احمر))
احمد: هههههه انا كنت بهزر انت فعلا قريبه مني
نور : دا كل الي كنت عايز تقوله ؟
احمد:لا يانور ..... ما تستبقيش الاحداث ... كل اشي بوقتو .... اتقلي علي الرز
نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يا احمد ... مع اني متوقعتش تقولو
احمد : لييية يعني هههههههههههه حد جلك عليا دكر بط
نور: هههههههههههههههههههه لا مش قصدي
احمد: المهم يا نور احنا بكرة مسافرين الصبح ..... ولازم نشوف ريم و نجيبها معانا
نور : اها طبعا يالله
احمد: طيب والعصيرر
نور : خليها للمرة الجاية ههههههههههههههه عشان نلحق الساعة 11
احمد : زي مبتحبي يا قمر .... وضرب الكوبيتين مرة وحدة وراح وراها
في نفس الوقت نهى قاعدة بتجرب تتصل باحمد .......بس قاعدة بتتصل على رقم نور مفكرتو احمد ... ( لأنو ريم جربت اخر رقم هو رقم نور )
وفجأة
التلفيون يرن
نور: ايوووة مين ؟
نهى : انا نهى الممرضة في المستشفى اللي صاحبتك ريم فيها
نور : اها انا تحت في الريسبشن وطالعة على طول
نهى : انتي مين يختي ؟؟ مش دا رقم موبايل احمد
نور : لا تلفيوني ... ثواني وطالعين انا واحمد
نهى : اوكي سلام
اول ما طلعت من الاسانسير لقيت نهى بتستناها هتموت طبعا و تشوف مين نور ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبرى
نهى : انتي نور ؟
احمد : اه يا ستي تعرفيه من قبل كدة ؟
نور: انتي بتعرفيني ؟
نهى : لا سمعت عنك
احمد: صرتي اشهر من نانسي عجرم .... افرحي يا بت
نور : ههههههههههههه بس يا احمد استنى نشوف سمعت عني ايه ؟
نهى : لا عادي كل صحابك بحبوكي حتى احمد ساب ريم واجالك
نور اتطلعت على احمد تطليعة حلوة كتيييير ... اشرحلكو ازاي؟
"يلا مش مهم"
نور: لا هوة مسبهاش هوة كان جاي عشان انا مفضلش لوحدي (( مين البت دي ))
نهى : اها ربنا يخليكو لبعض
نور : يارب (( شكلي هخبطك بحاجه ))
احمد: هههههههههههههههه اية النظام هترغوا كتيير
نهي : لا اتفضلوا ريم جوة
احمد : انا بدي اشرب شاي مثلج بس لو سمحتي حطيلي عليه حليب وسكر بره
نهى : ههههههههه دي مستشفى مش كافتيريا
احمد : يا خرابي ... انتي بتحرجيني يا نهى علطول كدة لسا فيكي العادة دي
نهى :اها ........ خلي نورتعملك
احمد: اهاههههههههههههه بقي كدة .... طيب بطلنا لا شاي ولا حليب
نور: في ايه يا احمد
احمد : معرفش والله يا نور ... عادي .. خلينا نطل علي ريم
نور : اوك
دخل احمد ونور الغرفة عند ريم لقوها قاعدة
نور: الف سلامة عليكي يا حبيبتي
ريم: الله يسلمك يا نور
احمد: هتروحي انهاردة ان شاء الله
ريم : اها هحاول انهاردة عشان بكرة نكوت بقي
احمد : طيب اروح اشوف الريسبشن عشان اخلص حسابك معاهم
ريم : الريسبشن برضو ولا نهي ولا مين بالظبط ((يا بنت اللئيمة ))
نور : نهى ؟؟
ريم : اها نهى
احمد: مالها نهى يا ريم
ريم : يا ابني هي قلقانة عليك اكتر مني هههههههههه
احمد: وانا مالي ... مليش صالح بيها
ريم : بدها تعرف كل اشي عنك هههههههههههههه
نور : ازاي يعني ((حبه طماطم هتنفجر))
ريم : بتسأل اسئلة غريبة وعجيبة ....
نور : زي اية ؟
ريم : مش متذكرة
احمد: والله انت هبلة ... انتي ولا هيا .... انا نازل
نور : احمد بسررعة و ما تتأخرش .. مش توقف تحكي ساعة (( وبصت في الساعه))
احمد : هههههههههه لا مش رح اوقف مع نهى تقلقيش
نور : هههههههههه طيب كويس انت عرفت الي اقصدة
احمد : مبدأي بالحياة يا بنتي ... القطها وهيا طايرة
نور: ماشي ياعم
احمد : يالله انا نازل
احمد رايح عالاسنصير عشان ينزل يشوف الحساب ....... شاف نهى
اممممممممممممممممممممممممممممم
طنش وضل ماشي ههههههههههههههه
المهم خلص حساب المستشفى و الحساباات كلها وجاب سيارة ورجعو عالفندق
وبكرة مسافرين
امممممممممممممممممممممممممممم
ياترى ممكن يحصل شيء قبل ما يسافروا؟
ياا ترى في احداث وهما على الطريق ؟
دا الي هنعرفه في الحلقة الي جاية