قديم 18-07-2012, 05:10 AM
babagamil babagamil غير متواجد حالياً
عضو خبير

babagamil is on a distinguished road

بالنسبه ل iam legend خلى ثقتك فى ربك كبيره فى علاج طبيعى ودى فرصها كتيره وجميله جدا

بالنسبه لمحمد حمدى مش فاهم حضرتك جايب 99 يعنى داخل تهزر مثلا ولا ايه احنا بنتكلم جد مش هزار وخايف من ايه يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالنسبه لسومه اسنان ممتعه جدا فى دراستها ومش مرهقه زى طب من الاخر طب نفخ انا اصحابى اللى فى طب بيصوتوا عايز حفظ حفظ حفظ حفظ وفهم وعلى ماتخلصى وتفتحى عياده هتبقى داخله على 28 او 29 سنه وقابلنى بقى على ماتتعرف علشان مفيش مريض هيسيب دكتور مشهور ويروح لواحد لسه بادء

وبعدين اللى بيبصلك باشمزاا ده لطب اسنان عايز اعرف ده معاه ايه هو سورى عبيط ده طب وبيتكتب على اليفطه دكتوره كذا كذا اخصائى جراحه الفم والاسنان وياسلام لو تخصصتى تقويم شغل تانى خالص ومزاج

وفرص اسنان جميله جدا فى السعوديه بالذات وعندك الشعب كله سنانه مسوسه ولعلمك مرتب طبيب الاسنان من الحكومه 1200 جنيه + العياده بتاعتك+لو سافرتى بره وده كله هتعمليه وانتى عندك 24 سنه يعنى لسه قدامك عمر كبييييير وممكن تفتحى مستشفى .........وفى الاخر القرار بايدك وتأكدى ان اسنان اسمه دكتور ونفس برستيج اى دكتور تانى (((اسنان فى امريكا اسمه طب الاثرياء)) مش اى حد بيدخله