قديم 06-09-2012, 12:47 AM
el senyorita el senyorita غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

el senyorita is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورة/نورهان مشاهدة المشاركة
علفكرة انا غلطانة انى جاوبتك بدام زعلانة اوى مكنتيش سالتى يعنى انا قلت الاتنين حلوين بس دى وجهة نظرى تحترميها و350 طالب 400 طالب انا مليش دعوة وانتوا مصممين بس عرف بيتقال مهندس ومش هتمضموا للنقابة ولو انضميتوا ليها ابقى ابعتيلى دة حلم انتوا مصممين فى كل دول العالم وانا فاهمة الحمد لله وبدام انتى فاهمة اوى كدة مكنتيش سالتى وصحيح ياريت وانتى بتكلمى تكلمى باحترام لانى اكبر منك ماشى علشان عيب وبدام مقتنعة بديكور ادخليها مقلتش حاجة وبلاش تقولى على الناس جاهلة لانى انتى من الناس ماشى وانصحك تركزى فى تالتة احسن لحسن متضمنيش ناس كانوا جايبين 99 وبقوا حاجة وتمنين ياريت تركزى لتبقى 70 بس مركزة فى حاجة انتى مدخلتهاش اساسا ودة من حقك بس متعمليش فيها بقى فى كلية واسلوبك ياريت يبقى كويس مع الى اكبر منك انا دكتورة مش طالبة ادك بتكلمى معاها خليكى متحضرة تحياتى
اه وع فكرة انا دخلت عندك ع الصفحة بتاعتك لقيت باين داخله اولي كليه علاج طبيعي وعندك 17 سنة
لو دخلتى عندى هتلاقي 17 سنة بردو
يعنى الفرق بينا سنة في الدراسه يمكن عشان انا كنت بايتى سنة عشان اتولدت في شهر 12 او انتى دخلتى مدرسة بدري
وحتى لو انتى اكبر فانتى بردو طالبه ده انا افتكرتك اتخرجتى وكده
يعنى بلاش موضوع احترمى اللي اكبر منك لاننا في سن بعض واحنا الاتنين لسه طلاب بردو