قديم 14-11-2012, 10:41 PM
الصورة الرمزية د/نداء الجنة المصرية
د/نداء الجنة المصرية د/نداء الجنة المصرية غير متواجد حالياً
عضو متواصل

د/نداء الجنة المصرية is on a distinguished road

على فكرة ياجماعة سنة تالتة دى فعلا لازم تمروا فيها بكده وانا كنت بعانى من كل ده السنة اللى فاتت وده امر طبيعى خالص ماتقلقوش ابدا واحساسكم بالتقصير ده شئ كويس بس لو هيدفعكم لانكم تذاكروا قصرتوا مافيش مشكلة ارجعوا ابداوا من جديد لسه السنة طويلة مستواكم مش عاجبكم الاعادة مهمة وهتلاقوا نفسكم فى اخر السنة صدقونى بقيتوا حاجة تانية انا فى حاجات فضلت اذاكرها طول السنة وماوصلتش لانى افهمها صح واستوعبها غير يوم الامتحان الصبح مستواكم دلوقت مش مقياس ابدا هتتعرضوا لاوقات كسل ده شئ طبيعى بس ماتقفوش ارجعوا تانى واصلوا انتوا حاسين بالاحباط طبيعى برده بس ماتستسلموش ابدا لده والله انا السنة اللى فاتت اتعرضت لكم احباطات غير طبيعى انا كل درجاتى فى امتحانات الدروس كانت بتتراوح بين 11من20واوقات تانية 28 من50 ومرة مش فاكرة 10من 26 وكل مااقول هتحسن الامتحان اللى بعده اقل اكتر المدرسين كلهم اقتنعوا انى خلاص مش نافعة السنة دى وانى هضيع مجموعى ووصلوالى الاحباط ده اعتقد مافيش اكتر من كده احباط؟ انا بقول الكلام ده عشان ماتستسلموش لاى احباط والله هتلاقوا كل حاجة سهلة فى الاخر بس اهم حاجة تحاربوا الاحباط وتحاسبوا نفسكم من غير ماتوصلوا للياس