قديم 13-04-2013, 07:26 PM
a7med bondok a7med bondok غير متواجد حالياً
العضو المميز لقسم الفيديو لعام 2014

a7med bondok will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed ali12345 مشاهدة المشاركة
انت زى حالاتى لسة مدخلتش ولا ايه؟؟
انا اعرف عنها فكرة عامة بس لسة مدحتش فيه
ده باب سهل اووووووى وربنا بس لو ذاكرته من الكتاب او من اى مذكرة هيبقى رخم اووووووووى
من نصايح الاستاذ بتاعى وكل اللى جابوا 50 فيزياء.
كتاب الامتحان مراجعه نهائية احفظه فى الجذء ده.+احفظ اسئلة الثانوية العامة 100% من الاسئلة اللى بتيجى على الجذء ده من كتاب لامتحان او مكررة. نصيحة ذهبية هتندم لو معملتش بيها.
انت على ما اعتقد كنت احياء.
افتنى يا اخى فى مشكلة الاحياء .وقولنا نظامك كان ايه فيها.
انا لسه معرفش عن الحديثة شيء

فعلا انا كنت احياء وجبت 49ونص والنص اللي راح كان اختيار خطا عشان منمتش كويس

بص يا سيدي انت عندك اسبوع اصادها ده شيء كويس جدا انا كان لي 4 ايام بالعافية انا كنت بحفظ من كتاب المدرسة وبعدين اراجع عادي بس صاحبك كان فاشل يعني كنت اروح امتحن في الدرس اجيب درجات زباله بس ببقى قرات الفصل نصيحتى حاول تراجع المنهج دلوقتي واهم حاجه راجع الاحساس وdna بحيث يبقى متمم عليهم راجعه تاني قبل ما تراجع العربي بحيث لما يجي وقت الاحياء تاخد الوراثه في يوم وده سهل بصراحه بس تاخدها جد وتراجع من مذكرات المنتدي هنا روعه بعدين يبقالك 6ايام تاخد ال dna تاني ي يوم وبرضه الاحساس والتكاثر تراجعهم بعديهم يعني باختصار بص اعتبر نفسك زيي اصادك اربع ايام بس في الاخر هتلاقي تلات ايام هدية معك ركز عالرسومات وحل بتاع 30 امتحان ايوه بجد هتلحق في 3 ايام تعمل كده لو انت لحقت تراجع في الاربع ولو ملحقتش خلي على الاقل يوم واحد قضيح حل امتحانات بس متقلش فيه عن 15 امتحان وخش نام واصحي تاني يوم تجيب ال50 باذن الله بس نصيحة مني للاسف dna حفظ اكتر من الفهم للاسف