قديم 21-06-2013, 10:09 PM
حسن الامين على حسن الامين على غير متواجد حالياً
عضو متواصل

حسن الامين على is on a distinguished road

كل من يتقاعس في أعمال تقدير الدرجات أو المراجعة ومن يثبت إهماله وقصوره يحرم من مكافأة التصحيح إضافة الي المسئولية التأديبية والحرمان من أعمال الامتحانات لمدة 5 سنوات.

يا راجل لو اى حد سمع هذا الكلام يفتكر ان المدرسين بياخدو مبالغ ضخمة فى التصحيح وما يفتكرشى يعنى انه يوم ما يتكرم خالص بياخد مكافاة حوالى 120 ملطوش
طيب ايه رايك ان انا مستغنى عن المكافاة واعفينى من التصحيح
وبعدين لما انت جامد خالص وبتحاسب ساعدنا ناخذ حقوقنا الاول
يعنى انت مش عارف ان الورقة بقت بخمسة جنيه فى التربية والتعليم واجنا لسنا قاعدين
وانت مش عارف ان مكافاة المراقبة فى امتحانات الشهادة الثانوية بقت 14(% من امتحانات 2011 واحنا لسة قاعدين
وسيادتك مش عارف ان زملائنا فى التربية والتعليم اخذو الدرجات فى 2012 واحنا لسة قاعدين
يا راجل زملائى فى التربية والتعليم اخذوا علاة تشجيعية على الدبلومة التربوية ذات العامين واقسم بالله رفض الازهر منحى هذه العلاوة مع ان زملائى الذين اخذوا نفس الدبلومة من نفس الجامعة اخذ عليها العلاوة والفرق الوحيد اللى بينى وبينهم انهم فى التربية والتعليم وانا اعمل بالازهر
يارجل كل هذا عينة من الظلم الواقع علينا ومش حنتكلم عن الفروق فى المرتبات بيننا وبينهم ولا النقابة ولا.........مئات الفروق بيننا وبينهم

يا راجل ضيعتو حقوقنا ولا توجد لديكم اى فكرة عن الادارة واعتقد ان كل الفروق المالية بين الازهر والتربية والتعليم السبب فيه اخطاء ادارية
يا راجل ده الواحد فينا بقى بيحرج من كلمة مساواة مساواة لانها بصراحة بقت بتفكرنى بنضال المراة من اجل الحصول على حقوقها
يا راجل ده انتو جعلتمونا فى وضع محرج وسيئ للغاية
وانا باعتبر ان الزميل مصطفى محمود لخص مشكلة الازهر فى عبارة واحدة اللهم ولى علينا من يفهم واراها انها محور جميع مشاكل الازهر ولو تحقق ذلك لحلت جميع مشاكل الازهر
وانا مش مسامح فى جميع حقوقى التى ضيعتموها واقول حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل من ضيع حقوقنا
واقول اللهم انى مغلوب فانتصر