قديم 24-07-2013, 03:42 PM
الصورة الرمزية باسم الشاعر
باسم الشاعر باسم الشاعر غير متواجد حالياً
عضو خبير

باسم الشاعر is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة handaha مشاهدة المشاركة
قريبااااااااااااااااااااااااا ههههههههههههه وبعدين يا استاذ باسم مش عاجبك العدالة الاجتماعية بتاعتنا طيب البس وروح لاخواتك في رابعة العدوية ... استاذ باسم مش انا اللي بقولك كده والله ده اخوتنا الاعزاء في المنتدى هم الذين سيقولون لك هذا وعلى رأي الشاعر الكبير ايليا ابو ماضي
يامن تحن الى غد في يومه ....... قد بعتم يامصريون ماتدرون بما لا تعلمون
هههههههههههههههههههههههه والله العظيم وانا باقولك انتى واخواتنا فى المنتدى ان كلهم كدابين منافقين فى داهيه كلهم مرسى والاخوان والسيسى و البرادعى وصباحى وتمرد وتجرد والانقاذ والتحرير ورابعه ........................... انتى صدقتى انى حد بيفكر فى الشعب انا على فكره مش تبع دول ولا تبع دول انا حزب الكنبه ان شاء العداله الاجتماعيه والحد الادنى للاجور وهيكله الاجور و ......................... فى جنة الخلد ان شاء الله ، تفتكرى ان هيجى يوم اخد مرتب فراش فى البترول معه شهادة محو اميه وكم فيك يامصر من مبكيات مضحكات‏..‏ ولكنه ضحك كالبكاء‏!‏ !! قالها المتنبي كمال ابو عيطه وزير القوى العامله حاليا عضو جبهة الانقاذ ورئيس الاتحاد المصري للنقابات المستقلة سابقا كان مصدعنا دائما بحد ادنى للاجور 1800 جنيه وعندى تولى الوزارة اول تصريح كان له يوم الأربعاء 17 يوليو 2013 بالمصرى اليوم وكل الجرائد ان قانون الحد الأدنى للأجور سيصدر خلال 3 أيام وحد ادنى للاجور 1800 جنيه